Vyhledávejte podle:



Bez odpovědi, Praha 1

Seřadit podle počtu hlasů
Přechod pro chodce v ulici Valdštejnská
Bez odpovědi

Přechod pro chodce v ulici Valdštejnská
Valdštejnské nám., Praha 1

Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 30. 04. 2024

Přechod pro chodce se nachází mezi sídlem Senátu ČR a Národním památkovým ústavem v ulici Valdštejnská. Jde o jednosměrnou ulici, přechod se nachází po zatáčce, do které mohou auta jet i relativně rychle a chodce nevidět. Chodec auta taky přes domy nevidí, pokud jde ze směru od Senátu, může se spoléhat jen na sluch a odraz aut od okenních tabulí. Chtělo by to přechod přesunout dál po směru jízdy aut nebo dát na místo zrcadlo, aby chodec mohl přijíždějící auto vidět dřív než pár sekund předem. Problém už jsem hlásila příslušné městské části, ale nijak na to nereagovala. Předem děkuji za práci, co s tím máte.

Semafor - roh přes Štefánikův most u Nábřeží Kap. Jaroše
Bez odpovědi

Semafor - roh přes Štefánikův most u Nábřeží Kap. Jaroše
Štefánikův most, Praha 1

Kategorie: Světelná signalizace
Zasláno: 20. 03. 2024

Na zelenou zde dojdete pouze do půlky silnice, takže : 1) Vám nedávají přednost auta, jedoucí z ulice Nábřeží Kap. Jaroše na Štefánikův most, protože si myslí, že jdete na červenou 2) i tu krátkou zelenou Vám ještě omezí auta jedoucí z letenskeho tunelu To jsem zrovna natočila, přikládám jako přílohu, na 0:03 je konkrétně vidět projíždějící auto na zelenou pro chodce (viz foto), auta projela 2, chytla jsem jen to druhé. Chodím tu pravidelně úterý a pátek a můžu Vám taková to videa posílat pravidelně, protože se to děje vždy

Chybějící zábradlí u magistrály
Bez odpovědi

Chybějící zábradlí u magistrály
Legerova, Praha 1

Kategorie: Chodníky
Zasláno: 04. 09. 2023

Od Muzea k Hlavnímu nádraží byl před časem udělán nový, širší chodník vedoucí těsně kolem magistrály. Denně tudy projdou stovky lidí i s dětmi a kufry. Bohužel v bezprostřední blízkosti jezdí po magistrále rychle auta, což je dost nebezpečné. Stálo by za to přidělat k chodníku zábradlí. Nic by tomu nebránilo, vždyť po druhé straně silnice jsou přidělána dokonce svodidla - a to tam žádný chodník nevede!

Zelen do Prahy - podpora zivotniho prostredí v praxi
Bez odpovědi

Zelen do Prahy - podpora zivotniho prostredí v praxi
Senovážné nám., Praha 1

Kategorie: Jiné
Zasláno: 17. 07. 2023

Ostruvek na Senovaznem nam (vedle Andaz hotelu) prosel spolecne s otevreni hotelu Andaz opravou a rozsirenim parkovani o kolobezky, Dane misto by si vsak zaslouzilo i trosku zelene, idealne strom(y), pomahajici snizit teplotu a hlucnost v danem miste/lokalite, a soucasne tim napomoci zlepseni zivotniho prostredi v teto rusne krizovatce. Dekuji F. H.

Parkovací místo zastiňující přechod
Bez odpovědi

Parkovací místo zastiňující přechod
Karmelitská, Praha 1

Kategorie: Parkování aut
Zasláno: 14. 06. 2023

Parkovací místo na rušné ulici těsně u přechodu brání ve výhledu doprava z pohledu chodce. Nota Bene, když tam zaparkuje dodávka.

Přechod bez rozhledu a úzké chodníky
Bez odpovědi

Přechod bez rozhledu a úzké chodníky
Perlová, Praha 1

Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 20. 11. 2012

Přechod přes vyústění Perlové ulice na Uhelný trh je velmi nepříjemný, protože auta (legálně!) parkují ve vzdálenosti menší než 5 metrů před ním (což je ale obecně nelegální). Zejména pokud se jedná o větší auto (dodávka, offroad), tak chodci ani řidiči nemají dostatečný rozhled pro bezpečné přecházení. Možným řešením je zamezení parkování před přechodem (alespoň ve standardní vzdálenosti 5 m). Velkou nepříjemností této ulice je také nedostatečná šířka chodníků. Vozovka je často plná tří řad aut (dvě parkují, jedna popojíždí) a úzké chodníky obtížně se vyhýbajících se chodců. Pro významnou pěší spojnici v centru Prahy jsou zde dosti nedůstojné podmínky. Možným řešením je ubrání (aspoň) jedné řady parkujících aut a rozšíření plochy pro chodce.

Chybějící přechod z ostrůvku tramvaje-zastávka Jiráskovo nám.
Bez odpovědi

Chybějící přechod z ostrůvku tramvaje-zastávka Jiráskovo nám.
Masarykovo nábř., Praha 1

Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 05. 01. 2013

Chybějící přechod z ostrůvku tramvaje na zastávce Jiráskovo náměstí ve směru do centra.

