Vyhledávejte podle:



S odpovědí, Praha 3

Seřadit od nejnovějších
Nelegální parkoviště z pěší zóny před ZŠ
S odpovědí

Nelegální parkoviště z pěší zóny před ZŠ
nám. Jiřího z Poděbrad, Praha 3

Kategorie: Parkování aut
Zasláno: 18. 02. 2022

Celá krátká ulice před ZŠ na Nám. Jiřího z Poděbrad je pěší zóna (výjimku tvoří pouze zásobování farmářských trhů, a i to pouze v omezené době). Navzdory tomu po celé pěší zóně parkují auta. Z pěší zóny se stalo jakési neformální parkoviště - hlídky MP korzující po Jiřáku problém přehlíží, MČ P3 - která je vlastníkem komunikace a mohla by tak např k ústí pěší zóny nainstalovat patníky - mé podněty ignoruje. Stejně tak z okolí pěší zóny stále neodstraňuje několik cedulí 'zákaz zastavení' z důvodu jakési stavby, která probíhala před rokem a na jiném místě - a na 'zákazu vjezdu' do pěší zóny tím nic nemění, ale vytváří další zmatek. Čas od času člověk narazí na situaci dovedenou and absurdum, že se řidiči rozčilují, že ani zde - na pěší zóně - není místo k zaparkování. (Fotografie jsou náhodná sbírka - na místo se lze ji podívat v libovolný den, v libovolný čas, a uvidíte totéž: pěší zónu při ZŠ, že které je de facto parkoviště)

Nevyznačený přechod na křižovatce Roháčova x Lukášova (od Billy)
S odpovědí

Nevyznačený přechod na křižovatce Roháčova x Lukášova (od Billy)
Roháčova, Praha 3

Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 19. 11. 2012

Velmi frekventované místo přecházení křižovatky obzvláště maminkami s dětmi, které nakupují v supermarketu Billa. Méně frekventované přechody jsou vyznačeny. Pokud by bylo možno umístit i tzv. citibloky, které by umožnily lepší výhled, byli bychom rádi. Jak je v Praze dobrým zvykem, auta parkují velmi těsně u křižovatky a brání přecházejícím lidem i projíždějícím autům ve výhledu.

Přechod Na Ohradě
S odpovědí

Přechod Na Ohradě
Koněvova, Praha 3

Kategorie: Světelná signalizace
Zasláno: 28. 02. 2012

Křižovatka Ohrada - ulic Koněvova a Želivského, která pokračuje za křižovatkou jako ulice Pod Krejcárkem. Na přechod této 'dvojsilnice' máte necelé dvě vteřiny. I zdravý mladý člověk jej (přechod) překoná pouze když běží. Tělesně postižený nebo senior by snad jedině musel zůstat stát uprostřed (na malém ostrůvku). Ale i tam by už došel na červenou...

Velice problematická ul. Jana Želivského
S odpovědí

Velice problematická ul. Jana Želivského
Jana Želivského, Praha 3

Kategorie: Jiné
Zasláno: 02. 04. 2012

Dobrý den, prakticky celá délka ul. J. Želivského je k chodcům nepřátelská, a to nejen proto, že je denně přetěžována nákladní automobilovou dopravou. Tramvajové ostrůvky zde jsou umístěny uprostřed komunikace, na mnoha místech cestující při čekání nechrání ani primitivní zábradlí, vozovka příšerná, rozbitá - hluk, prach, nebezpečí nehod... I přesto, že jsou na NĚKTERÝCH místech u refýží konečně přechody pro chodce řízené světelnou signalizací, stále je celý tento úsek pro chodce velice nebezpečný, a to zejména z důvodu zcela beztrestně tolerovaného překračování povolené rychlosti, zpravidla proto, že řidiči se snaží 'stihnout zelenou'. Velice problematický je v tomto ohledu úsek Ohrada-Jeseniova, kde se vzhledem k hustotě zástavby a tramvajového provozu na zastávce Biskupcova pohybuje velké množství chodců, velké množství lidí je nuceno se tísnit na zcela prostorově nedostačujících refýžích (což je další problém). Řidiči aut v tomto úseku často nerespektují povolenou rychlost, nadto i rychlost 50 km/h je zde příliš vysoká vzhledem k bezpečnosti chodců. Navrhuji omezení rychlosti, nebo alespoň instalaci stálého radaru s kamerou a důsledné postihy za překračování rychlosti. Dále je nutno řešit nedostatečnou kapacitu tramvajových ostrůvků spojenou např. se svedením okolních dvou jízdních pruhů v každém směru do jednoho... Argument, že jde o jednu z hlavních dopravních tras napříč Prahou, a tudíž je nutno udržet jistou 'průjezdnost', považuji za zcela odporující zdravému rozumu. Dopravu je nutno regulovat, přizpůsobit obyvatelům, nikoli tranzitu.

