Vyhledávejte podle:



Bez odpovědi, Praha 18

Seřadit podle počtu hlasů
Přechod v Třinecké ulici
Bez odpovědi

Přechod v Třinecké ulici
Třinecká, Praha 18

Kategorie: Parkování aut
Zasláno: 07. 04. 2021

Parkování vedle přechodu pro chodce na jižní straně blokuje viditelnost pro řidiče a chodce. Trafické sloupky jsou potřebné jako na příkladu obrázku. Na tomto místě často parkují auta také na chodníku. Mohlo by být hezké umístit dopravní sloupky, aby blokovaly přístup automobilu na chodník.

Letňanské korzo
Bez odpovědi

Letňanské korzo
Beranových, Praha 18

Kategorie: Jiné
Zasláno: 05. 04. 2021

Letňanské korzo je skvělý nápad. Bohužel nyní je hotovo jen po ulici Beranových. Přístup chodců / cyklistů je obtížný. Umožníte mu dočasný přístup z Ostravské? (v budoucnu tam plánujete rozšíření Letňanského korza, ale může to trvat několik let) Stačí přesunout několik parkovacích míst, nainstalovat trafické bolrdy a dát štěrk (viz obrázky).

Tupolevova chodník
Bez odpovědi

Tupolevova chodník
Tupolevova, Praha 18

Kategorie: Chodníky
Zasláno: 29. 03. 2021

Tupolevova je hlavní ulice na Letňanech. Je docela podivné, že tam není chodník. Na některých částech je na jedné straně chodník, na některých není vůbec žádny chodník. Po celé Tupolevově ulici (od Kostelecké po Proseckou) by měl být po obou stranách chodník.

Špatné pěší spojení Letňan se stanicí metra
Bez odpovědi

Špatné pěší spojení Letňan se stanicí metra
Beranových, Praha 18

Kategorie: Bariérovost
Zasláno: 22. 12. 2015

Pěší spojení letňanského sídliště s metrem je překvapivě špatně vyřešeno, nelze totiž jít rovně podél ulice Tupolevova od ulice Dobratická až k metru kvůli chybějícím přechodům, viz přiložená mapa (modře vyznačená pěší trasa, červeně špatně prostupné stávající přechody, zeleně chybějící přechody). Klíčovým místem je zde křižovatka Tupolevova x Beranových, kde chybí ze čtyř přechodů právě ten jeden, který vede přímo k metru. Přirozené řešení pro neznalé je překonat celkem tři jiné přechody, s poměrně dlouhým intervalem zelené resp. přes velmi frekventovanou silnici. Další legální alternativa je ujít celkem 150m navíc a použít přechod hlouběji v ulici Beranových. Ukazuje se, že toto zdržení obyvatele výrazně odrazuje od chůze od stanice metra - časově i psychologicky. Vyznačení chybějícího přechodu se z laického hlediska nezdá náročné. Možná by bylo nutné ve vyústění ulice Beranových zrušit předsunutá stání pro cyklisty, která ovšem vzhledem k paralelně vedoucí cyklostezce stejně lze považovat za zbytná. Spíše ale by se snad přechod vešel i do stávající křižovatky a stačilo jen dostavět tři metry chodníku. Našel jsem zmínku o problému již v roce 2008: http://www.iprpraha.cz/uploads/assets/soubory/data/projekty/generel_pesi_dopravy/podnety_pro_UPN/praha_18.pdf (str. 4) Jak řešení za posledních 7,5 roku pokročilo? Dostalo TSK zadáno přechod vyznačit? Má absence standardního semaforem řízeného přechodu legislativní důvody? Chápu správně, že technicky vzato by doplnění čtvrtého přechodu na křižovatku, kde už tři jsou, mělo být snadné a levné?