Radek Schich |
||||||||||
3 | celkem zaslaných | 0 | nově zaslaných | 1 | s odpovědí | 2 | vyřešených | 0 | bez odpovědi | Seřadit podle počtu hlasů |
Rozbitý chodník u metra Skalka
Jevanská, Praha 10
Kategorie: Chodníky
Zasláno: 06. 01. 2015
Chodník na rohu Jevanské a Vyžlovské ulice, přímo u metra Skalka, je zcela rozbitý a téměř neprůchodný. Vzhledem ke své šířce je např. pro kočárek obtížně využitelný i běžně, natož v tomto stavu. Chodci jsou tak nuceni chodit po silnici, což je nebezpečné, protože zpoza rohu do nich může vjet auto.
Výstup z tramvaje na Újezdě
Vítězná, Praha 1
Kategorie: Jiné
Zasláno: 12. 12. 2014
Na tramvajové zastávce Újezd (ve směru od mostu) jsou cestující nuceni vystupovat do jízdní dráhy automobilů. Bohužel je zde běžné, že na této komunikaci stojí auta čekající na zelenou, takže výstup z tramvaje je znatelně ztížen. Občas na této zastávce vystupuju s kočárkem a jistě si dovedete představit, co nastane - vystoupit prostě nejde.
Tramvajová zastávka Čechův most
nábř. Edvarda Beneše, Praha 1
Kategorie: Světelná signalizace
Zasláno: 12. 12. 2014
Zastávka Čechův most ve směru Malostranská je v poslední době velmi nebezpečná, Semafor na blízké křižovatce je tak nešťastně seřízen, že velmi často tramvaj otevírá v zastávce dveře ve chvíli, kdy je na semaforu ve stejném směru pro auta zelená, což si řidiči aut vysvětlují tak, že můžou jet. Cestující, kteří by chtěli vystoupit z tramvaje, riskují přejetí autem (které zde pár centimetrů od tramvaje jezdí běžně padesátkou), takže v mnoha případech z tramvaje ani není možné vystoupit. Situace bývá tak zjevně nebezpečná, že nechápu, jak takové řešení tramvajové zastávky může ještě v dnešní době existovat.