Co se týče podnětu, nedomnívám se že by chodník pro pár chodců za rok měl mít přednost před výrazným zúžením pruhů na magistrále. Tady se to vážně divnýma nápadama jenom hemží :-)
28.02.2012 v 15:28
Tento podnět bych rozhodně nepodceňoval i když souhlasím s tím, že redukce počtu jízdních pruhů této magistrály je nutná.
28.02.2012 v 23:21
01.03.2012 v 22:45
V současné době je šířka komunikace + chodníku v místě, kde je chodník nejužší 11 m. Není problém aby tu zde byla konfigurace JP 3,25+3+3m, čímž by zbylo 1,75 na chodník i na to proklaté zábradlí s normovaným dogmatických odstupem 0,5m (stačilo by klidně 0,2m).
Například na Jižní spojce za MÚK s ulicí 5.května jsou na 100 metrech 3 jízdní pruhy v celkové šířce 9m. Tak proč by to nemohlo být tady, kde jsou rychlosti nižší ? ? ?
23.03.2012 v 09:41
podle mne je nesmysl ubírat z magistrály. Tím se magistrála víc zpomalí a ucpe a bude kolabovat. Stačí že tento nesmysl udělali blíže k Nuselskému mostu. lepší řešení by bylo propojení přes koleje. Buď východem ze 7. nástupiště nahoru do Kunětické nebo chodníkem podél magistrály nad koleje vlaků..
30.03.2012 v 20:00
30.03.2012 v 20:02
A L: Tunelu pro auta od Hlavního nádr. po Nuselský most se vaše děti určitě nedožijí, protože tento nesmysl nebude doufám nikdy postaven. Toto řešení by přineslo ještě více dopravy do již tak saturovaného centra a nehledě na investiční náklady, které by byly obrovské. Tímto návrhem by vznikla vysoce kapacitní komunikace skrz centrum, která by přitahovala auta neuvěřitelným způsobem. Stejné výsledky přinese i tunel Blanka, kde sice počty vozidel na soubežné komunikaci klesnou, ale na paralerních, přípojných komunikacích výrazně stoupnou. Ve výsledku jich však bude více. Peníze by se raději měli investovat do podfinancované MHD -tj. sítě, vozového parku, a levnejší jízdné, pak bychom se mohli v centru třeba i nadechnout.
04.04.2012 v 07:53
Navíc bylo vidět, že celá pětina délky úzkého chodníku by šla vyřešit tím, že by se zkrátil odbočovací pruh na parkoviště nádraží. Ten není příliš využívaný a lidé tudy proto již obvykle chodili ve vozovce.
10.06.2012 v 09:43
https://www.facebook.com/events/783393495021045/?ref=25
skupina: https://www.facebook.com/legalne.na.nadrazi?ref=stream
organizátoři vyzývají k pomoci a účasti.
17.12.2013 v 16:27
01.10.2015 v 12:18
09.02.2016 v 07:46
09.02.2016 v 07:49
Vážený pane Krejčo,
v současnosti chybí přijatelné bezmotorové propojení Hlavního nádraží a Vinohrad. Dnes se jedná o chodník šířky obrubníku.
Stejně konstatoval pan Kříž v roce 2012. Níže přikládám odpověď na jeho dotaz ohledně realizace přijatelného pěšího propojení ze strany odboru dopravy Magistrátu hl.m. Prahy.
> Vážený pane Kříži,
> k Vašemu dotazu sdělujeme,. že v současné době se s úpravami jízdních pruhů na Legerově a Wilsonově ulici nepočítá.
> Po zprovoznění části městského okruhu (tunelu Blanka) se předpkládá úprava celé "severojižní magistrály" a součástí návrhů je i
> změna celkového uspořádání této komunikace vč. možného snížení počtu jízdních pruhů. V těchto řešeních je zohledněno i lepší
> pěší propojení mezi Hlavním nádražím a Vinohrady.
> Ing. Ladislav Malý
> specialista silničního správního úřadu
> odboru dopravy Magistrátu hl.m. Prahy
Dnes, v roce 2018, je tunel Blanka téměř tři roky v provozu a pojme přes 80 000 vozidel denně.
V roce 2018 je v širší Praze zaveden systém parkovacích zón. V důsledku toho Středočeši volí jiné způsoby dopravy, například vlak. Mezi cestujícími jsou pochopitelně i děti, které by neměly využívat stávající (ne)chodník.
Kde je ono "lepší pěší projení mezi Hlavním nádražím a Vinohrady"?
Přidávám koloběžky (nejen) pro děti a kola, Hlavní nádraží je přeci jen železniční uzel a tyto prostředky lze výhradně přepravovat na železnici.
S pozdravem,
Adam Kovář
29.08.2018 v 18:38
Zřízení této pěší trasy je i jedním z bodů, které se objevují v souvislosti s návrhy, co udělat s magistrálou do roku 2014, tj. do otevření Blanky.
22.02.2012 v 20:53