24.08.2015 v 11:42
01.10.2015 v 15:09
Při stavbě hotelu na rohu Národní a Mikulandské stavebníci svými auty trvale okupují oplocený koridor při zabraném chodníku. Domnívám se, že takové nouzové opatření tu má být prioritně zřízeno pro bezpečný průchod chodců, nikoli jako parkoviště, a že snad je dokonce stanovenou podmínkou při záborech chodníků. Netoliko, že je stavebníkům jedno, že chodci musí vstupovat do nechráněné vozovky, ale navíc jejich arogance minimálně půl roku zůstává bez povšimnutí úředníků. Zajímalo by mne, zda si stavebník může dovolit vše- jak je to zde, či zda je někdo z příslušného odboru MČ zodpovědný za povolování resp. dohlížení na správné provozování staveb při pěších komunikacích.
Zaslal: Petr Kubina, 05.08.2015 v 20:26
Jsme si vědomi exponovaného místa. I proto byl v počátku stavby kolem zařízení staveniště skutečně vytvořen koridor pro pěší. V rámci dalšího postupu (cca od zahájení betonáží) však bylo nezbytné vytvořit prostor pro přistavování zásobovacích vozidel. Pěší provoz byl přeložen přes nově vybudovaný přechod na protilehlý chodník. Chodci tento stav nerespektovali a v průběhu stavby bylo proto doplňováno dopravní značení tak, aby bylo nepřehlédnutelné. Právě z důvodu bezpečnosti je pěší doprava vedena na protějším chodníku, pohyb chodců kolem staveniště či dokonce v jízdním pruhu je neukázněností a velkým hazardem každého jednotlivce. Manipulační prostor mezi oplocením stavby a mobilními oplocenkami není, samozřejmě, určen pro parkování osobních vozidel, ale pro vozidla stavby, pro nakládku a vykládku nákladních automobilů a těžké techniky a jejich příjezd a odjezd.. Uvedené řešení bylo několikrát konzultováno i s PČR, která k tomu dala souhlas.
S pozdravem
Ludvík Czital
vedoucí odboru dopravy ÚMČ Praha 1
Toto není odpověď na otázku. PK
Čekáme na reakci MČ.
28.08.2015 v 14:42