Anonymní uživatel

Registrovaný: 29. duben 2012

4 celkem zaslaných 0 nově zaslaných 1 s odpovědí 3 vyřešených 0 bez odpovědi Seřadit podle počtu hlasů

Parkoviště bez chodců v NC Eden
Vyřešený

Parkoviště bez chodců v NC Eden
Vršovická, Praha 10

Kategorie: Jiné
Zasláno: 14. 12. 2017

Víte, že podle aktuálního dopravního značení se nesmí v podzemním parkovišti Nákupního centra Eden pohybovat chodci? Vlastně ani nesmí vystoupit z auta. Je to samozřejmě nesmysl, ale dopravní značka to jednoznačně zakazuje. (Značka IZ8a Zóna s dopravním omezením, v ní B30 Zákaz vstupu chodců). Správce areálu to určitě myslel jen na vjezd, ale výsledek je jiný.

Přechod na Malešickém nám.
S odpovědí

Přechod na Malešickém nám.
Malešické nám., Praha 10

Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 04. 05. 2012

Na Malešickém nám. jsou v krátké vzdálenosti za sebou dva přechody. První uprostřed náměstí - u zastávky MHD - je po mnohonásobné kritice upravený již podle posledních norem a navíc zde ráno pravidelně stávají strážníci (dík patří řediteli OŘ MP Praha 10). Ten následující směrem k Hrdlořezům je však o to nebezpečnější. Je ve výjezdu z náměstí, špatně osvětlený, v zatáčce a navíc dopravní značka je skryta za lesem jiných značek. V dešti nebo za soumraku ho řidič vůbec nemusí uvidět. Možnosti jsou dvě - buď ho pořádně označit (stačilo by vyhodit nesmyslný zákaz předjíždění - na vozovce je stejně souvislá čára, nebo tato značka i zákaz stání může být až těsně za přechodem. Naopak, omezení rychlosti na 40 km/h, které je po celé ul. U tvrze, právě zde chybí ! Druhá možnost, za kterou asi nebudou starousedlíci, je tento přechod zrušit, protože není příliš využíván.

Nebezpečné místo - Heldova ul.
Vyřešený

Nebezpečné místo - Heldova ul.
Heldova, Praha 10

Kategorie: Parkování aut
Zasláno: 01. 05. 2012

Ve vyústění Ungarovy ul. do Heldovy pravidelně parkují vozidla (zejména dvou majitelů) tak, že jednak překáží ve výhledu do křižovatky, jednak omezují výhled i pohyb chodců, kteří zde při odchodu z Ungarovy musí přecházet přes Heldovu. Místo je nebezpečné - potvrzuje to i stanovisko policie, která zde odmítla schválit přechod pro chodce. (Jen zapoměla říct, kudy ze slepé ulice vycházet.) Pravidlo o 5 m od křižovatky, o volném 3,5 m pro každý směr nebo o zákazu parkování v nepřehledném místě (ostrá zatáčka) zřejmě tito řidiči neznají. Nic nemění to, že se v jednom případě jedná o slovenskou registrační značku. Podle četnosti a doby parkování majitel nejspíš bydlí v Heldově 2. I když je jinde místo, vždy parkuje téměř identicky. Někdy stává i za rohem na Tomsově (kam je výhled z okna stejného domu), kde zase překáží v zúženém místě u hotelu Baroko. Podobně zde stává i jedno Volvo s pražskou SPZ, foto doplníme později (pozn. admin – doplněno).

Kdyby hloupost kvetla ... (tlačítka pro nevidomé)
Vyřešený

Kdyby hloupost kvetla ... (tlačítka pro nevidomé)
Limuzská, Praha 10

Kategorie: Světelná signalizace
Zasláno: 29. 04. 2012

Kdyby hloupost kvetla, tak by křižovatka Limuzská (Úvalská) x Černokostelecká v Praze 10 byla nejhezčí botanickou zahradou. Proč ? Přes Černokosteleckou je přechod na křižovatce řízen tlačítky pro chodce, které po určitém čase přepne semafory pro chodce na zelenou. Přes Limuzskou a Úvalskou tlačítka na kraji přechodu nejsou, zelená je spouštěná automaticky. Jsou tu však navíc tlačítka v modré skříňce označená 'Tlačítko pro slepce', které spouští zvukový signál. Nedávno rekonstruovaná signalizace, bylo myšleno i na hendikepované. Potud je vše v pořádku. V čem je tedy problém ? Tlačítka pro slepce jsou na ostrůvku uprostřed vozovky (!!!) a ne na začátku přechodu. Tudíž slepec musí přejít do poloviny vozovky 'klasicky' a když to náhodou zvládne, za odměnu si může na druhou půlku vozovky pomoci zvukovým signálem. Kdo tento nesmysl projektoval? Kdo projekt schválil? Kdo podepsal kolaudaci? Není tam to tlačítko jen proto, aby na křižovatku byla nějaká dodatečná dotace z EU na pomoc hendikepovaným ?