Vyhledávejte podle:



S odpovědí, Jiné, Praha 3

Seřadit podle počtu hlasů
Zřízení laviček na autobusové zastávce Spojovací
S odpovědí

Zřízení laviček na autobusové zastávce Spojovací
Spojovací, Praha 3

Kategorie: Jiné
Zasláno: 12. 08. 2019

Chybejici lavicky na frekvenfovane zastavce autobusu Spojovaci. Ve smeru na zastavku Pod Taborem (ven z centra) chybi lavicky i striska na ochranu pred destem. Zejmena pro duchodce a tehotne by bylo vhodne zridit alespon lavicku pro nekdy opravdu zdlouhave cekani na spoje.

Vznik obytné zóny kolem Škroupova náměstí, Žižkov
S odpovědí

Vznik obytné zóny kolem Škroupova náměstí, Žižkov
Škroupovo nám., Praha 3

Kategorie: Jiné
Zasláno: 10. 06. 2019

Ulice Slavíkova, Kubelíkova a Ondříčkova jsou průjezdné ulice se zvýšeným množstvím projíždějících aut. Ulicemi mezi nimi (Křížkovského, Zvonařova, Blodkova, Pospíšilova, Fibichova), celkem 6 bloků domů, sice zvýšené množství aut neprojíždí, chodci zde však autům musejí dávat přednost. Děti si zde nemohou volně hrát ani jezdit na kole. Návrh: 1. V první fázi umístit značky obytné zóny v uvedené oblasti (z východu ohraničené Mahlerovými sady s TV vysílačem). 2. Při příští rekonstrukci silnice, umístit zpomalovače provozu, případně výrazné prvky zřetelně odlišující obytnou zónu od silničního provozu. Uvedené změny by neměly mít vliv ani na možnost dosahu uvedených ulic autem, ani na venkovní parkování. Pouze by měly formalizovat faktický stav, kdy rozumní řidiči zde již nyní jezdí krokem a umožnit rodičům dát volnost svým dětem si zde hrát (jezdit na kole).

Cyklisté jezdí rychle Žižkovským tunelem
S odpovědí

Cyklisté jezdí rychle Žižkovským tunelem
Pražačka, Praha 3

Kategorie: Jiné
Zasláno: 03. 08. 2016

Žižkovským tunelem smí jezdit kola, což je fajn. Problém je, že mnoho cyklistů při cestě dolů nepoužívá brzdy a jedou 'co to dá'. I když mají situaci pod kontrolou a chodcům se vyhnou, je to pro pěší nepříjemná situace. Člověk jdoucí dolů vnímá potenciální ohrožení blížící se zezadu a nemá žádný vliv na to, zda se mu vyhne. Myslím, že by pomohlo nainstalovat nějaké zpomalovače, které by cyklisty donutily každých pár desítek metrů přibrzdit a dávat víc pozor. Podotýkám, že podnět hlásím jako člověk, který tunelem převážně jezdí na kole. Snažím se kolem chodců projíždět pomalu, ale jsem spíš v menšině.

Dovýsadba stromů v ulici Slavíkova + předláždění
S odpovědí

Dovýsadba stromů v ulici Slavíkova + předláždění
Slavíkova, Praha 3

Kategorie: Jiné
Zasláno: 10. 06. 2016

Dobrý den, na začátku ulice Slavíkova byly dosazeny stromy, v jejím zbytku ovšem ne. Proč tomu tak je? Míst je dost a letáček ze začátku roku sliboval výsadbu nových stromů. A bylo by vhodné předláždit chodník okolo Švehlovy koleje (část ve Slavíkově a Křížkovského ulici). Jeho stav je nevyhovující. Zdraví Ondřej Hanko

Otevřené vpusti na Vinohradské
S odpovědí

Otevřené vpusti na Vinohradské
Vinohradská, Praha 3

Kategorie: Jiné
Zasláno: 18. 04. 2016

Otevřené vpusti na Vinohradské mezi chodníkem a hřbitovní zdí. Nebezpečné pro děti a pobíhající psy.

Trávník netrávník v ulici VINOHRADSKÁ
S odpovědí

Trávník netrávník v ulici VINOHRADSKÁ
Vinohradská, Praha 3

Kategorie: Jiné
Zasláno: 21. 03. 2016

Místo trávníku je už jen hlína, prosíme o posazení keříku nebo plotu.

