Vyhledávejte podle:



Vyřešené, Světelná signalizace, Praha 10

Seřadit podle počtu hlasů
casovani semaforu Belocerkevska
Vyřešený

casovani semaforu Belocerkevska
Bělocerkevská, Praha 10

Kategorie: Světelná signalizace
Zasláno: 19. 10. 2021

Podnet se tyka semaforu na prechodu na ul. Belocerkevske vedle Tesco Express, kde je krizovatka s ul. 28. Pluku ve Vrsovicich. V rezimu krizovatky kdy sviti na semaforu zelena sipka vlevo v protilehlem rohu krizovatky pro provoz na Belocerkevske od Edenu smer na ul. 28. Pluku (tzv. signal pro opusteni krizovatky), a provoz opacnym smerem je proto zastaven, sviti i na semaforu pro chodce mezi stredovym ostruvkem a chodnikem na 28. Pluku cervena - pricemz uz mohou dostat zelenou. Prosim o nastaveni semaforu tak, aby v teto fazi krizovatky (se zelenou sipkou) dostali i chodci na tehle pulce prechodu zelenou.

Na Kubánském náměstí nefunguje semafor pro chodce
Vyřešený

Na Kubánském náměstí nefunguje semafor pro chodce
Kubánské nám., Praha 10

Kategorie: Světelná signalizace
Zasláno: 07. 03. 2022

Ze zastávky Kubánské náměstí směrem na nádraží Hostivař je permanentně červená pro chodce. Čekal jsem tam 15 minut a nic.

Vršovická, Ruská - nefukční signalizace
Vyřešený

Vršovická, Ruská - nefukční signalizace
Vršovická, Praha 10

Kategorie: Světelná signalizace
Zasláno: 06. 03. 2013

Nefunkční/částečně nefunkční světelná signalizace -oranžový signál chodec: ul. Vršovická - u třech přechodů - u křižovatky Kohinor ul.Ruská - částečně funkční - u křiž. s Žitomírskou

Přehlednost semaforu Černokostelecká X Na Palouku
Vyřešený

Přehlednost semaforu Černokostelecká X Na Palouku
Na palouku, Praha 10

Kategorie: Světelná signalizace
Zasláno: 17. 10. 2019

Ve směru do centra není v pravém pruhu dostatečně viditelný semafor přijíždějícím automobilům, který signalizuje zelenou zvlášť pouze pro pravý pruh. Viditelný není přes větve stromu viz fotografie.

Špatné načasování přechodů k tramvajové zastávce Průběžná
Vyřešený

Špatné načasování přechodů k tramvajové zastávce Průběžná
Průběžná, Praha 10

Kategorie: Světelná signalizace
Zasláno: 24. 11. 2016

Tramvajová zastávka Průběžná je sice opravená a vypadá konečně k světu, ale přechody na ní vedoucí nestojí opravdu za nic. Je skvělé, že se křižovatka stala 'chytrou', dříve ale rozhodně byla lepší. Dnes zde tramvaje (i půl minuty) čekají na semaforu jak při příjezdu na zastávku, tak při odjezdu (ze všech stran), přednost před nimi dostávají i auta odbočující doleva a kdo ví co ještě. Tramvaj to zdrží opravdu i o minuty a to je podle mě hrozné. Prosím o pokus o vyřešení a za všechny snahy děkuji. (fotografie není má, je pouze ilustrační a pochází ze serveru verejneprostory.cz - http://bit.ly/2ggcEHN)

Nefungující semafory Počernická-Hostýnská
Vyřešený

Nefungující semafory Počernická-Hostýnská
Hostýnská, Praha 10

Kategorie: Světelná signalizace
Zasláno: 23. 09. 2018

Na křižovatce Počernická-Hostýnská již 3 dny nefungují semafory, které jsou zcela nové, byly zprovozněny před začátkem školního roku. Situace je velmi nebezpečná z důvodu přecházení velkého množství dětí ze ZŠ Hostýnská. Ráno kolem půl osmé je zde velmi silný automobilový provoz. Bohužel nefunguje ani pokyn nalepený na semaforu, že je možné použít tlačítko pro přecházení i při vypnuté signalizaci. Pokud nelze semafory rychle opravit, bylo by možné zajistit hlídku městské policie, která by alespoň v ranních hodinách (7:20-8 hod.) dohlížela na bezpečnost na tomto přechodu?

