28.01.2016 v 05:29
Občas žasnu nad tím, že se lidé pletou do věcí, jimž nerozumí a ještě si chtějí veřejně na webu utrhnout ostudu. Vždycky si vzpomenu na sebe, když jsem s autem píchnul a požadoval v servise zalepit duši. Pak jsem se styděl ještě týden a radši to nikomu neříkal...
28.01.2016 v 08:56
Jinak vašeho traumatu s píchlým kolem je mi líto. Já si nevyčítám, že něco nevím, myslím, že je to naprosto přirozené.
28.01.2016 v 09:04
Představte si, že existují i křižovatky, kde se tlačítko mačkat přes den nemusí, v noci ale ano. To je podle toho, jaký způsob řízení se zrovna používá. To je guláš co? ;-)
Stejně to je ale zbytečné vysvětlování, jak psal pan Karel...
28.01.2016 v 09:32
Ale zpět k tématu podnětu. Píšete, že čas, který by využili chodci, dostanou ostatní účastníci. A o tom právě tento podnět je. Na zmíněném místě se vynecháním chodců z cyklu žádný čas neušetří.
28.01.2016 v 10:17
28.01.2016 v 10:59
2. Nejde tady vůbec o lenost, ale o nesmyslné! znepříjemňování pohybu chodce po městě. Pokud totiž stisknete tlačítko třeba jen 1 vteřinu poté, co by za normálních okolností měla chodci naskočit zelená, tak už tam zůstane červená a vy musíte čekat celý cyklus znovu, Přitom. pokud by naskočila zelená automaticky, v klidu by chodec stačil přejít. Ještě jednou dodávám, že automobily po celou dobu stojí.
28.01.2016 v 12:59
Nejde jen o část přechodu, kde stojí auta (vjezd), jde i o druhou část přechodu, kde auta křižovatku opouštějí (výjezd). Přechody zpravidla vedou přes obě části a má-li se chodcům zajistit přejití obou částí přechodu v jednom cyklu, což je zcela legitimní požadavek, "sežere to" docela dost času, vetšinou tak 12s zelené plus vyklizovací čas, dohromady tedy třeba 20 sekund. Když se chodci nevyberou, může být třeba po 10 sekundách puštěna tramvaj, nebo jiný směr vozidel. Vy to chápete jako bezdůvodnou buzeraci, lidé, co se tím zabývají vidí smysl. Konec, stěžujte si tady dál, je to zábavné čtení ;-)
28.01.2016 v 13:46
Je pravdou, že často stejným směrem jedou auta, jenže jejich vyklizovací čas je třeba jen 3 sekundy. Když už žádné nejede, na křižovatce je možné se hned posunout dál a právě pustit jiný směr, či tramvaj, podle toho, co je přihlášeno. Když by vždy bylo volno pro chodce, křižovatka musí daleko déle čekat, než vypořádá nárok někoho dalšího. Roste tzv. neproduktivní čas, kdy stojí všichni, přibývají délky kolon, zplodin, zdržení tramvají apod. Také mě občas zlobí, že dojdu ke křižovatce těsně v okamžiku, kdy bych normálně dostal volno, kdyby bylo zmáčknuto, ale chápu, že tohle mačkání pomáhá urychlit dopravu řadě lidí a já si ten jeden cyklus počkám.
08.02.2016 v 19:50
09.02.2016 v 06:54
09.03.2016 v 10:59
09.03.2016 v 11:15
Tam, kde jsou světelná signalizační zařízení pro chodce vybavena tlačítkem pro chodce, smí chodec PO STISKNUTÍ TLAČÍTKA vstoupit na vozovku teprve na znamení signálu "Signál pro chodce se znamením Volno".
Víc k tomu netřeba dodávat, nicméně z neznalosti zákona se tímto písemně usvědčili pánové sami. Věřte mi, že nějaký smysl ta tlačítka mají...
26.01.2016 v 08:08