Bezpečnost chodců na křižovatce Na Ohradě v Praze 3
S odpovědí

Bezpečnost chodců na křižovatce Na Ohradě v Praze 3
Jana Želivského, Praha 3

Kategorie: Světelná signalizace
Zasláno: 04. 01. 2015

Chtěl bych tímto upozornit na dlouhodobě neuspokojivý stav bezpečnosti chodců na křižovatce Ohrada v Praze 3 (křižovatka ulic Jana Želivského a Koněvova). Pravidelně zde dochází k tomu, že zejména vozidla odbočující vpravo z ulice Koněvova do ulice Jana Želivského ohrožují chodce přecházející „na zelenou“ po přechodu pro chodce směrem k hotelu Vítkov. Jádrem problému je nesmyslné a nebezpečné časování světelné signalizace v kombinaci s obecně velmi hustým provoz vozidel i chodců na této křižovatce. Více viz: http://e-petice.cz/ohrada

Chybějící přechod u výjezdu z garáží OC Flora
S odpovědí

Chybějící přechod u výjezdu z garáží OC Flora
Jičínská, Praha 3

Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 15. 09. 2016

Při cestě od zastávky autobusu 136 z kopce Jičínskou ulicí je na straně obchodního centra výjezd z podzemních garáží bez přechodu. Jde o nejkratší pěší trasu ze stanice metra Flora na olšanské náměstí a přechod by zde zajistil bezpečí chodcům a ušetřil zmatky i řidičům.

Přechod u zastávky BUSu 136 v Rokycanově ul.
S odpovědí

Přechod u zastávky BUSu 136 v Rokycanově ul.
Rokycanova, Praha 3

Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 15. 11. 2015

Dobrý den, je chvályhodné, že byl vystavěn bezpečný přechod v Rokycanově ulici u zastávky BUS 136 a 175. Bohužel je však nebezpečný, neboť netrpěliví řidiči, pokud je BUS v zastávce ho začnou předjíždět a někteří vjedou i do protisměru. Informovala jsem o tomto nešváru odbor dopravy MÚ Prahy 3, že by měli umístit kameru u tohoto přechodu, ale bylo mi sděleno, že je to drahé. Myslím si, že vybrané pokuty by ji již několikanásobně zaplatily.

Nebezpečný přechod na Spojovací - Českobrodská
S odpovědí

Nebezpečný přechod na Spojovací - Českobrodská
Spojovací, Praha 3

Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 19. 02. 2017

Dobrý den, opakované každodenní nebezpečné situace vznikají mezi chodci a řidiči v části vozovky u přechodu ulice Českobroská - Spojovací viz přiložená mapa přechodu. Světelná signalizace pro chodce je nastavena v časovém intervalu 3-4 minuty (čekací doba chodců na zelenou). Přechod přes vozovku 13 m dlouhý. Inkriminovaný přechod je spojovací trasou mezi TRAM a BUS zastávkami Spojovací. Viditelná nervozita chodců z ,,dlouhé červené' ve spojením s nestihnutím přípojů MHD je znatelná. Každou hodinou vznikne několik nebezpečných situací a potenciální střet vozidla s riskujícím chodcem může mít fatální následky. Z pohledu chodce i motoristy jmenuji například nepřehledný příjezd vozidel ze směru Spojovací do směru Českobrodská (přijíždějící vozidla, dva pruhy, sklon vozovky přes horizont - není vidět přijíždějící vozidlo od přechodu-semaforu chodců ze strany TRAM). Děkuji za odezvu. S pozdravem, Roman Martinek

Absence přechodu na křižovatce Trocnovská x Husitská
S odpovědí

Absence přechodu na křižovatce Trocnovská x Husitská
Trocnovská, Praha 3

Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 29. 12. 2018

Dobrý den, po zdlouhavé rekonstrukci ulice Husitská na Praze 3 zmizel přechod pro chodce na křižovatce Husitská x Trocnovská. Přesněji, když jdete od Florence Trocnovskou ulicí po pravé straně chodníku k Husitské, tak nemáte šanci se dostat na druhou stranu. Před rekonstrukcí tento přechod existoval viz. Google mapy.

