Vyhledávejte podle:



Praha 1

Seřadit podle počtu hlasů
Uzavřené podloubí u kavárny Arco
Nepřijatý

Uzavřené podloubí u kavárny Arco
Dlážděná, Praha 1

Kategorie: Chodníky
Zasláno: 27. 06. 2024

Velmi frekventovaný průchod podloubím u kavárny Arco byl zhruba s počátkem rekonstrukce tramvajové trati v Dlážděné uzavřen mřížovými zábranami, za kterými je stanoviště odpadkových kontejnerů. Jako provizorium při rekonstrukci ulice to bylo pochopitelné, nicméně rekonstrukce už skončila, podloubí zůstává uzavřené a chodcům na rušné trase od Masarykova nádraží k přechodu přes Dlážděnou zůstává jen úzký chodníček se sloupem uprostřed (viz 2. foto, šířka zjevně nedostačuje např, kočárkům, ani turistovi s kufrem se nelze bezpečně vyhnout, zvláště při větším návalu chodců od vlaku ).

Prechody nad Muzeem smer Vinohradska
Nepřijatý

Prechody nad Muzeem smer Vinohradska
Legerova, Praha 1

Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 18. 03. 2023

Nevim, kdo vymyslel, ze nad podchodem smer Vinohradska vzniknou provizorní prechody. Dnes jsem byl svedkem, jak dve damy prechazely tesne pred tramvaji a pritom se rozjizdela tramvaj, ktera mela zastavku na druhe strane. Jen tak tak nedoslo ke srazce chodcu s tramvaji. Pritom je pod ulici Legerova podchod, ktery splnuje vse, co chodci pro bezpecnost potřebují vcetne invalidu. Dale vozickari pres labyrint prechodu nemuzou přejet. Je otazkou, zda takto vybudovane přechody splnuji veškeré bezpecnostni normy.

Přechod příliš exponovaný blbcům v autech
Nepřijatý

Přechod příliš exponovaný blbcům v autech
Újezd, Praha 1

Kategorie: Parkování aut
Zasláno: 11. 03. 2021

Přechod na Štefánikově, kde s oblibou (na něm i před ním ) parkují blbci v autech, ačkoliv tam nemají co dělat.

vytluk Náprstkova
Nepřijatý

vytluk Náprstkova
Náprstkova, Praha 1

Kategorie:
Zasláno: 13. 12. 2018

na rohu s U Dobřenských

vytluk Náprstkova
Nepřijatý

vytluk Náprstkova
Náprstkova, Praha 1

Kategorie:
Zasláno: 13. 12. 2018

na rohu s U Dobřenských

vytluk Naprstkova
Nepřijatý

vytluk Naprstkova
Náprstkova, Praha 1

Kategorie:
Zasláno: 13. 12. 2018

vytlucena mozaika na rohu s U Dobřenských

vytluk Betlemske namesti
Nepřijatý

vytluk Betlemske namesti
Betlémské nám., Praha 1

Kategorie:
Zasláno: 13. 12. 2018

výtluk mozaiky

Chodník před vstupem do pasáže Olympic
Nepřijatý

Chodník před vstupem do pasáže Olympic
Spálená, Praha 1

Kategorie:
Zasláno: 19. 04. 2018

poškozené dláždění, kostky chybí.

Chybějící dlažební kostky -rozbitý chodník i komunikace
Nepřijatý

Chybějící dlažební kostky -rozbitý chodník i komunikace
Na příkopě, Praha 1

Kategorie: Chodníky
Zasláno: 15. 02. 2017

Na chodnících v centru Prahy, např. na ulicích Na Příkopě, na Staroměstském náměstí na vozovce a v okolí chybí stovky dlažebních kostech - mozaiky na chodnících i velkých žulových na komunikacích. Hrozí nebezpečí úrazu a Praha nevypadá jako civilizované město. Těchto míst jsou desítky, možná stovky.

ještě jedna vytlučená mozaika v Husově
Nepřijatý

ještě jedna vytlučená mozaika v Husově
Husova, Praha 1

Kategorie:
Zasláno: 08. 01. 2016

ještě jedna vytlučená mozaika v Husově

další vytlučená mozaika v Husově
Nepřijatý

další vytlučená mozaika v Husově
Husova, Praha 1

Kategorie:
Zasláno: 08. 01. 2016

další vytlučená mozaika v Husově

Protest SONS proti  provozu vozítek segway - Připojme se
Nepřijatý

Protest SONS proti provozu vozítek segway - Připojme se
Staroměstské nám., Praha 1

