Karel Vondrák |
||||||||||
4 | celkem zaslaných | 0 | nově zaslaných | 3 | s odpovědí | 1 | vyřešených | 0 | bez odpovědi | Seřadit podle počtu hlasů |
Trvale červená pro chodce, pokud nestisknou tlačítko –Želivského
Jana Želivského, Praha 3
Kategorie: Světelná signalizace
Zasláno: 25. 01. 2016
Pokud chodec nestiskne tlačítko, nenaskočí mu zelená, ani když už řidiči mají červenou, Tlačítko nijak neurychluje interval, jde tedy pouze o to, že chodec prostě musí! tlačítko stisknout, jinak nemá právo přecházet a potom stejně čeká až mu v běžném intervalu naskočí zelená. Proč je takto znepříjemňován chodcům pohyb po městě? Řidičům se nijak tímto opatřením neuleví, jen chodci mají povinnost navíc. Týká se i spousty jiných míst, křižovatka Želivského je jen příklad.
Chybějící přechod Čimická/Písečná
Písečná, Praha 8
Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 25. 01. 2016
Chybí přechod na ulici Čimická na křižovatce s Písečnou, Jsou tu semafory. takže řidiči stejně zastavují, ale chodci jsou nuceni přejít tři jiné přechody, než mohou ulici v tomto místě překonat. Vůbec nerozumím, proč je chodcům takto znepříjemňován život. Přecházení silnice zabraňuje a pohodu řidičům před otravnými chodci zde již zajišťuje velmi estetický plot (elegantní červenobílé zábradlí zřejmě došlo :-)
Chybějící stromy v ulici V Olšinách
V olšinách, Praha 10
Kategorie: Jiné
Zasláno: 26. 06. 2013
Velice rušná ulice s tramvajovým pásem a častými kolonami vozidel. Mezi sloupy trolejového vedení je na relativně širokých chodnících po obou stranách této ulice dostatek místa pro výsadbu stromů, které by toto nepříjemné místo alespoň částečně odhlučnily a snížily množsví poletujícího prachu. Cyklistický pruh je zde již veden po silinici a auta rovněž mají kde parkovat. Vysázení stromů tedy nic nebrání.
Stromy či trávník u zastávky Průběžná
V olšinách, Praha 10
Kategorie: Jiné
Zasláno: 26. 06. 2013
U tramvajové zastávky Průběžná (ulice V Olšinách) na Praze 10 je zcela zbytečně ponechaný široký pás asfaltu bez jakéhokoliv využití. Vysázením stromů a zatravněním by vzrostl jak komfort čekajících na tramvaj tak především obyvatel domů u této velice rušné (a tedy hlučné a prašné) křižovatky.