Zúžení chodníku sloupy i zábradlím
S odpovědí

Zúžení chodníku sloupy i zábradlím
Jana Želivského, Praha 3

Kategorie: Bariérovost
Zasláno: 24. 05. 2012

Chodník přilehlý ulici Jana Želivského směrem k Vinohradské ulici je silně zůžen sloupy i zábradlím. Kolo se tam stěží protáhne, o kočárku ani nemluvě. Chodník samotný by šířkou stačil, ale sloup lampy je umístěn nevhodně skoro uprostřed. Železné zábradlí by rovněž mohlo být posunuto více k vozovce.

Sloup na chodníku v ul. Jana Želivského
S odpovědí

Sloup na chodníku v ul. Jana Želivského
Jana Želivského, Praha 3

Kategorie: Chodníky
Zasláno: 15. 03. 2013

Uprostřed chodníku vyrůstá zajímavá kuriozita. Zatím se to podobá na podpůrný sloup. Nač se to bude podobat po dokončení? Skutečně je vybrané místo to nejvhodnější z urbanistického, bezpečnostního a vzhledového hlediska?

Chybějící přechod pro chodce stanice tram Chmelnice
S odpovědí

Chybějící přechod pro chodce stanice tram Chmelnice
Koněvova, Praha 3

Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 24. 01. 2017

Na začátku tramvajové stanice Chmelnice směrem do centra je přehledný přechod pro chodce se semafory. Stanice je nově chráněna betonovými bloky - svodidly - s kovovým zábradlím, a to od počátku až do konce ostrůvku. Na konci stanice pak přechod vůbec chybí,. Takže chodci přicházející z druhé strany 'zezadu' včetně dětí jedoucích tramvají do školy přebíhají nechráněně, vozidla nebrzdí a ostrůvek je 'zabarikádovaný', tak se chodec dostane jen na úzký vyvýšený kousek tramvajového pásu, který se svažuje přímo ke kolejím.... v zimě namrzlý. Chodec může před stanicí a před křižovatkou s ul. K lučinám použít přechod zebra (tedy neměl by, ten je určený k přejití ulice na druhou stranu), ale jen dnes jsem tam viděla 3 muže, kteří tam ráno kráčeli), ale skončí pak přímo na tramvajovém pásu a kráčí ke stanici po něm. Ráno a odpoledne teď ve tmě. Pokládám toto řešení za nebezpečné.

Laguna na přechodu pro chodce
S odpovědí

Laguna na přechodu pro chodce
Libická, Praha 3

Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 06. 05. 2012

Na rohu Vinohradské s Libickou je u kraje vozovky velká proláklina. Ta se za dešťů plní vodou - jako na potvoru je na přechodu pro chodce, takže se chodci musejí zebře vyhýbat a obcházet ji, aby si nenabrali do bot.

Stání automobilů na chodníku - ulice Na Ohradě
S odpovědí

Stání automobilů na chodníku - ulice Na Ohradě
Na Ohradě, Praha 3

Kategorie: Chodníky
Zasláno: 09. 05. 2012

Auta stávají na chodníku.

Nesmyslná červená pro chodce, když souběžně jezdí auta a tramvaj
S odpovědí

Nesmyslná červená pro chodce, když souběžně jezdí auta a tramvaj
nám. Winstona Churchilla, Praha 3

Kategorie: Světelná signalizace
Zasláno: 21. 01. 2013

Označené místo se pěšky přechází natřikrát - jsou tam 3 křížení silnice, tedy 3 přechody a troje semafory. Prostřední semafor má v rámci celého cyklu nesmyslně nastavenou červenou, která nepouští chodce přes přechod, i když mají červenou křížící auta a auta i tramvaje v podélném směru mají volný průjezd.