Vyhledávejte podle: |
Bez odpovědi, Bariérovost, Praha 14 |
Seřadit podle počtu hlasů |
Podchod pod nádražím Kyje
Hlinská, Praha 14
Kategorie: Bariérovost
Zasláno: 12. 09. 2018
Podchod pod nádražím je řešen velmi nešťastně. Lidé s koly, kočárky a senioři s taškami na kolečkách musejí ve směru od Šimanovské vylézt z podchodu úplně nahoru, jinam kolejnice nevede, a potom sejít zase po dost dlouhém chodníku dolů na nástupiště. Kratší cesta rovnou na nástupiště je přehrazena zábradlím (smysl nechápu) a postrádá kolejnici.
Zablokovaný chodnik
Bobkova, Praha 14
Kategorie: Bariérovost
Zasláno: 10. 10. 2022
Kontajner na stavebný odpad z veľkej časti blokuje chodník.
Překážející zábradlí a předimenzovaný chodník v ulici Arnošta Valenty
Arnošta Valenty, Praha 14
Kategorie: Bariérovost
Zasláno: 06. 03. 2016
Dobrý den, při vzniku nového parku jižně od sídliště Černý Most II vznikla i úprava navazujících pěších spojů. Podle mě však trochu nešťastně a bez respektování nového Manuálu tvorby veřejných prostranství. Mezi chodníkem a silnicí v ulici Arnošta Valenty se tak objevilo červenobílé zábradlí bez zjevného účelu (v přímé návaznosti trasy od mostu přes Ocelkovu do přírody za sídlištěm) . V ulici projede maximálně zhruba 1 automobil za 5 minut a to pomalou rychlostí, účel 'ochrany pěších před automobilovou dopravou' zde tedy rozhodně nefunguje. V místě návaznosti místa na park pak nesmyslně vznikl 2. chodník (viz foto). Prosil bych o vysvětlení, nepřijde mi, že by tu chodily davy lidí. Celá situace vypadá tak, že je zde asfaltový chodník pro cyklisty (u vjezdu ze silnice je značka se zákazem vjezdu motorovým vozidlům) a dláždený pro pěší. A zábradlí má tak fungovat k tomu, aby lidé nechodili po chodníku asfaltovém. Je to opravdu záhada, jak to pan technik zamýšlel... Je však nutné si uvědomit, že reálná situace funguje jinak. Asfaltová cesta dál pokračuje k rybníku Mariňák a po něm chodí hodně pěších. Celá situace je nešťastnější v tom, že na asfalt přes zákaz vjíždí auta a zkracují si tak cestu k Mariňáku (může jít o rybáře nebo obyvatele zahrádkářské kolonie u rybníka). Chytřejší by například bylo, kdyby zde byl jediný chodník sdílený pěšími a cyklisty (tak to funguje v realitě - tedy moc cyklistů tu ani nejezdí). Pokud se chodníku navíc nezbavíme, bylo by skvělé, kdyby se tak aspoň stalo v případě zábradlí. Dobré by také bylo, kdyby se nějak vyřešila situace s vjíždějícími auty (prosím NE dalším zábradlím, ale třeba sloupky, nebo většímu zamezení průjezdnosti přímo u Mariňáku - a to něčím co už nebude proti zmíněnému Manuálu). Děkuji.