Zřízení přechodů pro chodce na všech ramenech křižovatky
Bez odpovědi

Zřízení přechodů pro chodce na všech ramenech křižovatky
Dušní, Praha 1

Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 06. 03. 2023

Vážení, žádám vás o úpravu křižovatky Bílkova – Dušní tak, aby byla bezpečnější pro pěší a cyklisty. V těsné blízkosti křižovatky jsou dvě školy a přitom na křižovatce není ani jeden přechod pro chodce a auta zde opakovaně parkují na snížených obrubách chodníku. Toto není možné řešit denně s městkou policií, toto je potřeba upravit tak, aby byla křižovatka stavebně bezpečná a vhodná do rezidenční čtvrti, momentálně vypadá jako na sjezdu z dálnice. Je zde možné udělat sekundární obruby a tím vyhovět požadavku pamárkářů na zachování původních obrub. Zároveň zde díky tomu ke zlepšení rozhledů před přechodem, které jsou teď téměř nulové. Závěrem by dovolte doplnit, že je zde úprava křižovatky opravdu nutná a prosím vás tedy, abyste našli cestu, jak zde prostor výrazně upravit a udělat bezpečný. V příloze je návrh řešení realizovaný na křižovatce Vlkova/Krásova, Praha 3. S pozdravem Adam Bílek

Umístění laviček
Bez odpovědi

Umístění laviček
nábř. Ludvíka Svobody, Praha 1

Kategorie: Jiné
Zasláno: 24. 05. 2022

Jedná se o zastíněné místo v centru Prahy u Vltavy bez možnosti posezení (senior, děti, rodiče s kočárkem). Velká škoda.

Parkovani pred chodnikem
Bez odpovědi

Parkovani pred chodnikem
Těšnov, Praha 1

Kategorie: Chodníky
Zasláno: 07. 04. 2022

Auta parkuji pred vystupu z chodniku.

Chodník je příliš úzký
Bez odpovědi

Chodník je příliš úzký
Na Perštýně, Praha 1

Kategorie: Chodníky
Zasláno: 01. 07. 2021

Chodník na místě s velkým počtem chodců (mezi zastávkou Národní třída a Staroměstkým nám) je velmi úzký. Výsledkem toho mnoho lidí chodí v ulici. Přítom část ulice je použitá pouze na parkování. Týká se to více míst v ulici Na Perštýně.

Chybějící přechod a parkování na nájezdech pro vozíčkáře a kočárky
Bez odpovědi

Chybějící přechod a parkování na nájezdech pro vozíčkáře a kočárky
Čelakovského sady, Praha 1

Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 08. 03. 2017

Chybí přechod přes Čelakovského sady před restaurací Druhej Svět (v logické návaznosti na chodník podle Sokolské a parkovou cestu směrem k Národnímu muzeu). Ulice Čelakovského sady není frekventovaná, z hlediska automobilové dopravy by tedy zřízení přechodu nemělo představovat problém, pěší trasa podle Sokolské naopak frekventovaná je. V místě jsou zřejmě po dříve existujícím přechodu i nájezdy pro kočárky a vozíčkáře. na kterých však pravidelně parkují auta, takže chodci se mezi nimi leckdy musí různě protahovat bokem či je oklikou obcházet a hledat mezery.

Používání dlažebních kostek paušálně
Bez odpovědi

Používání dlažebních kostek paušálně
Na příkopě, Praha 1

Kategorie: Chodníky
Zasláno: 17. 08. 2017

Hezký den všem, ráda bych věděla, proč se na chodníky v Praze, a to i v lokalitách mimo centrum, paušálně používají dlažební kostky. Ano, možná pěkně zpočátku vypadají, ale špatně se v zimě udržují, chodníky jsou permanentně rozbité (a bohužel především právě v centru, běžte se projít pěší zonou - ostuda) a navíc se po nich dá chodit bez zdravotních následků jen v pevné turistické obuvi . Děkuji za opravdu kvalifikovanou odpověď

Parkování na chodníku na Klárově
Bez odpovědi

Parkování na chodníku na Klárově
U železné lávky, Praha 1

Kategorie: Parkování aut
Zasláno: 17. 07. 2016

Jinak udržované a příjemné prostředí parčíku na Klárově se trochu míjí účinkem, jestliže je jedna z jeho stran lemována chodníkem, po kterém nelze přejít. Auta parkují po celé délce ulice a téměř po celé šířce chodníku. Podélné parkování by bylo přijatelnější.

Přídat přechod? Keplerova
Bez odpovědi

Přídat přechod? Keplerova
Keplerova, Praha 1

Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 24. 08. 2015

Nešlo by přidat přechod pro chodce v ulici Keplerova u místa, kde je pro chodce umožněn přechod přes koleje tramvaje tak, aby mohli přejít do Parku Maxe van der Stoela a k tramvajové trati linek 25, 1, etc? Nyní tam přechod široko daleko není.