Vyhledávejte podle: |
Bez odpovědi, Přechody a křižovatky, Praha 6 |
Seřadit podle počtu hlasů |
Nebezpečný přechod na ul. Drnovská
Staré nám., Praha 6
Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 02. 11. 2023
Nebezpečný přechod pro chodce na Praze 6, ul. Drnovská u zastávky autobusu Staré náměstí. Přechází zde velké množství dětí, které trénují blízkém na hřišti Dukly, tedy se zde pohybují hlavně za tmy. Přechod není dobře osvětlen, za snížené viditelnosti není téměř vidět. Projíždějící řidiči zde často nedodržují předepsanou rychlost a opakovaně jsem byla svědkem nedání přednosti chodci. Situace je o to nebezpečnější, že se přechod nachází přímo u autobusové zastávky, kdy se děti často snaží doběhnout přijíždějící autobus. Všimla jsem si, že na tento přechod už někdo upozorňoval 11.11.2021 poté, co zde byl vážně zraněn chodec, ale situace je i po dvou letech stejná.
Nebezpečný úsek ulice Diskařské včetně dvou nebezpečných přechodů
Diskařská, Praha 6
Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 27. 03. 2023
Chtěl bych upozornit na velmi nebezpečný úsek ulice Diskařské. Křižovatky s ulicí Vaníčkovou a Dlabačov jsou velmi nepřehledné jak pro motoristy (několikrát jsem jsem byl svědkem kolize dvou aut), tak velmi nebezpečné pro chodce. Délky přechodu (cca 30m! a 15 m) v kombinaci s hustou a nepřehlednou automobilovou dopravou vytváří nebezpečné bariéry. Před přechodem (cca 3m) v křižovatce Diskařská/Dlabačov parkují auta kolmo na chodníku a je tam umístěn citylight. V této kombinaci jsou pro auta jedoucí dolů zejména menší chodci (děti zde chodí na gymnastiku, tenis... ) téměř neviditelní.
Chybějící přechod pro pěší přes Svatovítskou ulici
Svatovítská, Praha 6
Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 19. 09. 2022
Přes frekventovanou Svatovítskou ulici z ulice Generála Piky do Wuchterlovy ulice (či v opačném směru) neexistuje přechod pro pěší. Při tom to je přímé pěší spojení z trasy Glinkovou ulicí podle železniční dráhy směrem na dejvické nádraží a k metru Hradčanská. K dejvickému nádraží a k metru Hradčanská se nedá jít přímo jinudy, než ulicí Generála Piky a pak návazně Wuchterlovou. K přechodu se musí daleko, takže mnoho lidí raději riskuje. Kvůli souběhu tramvaje a dvou proudů vozovky by přechod musel být opatřen ostrůvky a světly synchronizovanými s přechodem ve spodní Svatovítské, aby to nebrzdilo plynulost dopravy.
Nebezpečný přechod pro chodce
Staré nám., Praha 6
Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 11. 11. 2021
Na Starém náměstí v Ruzyni je špatně viditelný přechod. Při dešti, za šera nebo za tmy je extrémě špatně viditelný. Pouliční osvětlení je na místě přechodu slabé. Motoristy na přechod sice upozorní značka umístěna přímo u “zebry”, ale chybí značka přikazující snížit rychlost. Dne 12.10. 2021 v ranních hodinách (cca v 6:45) na tomto přechodu porazilo auto chodce. Způsobilo mu těžká zranění. Prosím o rychlé zlepšení viditelnosti tohoto přechodu. Denně tam přechází děti na lezeckou stěnu, fotbal, je zde i hotel..
Přechody přes cyklostezku / inline dráhu na Ladronce
Bělohorská, Praha 6
Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 19. 09. 2017
Na místech, kde cyklostezku (inline dráhu) kříží kolmo pěší stezky, chybí přechody pro chodce. Jedná se například o přímou pěší stezku propojující ulici Nad Motolskou nemocnicí se zastávkou tramvaje na Vypichu. Ve slunečné dny, kdy je provoz na inline dráze skutečně rušný, může být pro starší nebo méně pohyblivé lidi problematické inline dráhu na cestě k zastávce překonat. Vyznačení přechodů pro chodce na těch nejvýznačnějších kříženích chodníků a cyklostezky by cyklistům / jezdcům na bruslích naznačilo, že se jedná o křížení s chodníkem, kde by měli umožnit chodcům bezpečně přejít. Například alespoň na kříženích cyklostezky a chodníku z ulice Nad Motolskou nemocnicí k zastávce Vypich by byly přechody podle mého názoru vhodné.
Nebezpečný přechod přes Lipskou
Lipská, Praha 6
Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 16. 02. 2014
Přechod přes komunikaci dálničního charakteru Lipskou, který však tvoří důležitou spojnici. O jeho nebezpečnosti svědčí i pomníček, který zde stojí. Domnívám se, že jediné správné řešení je vybudovat zde podchod. Takové řešení by navíc zvýšilo plynulost provozu na Lipské, protože nyní zde musí auta brzdit na 50 km/h.