Sloupky v ulici Lukášova
S odpovědí

Sloupky v ulici Lukášova
Lukášova, Praha 3

Kategorie: Jiné
Zasláno: 31. 01. 2016

Ulice Lukášova byla rekonstruována na moc pěkné miniaturní náměstíčko. V nedávné době tam ovšem přibylo asi milion sloupků (viz foto) s nejasnou funkcí. Táži se tedy, jaká je funkce těchto sloupků? Souvisí jejich (dle rozebrané dlažby zjevně ad hoc dodatečná) instalace s lednovou kolaudací (avizovanou zde: http://www.praha3.cz/noviny/zpravy/rekonstrukci-komunikace-vznikl-novy.html )? Nešlo účel, který mají sloupky plnit, zajistit i s jejich menším počtem? Případně zcela bez nich (vodorovné značení, pruh jiné dlažby, atp.)? Předem děkuji za vysvětlení, Josef Schmidt

6 chybějících stromů v ulici Fibichova
S odpovědí

6 chybějících stromů v ulici Fibichova
Fibichova, Praha 3

Kategorie: Jiné
Zasláno: 29. 07. 2013

V ulici Fibichova, která je poměrně krátká chybí 6 stromů. Na každé fotce jsou 2 chybějící stromy. Dva chybí poblíž Paláce Akropolis, tady by stačilo prosté vysazení dvou nových stromů. Další 4 chybí mezi parkovacími místy pro auta. Pouze pro dva jsou připravené železné ohrádky, bylo by potřeba před zasazením dodat další 2 ohrádky, jinak by stromy byly rozjety parkujícímí auty, která běžně přes tato místa stávají. Fotka byla pořízena v sobotu, kdy bývá ulice prázdná

Uzavřené schody z Trocnovské směrem k památníku na Vítkově
S odpovědí

Uzavřené schody z Trocnovské směrem k památníku na Vítkově
Trocnovská, Praha 3

Kategorie: Jiné
Zasláno: 20. 03. 2013

Schody zkracující cestu z Trocnovské ulice (Florence) na vrch Vítkov jsou přehrazeny řetízky respektive betonovými bloky. Situace je zřejmě totožná jako u schodů, které spojují cyklostezku se sídlištěm Invalidovna (ul. U Sluncové). Stav trvá již několik let.

Osiřelé rabátko a polní cesta
S odpovědí

Osiřelé rabátko a polní cesta
nám. Jiřího z Poděbrad, Praha 3

Kategorie: Jiné
Zasláno: 06. 05. 2012

Za kostelem u Milešovské ulice je jedno osiřelé rabátko - nejspíš tu čeká na strom, nebo na nějaké guerilla gardenery. O kus dál je polní cesta dokazující, že zkratky málokdy najdou cestu na rýsovací prkna plánovačů. Bylo by příjemné, aby to došlo úřadu městské části Praha 3 a zpevnila takto vyšlapané cesty rastrem, místo aby předstírala, že neexistují.

Velice problematická ul. Jana Želivského
S odpovědí

Velice problematická ul. Jana Želivského
Jana Želivského, Praha 3

Kategorie: Jiné
Zasláno: 02. 04. 2012

Dobrý den, prakticky celá délka ul. J. Želivského je k chodcům nepřátelská, a to nejen proto, že je denně přetěžována nákladní automobilovou dopravou. Tramvajové ostrůvky zde jsou umístěny uprostřed komunikace, na mnoha místech cestující při čekání nechrání ani primitivní zábradlí, vozovka příšerná, rozbitá - hluk, prach, nebezpečí nehod... I přesto, že jsou na NĚKTERÝCH místech u refýží konečně přechody pro chodce řízené světelnou signalizací, stále je celý tento úsek pro chodce velice nebezpečný, a to zejména z důvodu zcela beztrestně tolerovaného překračování povolené rychlosti, zpravidla proto, že řidiči se snaží 'stihnout zelenou'. Velice problematický je v tomto ohledu úsek Ohrada-Jeseniova, kde se vzhledem k hustotě zástavby a tramvajového provozu na zastávce Biskupcova pohybuje velké množství chodců, velké množství lidí je nuceno se tísnit na zcela prostorově nedostačujících refýžích (což je další problém). Řidiči aut v tomto úseku často nerespektují povolenou rychlost, nadto i rychlost 50 km/h je zde příliš vysoká vzhledem k bezpečnosti chodců. Navrhuji omezení rychlosti, nebo alespoň instalaci stálého radaru s kamerou a důsledné postihy za překračování rychlosti. Dále je nutno řešit nedostatečnou kapacitu tramvajových ostrůvků spojenou např. se svedením okolních dvou jízdních pruhů v každém směru do jednoho... Argument, že jde o jednu z hlavních dopravních tras napříč Prahou, a tudíž je nutno udržet jistou 'průjezdnost', považuji za zcela odporující zdravému rozumu. Dopravu je nutno regulovat, přizpůsobit obyvatelům, nikoli tranzitu.