21.02.2012 v 15:30
21.02.2012 v 16:33
V jejich archývu by se možná našel i doklad o tom, což si pamatuji i jako dříve narozený pamětník, že předmětné ochranné zábradlí původně probíhalo po celé délce refíže, ale po dopravní nehodě bylo v jeho dolní části "smeteno" a tehdy zřejmě odpovědný pracovník (jistě ještě né paní vedoucí Ing.Charvátová) již nezajistil uvedení zábradlí do původního stavu.Dnes to již je z jejich pohledu neřešitelný problém.Možná by mohla paní Ing.Charvátová vyjít ze své úřední židle a jít se podívat o zastávku níže k Vítěznému náměstí, tj.zastávka "Thákurova", kde by zjistila, jak i původně vypadalo zábradlí na zastávce "Hadovka", tj. pochopitelně ochranné zábradlí průběžné po celé délce refíže.
22.02.2012 v 13:12
29.02.2012 v 15:57
07.03.2012 v 15:32
08.10.2013 v 20:02
09.10.2013 v 11:33
S nadějí stále doufám, že tato banalita je řešitelná v dohledné době i v hl.m.Praze, tj.na třídě Evropská, kterou z budoucího letiště Václava Havla, čas od času projíždějí i prezidenti USA, Ruska atd........
21.02.2012 v 14:46