Nebezpečné přechody pro chodce v ulici V Olšinách
Vyřešený

Nebezpečné přechody pro chodce v ulici V Olšinách
V olšinách, Praha 10

Kategorie: Světelná signalizace
Zasláno: 20. 10. 2016

Chybné nastavení semaforů na křižovatce ulic V Olšinách x Pod Rapidem a V Olšinách x Průběžná. Zelená pro chodce je ve stejný okamžik, jako zelená pro vozidla odbočující doleva, kteří projíždí zmíněnými přechody. Řidiči i přes varovný oranžový signál chodce (a svou povinnost) nedávají chodcům přednost. Situace se zhoršila po rekonstrukci tramvajové zastávky Průběžná. Řidiči zejména ve směru Průběžná - v Olšinách (č. 3 na obr.) směrem do centra byli zvyklí, že chodci v okamžiku, kdy vjeli do vozovky, měli červenou a jezdí po paměti. Stejně nebezpečné jsou i ostatní křižovatky. Dne 18.10.2016 se na jednom z přechodů stala vážná dopravní nehoda - byl sražen 79 letý chodec, který musel být hospitalizován. Situace opakovaně a bezvýsledně hlášena obyvateli okolních domů na Magistrát hl .m. P.

Nastavení semaforu na Malešickém náměstí
Vyřešený

Nastavení semaforu na Malešickém náměstí
Malešické nám., Praha 10

Kategorie: Světelná signalizace
Zasláno: 09. 02. 2015

Před několika měsíci proběhla Malešickém náměstí instalace semaforu. Očekávané pozitivní změny však vystřídalo zklamání. Semafor je nastaven zvláštním způsobem. Po stisknutí tlačítka pro chodce, je třeba vyčkat až přejedou všechna vozidla a teprve poté pustí semafor chodce na přechod. Při hustém provozu, který je v tomto místě prakticky po celý den, musí chodec čekat mnoho minut, než se objeví zelená. Kýžený efekt bezpečnějšího a rychlejšího zdolání přechodu se nedostavil, ba naopak. Mnoho lidí přebíhá na červenou. Může mi, prosím, někdo kompetentní vysvětlit proč je semafor takto nastaven?

Kdyby hloupost kvetla ... (tlačítka pro nevidomé)
Vyřešený

Kdyby hloupost kvetla ... (tlačítka pro nevidomé)
Limuzská, Praha 10

Kategorie: Světelná signalizace
Zasláno: 29. 04. 2012

Kdyby hloupost kvetla, tak by křižovatka Limuzská (Úvalská) x Černokostelecká v Praze 10 byla nejhezčí botanickou zahradou. Proč ? Přes Černokosteleckou je přechod na křižovatce řízen tlačítky pro chodce, které po určitém čase přepne semafory pro chodce na zelenou. Přes Limuzskou a Úvalskou tlačítka na kraji přechodu nejsou, zelená je spouštěná automaticky. Jsou tu však navíc tlačítka v modré skříňce označená 'Tlačítko pro slepce', které spouští zvukový signál. Nedávno rekonstruovaná signalizace, bylo myšleno i na hendikepované. Potud je vše v pořádku. V čem je tedy problém ? Tlačítka pro slepce jsou na ostrůvku uprostřed vozovky (!!!) a ne na začátku přechodu. Tudíž slepec musí přejít do poloviny vozovky 'klasicky' a když to náhodou zvládne, za odměnu si může na druhou půlku vozovky pomoci zvukovým signálem. Kdo tento nesmysl projektoval? Kdo projekt schválil? Kdo podepsal kolaudaci? Není tam to tlačítko jen proto, aby na křižovatku byla nějaká dodatečná dotace z EU na pomoc hendikepovaným ?