A v autech nejsou obyvatelé, ale Marťani?
04.04.2012 v 00:38
Viktore, že by v autech byli Marťané, se mi zdá dost nepravděpodobné. Ale nemyslím si, že by přes takto hustě osídlenou obytnou zónu měla vést tranzitní trasa, která neslouží ani tak obyvatelům této zóny (spíš naopak), ale zejména těm, kteří jen projíždějí z jednoho konce města na druhý. Taková komunikace sem nepatří.
04.04.2012 v 01:29
Tvrzení, že "taková komunikace sem nepatří" je dokanalým dokladem Vašeho mimoňství. Právě tato komunikace je organickou součástí této části města.
04.04.2012 v 22:56
Pokud je opravdu nutné vám vysvětlovat, proč takováto komunikace do jedné z dnes již centrálních obytných částí města z hlediska bezpečnosti, zatížení výfukovými zplodinami, hlukem a s tím přímo související kvalitou životního prostředí (v plném významu tohoto výrazu), pak je pravděpodobně nutné akceptovat úroveň diskuse determinovanou výrazy jako "mimoňství" a dotazy typu "znáte paralelní Prahu?" za jedinou danou a dále v ní nechat prostor pouze těm, jimž něco přináší.
09.04.2012 v 16:23
-
Mimoto - asi málokterý obyvatel této ulice sem byl nastěhován násilím, že? Kdyby si raději vybrali bydlení na Ořechovce, neřešili by tyhle problémy.
09.04.2012 v 23:01
A jaká že to je tady ta rozumná alternativa, o níž hovoříte? Sem s ní!
"Mimoto - asi málokterý obyvatel této ulice sem byl nastěhován násilím, že? Kdyby si raději vybrali bydlení na Ořechovce, neřešili by tyhle problémy"
Tak toto je typický příklad argumentace typu "Když se vám to nelíbí, tak to nečtěte", neboli nechytré.
09.04.2012 v 23:08
A aktivisty, kteří se snaží přijít na to, jak zablokovat východní část MO, ty znáte?
- -
Jen naznačuji, že jsou místa k bydlení s různými parametry, výhodami a nevýhodami - a také s tomu odpovídajícími růnými cenami.
09.04.2012 v 23:32
K Vašemu dalšímu naznačování (ale ono to souvisí i s předchozím) - proč myslíte, že vznikl např. tento web? Že lidé, kteří bydlí v místech, která oplývají nějakými nevýhodami (ať už jakéhokoli charakteru), mají jen jednu alternativu - přestěhovat se? Že nemají nárok na to snažit se tato místa oněch nevýhod zbavit? Že to nebudou zkoušet všemi možnými prostředky? Jste zastáncem postupu "vybydlet a vypadnout"?
09.04.2012 v 23:57
Je paradoxní, že zde konkrétně město trvá na zachování kapacity pro auta, jinde ji zase omezuje stavbou dalších a dalších světelně řízených křížovatek - třeba o kousek dál u Mezi hřbitovy. Třeba semafory na Jana Želivského x Jeseniova zdržují tramvaje, protože auta odbočující od Nákladového nádraží přes koleje doleva nedostanou gentlemanskou a konstruktivní přednost od řidičů jedoucích rovně od Ohrady, protože ti se bojí, že jim padne červená. Na mnoha jiných místech ve městě, kde není signalizace se rovně jedoucí ve prospěch doleva přes koleje odbočujících své přednosti vzdají, aby urychlili tramvaje.
10.04.2012 v 10:41
11.06.2012 v 23:31
19.06.2012 v 23:43
20.04.2013 v 14:33
29.03.2015 v 22:07
29.03.2015 v 23:49
29.03.2015 v 23:53
29.03.2015 v 23:55
28.07.2015 v 21:00
12.09.2017 v 22:23
Souhlasim, ze ulice je velmi frekventovana a dockat se nekde zelene, nebo se odvazit prejit bez stresu je zazrakem. Projit touto ulici rozhodne neznamena zdravou prochazku...
Ohledne rychlosti u zastavek Biskupcova - jako obcasny ridic jsem nekolikrat projizdela kolem a nikdy (!) nebylo mozne jet nejvyssi povolenou rychlosti ve meste (hustota provozu to v tomto useku ani neumoznuje) - navic kolem techto zastavek je rychlost snizena na 30km/h - i tak jedou auta pomaleji, prave kvuli mnoha chodcum a semaforum.
02.04.2012 v 12:17