v souladu s TP 170 – Navrhování vozovek pozemních komunikací je navržena katalogová vozovka D2-N-3-VI-PIII pro třídu dopravního zatížení VI, tedy v celkové tloušťce konstrukčních vrstev 30cm s 5 cm asfaltového betonu na povrchu, která musí snést i průjezd minimálně 15 těžkých nákladních vozidel denně (zatížení návrhové nápravy 100 kN) po dobu 25 let. Uvažuje se, že z jakéhokoli důvodu může být po komunikaci veden po krátkou dobu i vyšší provoz, který by neměl vyvolat na vozovce konstrukční poruchy.
03.06.2016 v 09:32
Vzhledem k odporu majitelů dvou přilehlých soukromých pozemků (požadují, ať je od nich MČ vykoupí a předpokládá se, že se odvolají) se letos stavba realizovat nebude. V rozpočtu pro letošní rok se s tím proto nepočítá.
03.06.2016 v 09:39
Je jen škoda, že kvůli hlouposti lidí to nevyjde už letos, tak snad příští rok...
Děkuji a přeji pěkný den
Antonín Moravec
03.06.2016 v 11:07
03.06.2016 v 11:11
děkuji za Vaši informaci. Jen bych se rád přeptal na tyto věci:
1.) jaký je horizont realizace / plán?
2.) je možné se seznámit se zadáním? Jde mi hlavně o to, aby v něm bylo myšleno na správný způsob provedení podkladu. Tato komunikace je totiž využívána i motorovými vozidly přilehlých domů (ač můžeme diskutovat o tom, že by neměla). Jde výhradně o případy jako - parkování v době úklidu komunikací či pojíždění techniky spravující zeleň.
Počítá se takovouto přípravou podkladu v zadání / popř. je možné na to myslet?
Přilehlý chodníček je totiž již zvlněný právě od firmy provádějící údržbu zeleně :-(
Děkuji za odpověď.
Antonín Moravec
02.06.2016 v 16:44