Kategorie: Jiné
Zasláno: 02. 10. 2015

Ministerstvo dopravy předložilo vládě ČR k projednání novelu zákona č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích. Návrh mj. zakazoval provozování osobního přepravního prostředku – tzv. segwaye - na chodníku, stezce pro chodce, stezce pro chodce a cyklisty a na vozovce. K projednání v poslanecké sněmovně však vláda posílá následující návrh onoho ustanovení: „... Osoba na osobním přepravníku se samovyvažovacím zařízením nebo obdobném zařízení (dále jen „osobní technický prostředek') smí užít chodníku, stezky pro chodce, stezky pro chodce a cyklisty nebo odděleného pruhu pro chodce na stezce pro chodce a cyklisty, pohybuje-li se rychlostí srovnatelnou s rychlostí chůze. ...' K tomu vysvětleme, že „osobní technický prostředek') ve vládou schváleném znění novely zákona je zařízení, s nímž se již nějakou dobu setkáváme obvykle pod názvem segway na ulicích Prahy a dalších větších měst. Zkrátka: Bude-li ono ustanovení zákona schváleno, můžeme se těšit, že na ulicích měst se zanedlouho bude prohánět stále více Plošinek s kolečky po stranách, s jakýmisi řídítky, poháněné elektromotory napájenými z akumulátoru, s hmotností několik desítek kilogramů, s možnou rychlostí přes 20 km/hod. (tedy více než 5 m/s), pohybující se velice potichu a řízené kýmkoli. Nechápeme to a bojíme se! Se segwayi se zatím setkáváme ve větších městech a jsou převážně provozované cestovními kancelářemi. Již tak byly zaznamenány první incidenty s chodci. Pořizovací cena segwayů rapidně klesá. Jejich počet na chodnících českých obcí se tedy bude zákonitě rapidně zvětšovat. Budou všichni jejich uživatelé schopni a ochotni dbát na dostatečnou bezpečnost svoji i ostatních? Není třeba nijaké bujné fantazie, abychom si představili, že se tím vytváří podmínky pro vážné úrazy chodců. To teprve potom budeme čekat na další novelu zákona, která ono nesmyslné ustanovení zruší a provoz segwayů na chodnících zakáže? Mgr. Václav Polášek, prezident Sjednocené organizace nevidomých a slabozrakých ČR sděluje: „Nevidomí občané Prahy se na nás obracejí se svými obavami z kolizí se segwayi. Upozorňují na to, že vozítko není slyšet a jede při tom rychle. Vůbec nevíme, jak zručný, odpovědný a ohleduplný je jeho řidič. Jestliže je vozítko nebezpečné pro všechny chodce, pro nevidomé a špatně vidící to platí mnohonásobně více. Proto se náš spolek zrakově postižených lidí obrací na širokou veřejnost se žádostí o podporu v úsilí o včasný zákaz provozu segwayů na chodnících dříve, než se začne zvyšovat počet jimi způsobených úrazů. Proto se obracíme na poslance parlamentu ČR s výzvou o zvrácení návrhu vlády a prosazení zákazu provozu segwayů na chodnících.' K iniciativě SONS se připojují: Škola Jaroslava Ježka Pražská organizace vozíčkářů Pražské matky Život 90 Přes bariéry

Národní
Nepřijatý

Národní
Národní, Praha 1

Kategorie:
Zasláno: 22. 09. 2015

Již jsem problém popsal, systémovou odpověď nedostal, není co dodávat

Nerespektování přikázaného směru jízdy v rampě na Wilsonově
Nepřijatý

Nerespektování přikázaného směru jízdy v rampě na Wilsonově
Hybernská, Praha 1

Kategorie:
Zasláno: 11. 09. 2015

Kdykoli jedu z Letné na Žižkov a sjíždím z ul. Wilsonovy, stojím v pravém pruhu na křižovatce před ul. Hybernskou, kde je poté možnost jet rovně na Žižkov (Seifertova) nebo odbočit vlevo do Husitské. V levém pruhu, kde je poté přikázaný směr pouze vlevo, se pokaždé najde dobytek, co přejede do pruhu pravého a i dnes jsem kvůli tomu opět málem havaroval. Navíc dotyčný po mém zatroubení chtěl vše ještě navíc řešit pěstním soubojem, takže zde by si to prase zasloužilo pořádnou pokutu a odpočet bodů. Nemohla by se policie zaměřit na takováto místa, místo chytání řidičů na mnohem bezpečnějších místech?

Národní-Mikulandská - stavební zábor chodníku
Nepřijatý

Národní-Mikulandská - stavební zábor chodníku
Národní, Praha 1

Kategorie: Bariérovost
Zasláno: 05. 08. 2015

Při stavbě hotelu na rohu Národní a Mikulandské stavebníci svými auty trvale okupují oplocený koridor při zabraném chodníku. Domnívám se, že takové nouzové opatření tu má být prioritně zřízeno pro bezpečný průchod chodců, nikoli jako parkoviště, a že snad je dokonce stanovenou podmínkou při záborech chodníků. Netoliko, že je stavebníkům jedno, že chodci musí vstupovat do nechráněné vozovky, ale navíc jejich arogance minimálně půl roku zůstává bez povšimnutí úředníků. Zajímalo by mne, zda si stavebník může dovolit vše- jak je to zde, či zda je někdo z příslušného odboru MČ zodpovědný za povolování resp. dohlížení na správné provozování staveb při pěších komunikacích.