Nebezpečný přechod Otakarova

Nebezpečný přechod Otakarova:
přecházení je nejen můj pravidlený adrenalinový zážitek, myslím že je otázkou času, kdy dojde ke kolizi s chodcem.

Vozidla přijíždějící od Vršovické, snažíce se stihnout zelenou na semaforech se na přechod řítí často i víc než 50km rychlostí.

Chodci jsou v ohrožení protože:
- přechod je sice omezen na dva pruhy, fakticky jsou využívány pruhy 3
- jak je patrné i z fotky, chodce 'chrání' jediný betonový blok, který 'cestuje' po vozovce

Navrhuji:
1. obnovit vodorovné d.z. přechodu, které je už cca 2 roky z poloviny přechodu smazáno

2. instalovat betonové bloky nebo zelené patníky tak, aby vozidla využívala skutečně pouze 2 jízdní pruhy nikoli 3

3. případně 'vynést' chodník na tento třetí jízdní pruh

3. ideálně - omezit vozidla v místě přechodu do 1 pruhu, takto by
splňoval současné normy, takto je tomu již v protisměru

děkuji

Zaslal: jan novák, 12.06.2014 v 21:00

Praha 4-
 
 

Otakarova, Praha 4

Komunikace o řešení podnětu

Odpoveď: 20.06.2014 15:07

Dobrý den,
ulice Otakarova patří do sítě vybraných komunikací I. třídy, kde je příslušným úřadem přímo Magistrát hl. m. Prahy, kterému byl Váš podnět přeposlán.

Děkuji
Faloutová Lucie
Odbor životní prostředí a dopravy ÚMČ Praha 4



Považujete odpověď za dostačující?

Diskuze

jan novák: Zatím bylo obnoveno vodorovné DZ.
13.08.2014 v 09:45    

Jan Novák: Byly instalovány zelené patníky proti najíždění vozidel do odstavného pruhu.
Byly instalovány svislé DZ přechod pro chodce v reflexním rámu.
Situace se výrazně zlepšila, přechod je konečně viditelnější pro řidiče. Délka přechodu se zkrátila.
Děkuji za všechny chodce !! :-)
20.08.2014 v 12:50    

Chodci Sobě: Děkujeme za dobré zprávy a podnět tedy označujeme za vyřešený. Kdyby se Vám podařilo upravené místo vyfotit a fotku poslat, budeme rádi - díky!
21.08.2014 v 00:31    

Přidat komentář


Sledovat řešení podnětu (?)



Otakarova, Praha 4

 

Sledovat řešení podnětu

Nechte nám svůj e-mail. Zašleme vám informace o postupu při řešení tohoto podnětu.