19.02.2012 v 01:21
To se může stát velice snadno, když nějaký boreček frustrovaný velikostí svého přirození jede 100 a více namísto předepsaných 40.
V tomto případě nepomůže ani důkladné "proškolení" dětí.
Bohužel máš pravdu, že v populaci přibývá nesvéprávných, ti/ty by neměli/y ŘP vůbec získat.
19.02.2012 v 20:19
nase snaha na reseni teto situace narazi na nedostatek prostredku na vybudovani chodniku v rozpoctu HLMP. Bez existence chodniku neni mozna ani existence prechodu, protoze prechod nemuze byt ze skarpy do skarpy ci z ulice do skarpy. Pozemky podel komunikace nejsou v majetku HLMP.
Nas improvizovany dopravni pruzkum ukazal nasledujici data, berte je pouze jako informativni, mereno v dobe dovolenych 20.7.-10.8.
Mladoboleslavska:
Vp 46,8km/hod, V85 57km/hod, Vmax 176km/hod, cca 6tis vozidel za den obema smery, na miste omezeni rychlosti na 40km/hod.
Bohdanecska
Vp 48,6km/hod, V85 56km/hod, Vmax115km/hod cca 3tis vozidel za den obema smery na miste omezeni rychlosti na 40km/hod.
Klenovska:
Vp 46,5km/hod, V85 57km/hod, Vmax109m/hod cca 4tis vozidel za den obema smery, na miste omezeni rychlosti na 40km/hod resp. 30km/hod a docasne zuzena vozovka.
Po rocnim snazeni se nam povedlo umisteni ukazatelu rychlosti na prijezdu do Vinore z Podolanky a hlavne pred prechodem u skoly tzn. krizovatka Mladoboleslavska x Ronovska. Pevne doufam, ze se povede umistit ukazatele i na Bohdenecskou a Klenovskou.
23.02.2012 v 17:33
16.03.2012 v 11:42
19.03.2012 v 13:10
Prechod pro chodce je dopravni znaceni V7 ve smyslu vyhlasky c. 30/2001 Sb.,
kterou se provadeji pravidla provozu na pozemnich komunikacich dle zakona c. 361/2000 Sb., o provozu na pozemnich komunikacich.
MC Vinor o umisteni prechodu nerozhoduje.
Jeho umisteni se deje napr. na navrh mestske casti. MC ji tedy o sve vuli na komunikaci namalovat nemuze, musi na to byt "Stanoveni dopravniho znaceni", ktere vydava mistne prislusny odbor dopravy po vyjadreni dotcenych organu statni spravy.
Toto umisteni musi splnovat nasledujici technicke podminky:
CSN 73 6110 Projektovani mistnich komunikaci
ON 73 6102 Projektovani krizovatek na silnicnich komunikacich
TP 65 Zasady pro dopravni znaceni na pozemnich komunikacich
TP 133 Zasady pro vodorovne dopravni znaceni na pozemnich komunikacich
MC Vinor ma v rozpoctu 700tis na udrzbu veskerych komunikaci (vc. zimni udrzby). Pri cenach pozemku a nakladech na zhotoveni povrchu si snadno kazdy spocita, ze mestska cast vybudovat tento chodnik ze svych prostredku nemuze, musime o jeho vybudovani zadat HLMP.
cena chodniku v delce 600m dle mapky
cena povrchu 600m x1,8mx 400kc/m2=430tis
vykup pozemku 600mx1,8mx 1500Kc/m2=1,6mil (50% ceny cenove mapy)
Resenim problemu je chodnik na jedne strane a kousky chodniku na strane druhe nebo zastavky MHD a nasledne je mozne umistit prechod pro chodce. V tomto smeru se snazime o ziskani prostredku z rozpoctu HLMP.
Budu rad pokud priste napisete navrh konkretniho reseni v ramci platnych zakonu namisto invektiv o vymluvach.
Karel Janko
zastupce starosty MC praha Vinor
02.04.2012 v 12:47
03.04.2012 v 14:44
Dekuji za nahravku. Veskere zmeny uzemniho planu a zmeny koeficientu (z B na D) zastavenosti probehly pred rokem 2005. Minule a soucasne vedeni MC se jen vyrovnava s rozhodnutim nasich predchudcu. Predpokladam, ze jste se do Vinore pristehovam pred nedavnem a tuto informaci nemate. Omlouvam se vsem obcanum z predmetnych sidlist, ze nemohou jit po chodniku do Ctenickeho haje ale veskere volne prostredky smerujeme do skoly a skolky abychom se vyrovnali s narustem deti. Penize mame jen jedny a muzeme se rozmyslet jak s nimi nalozime. Pokud mam volit mezi misty pro deti ve skole a skolce a chodnikem tak na zastupitelstvu zvednu ruku pro deti.
03.04.2012 v 15:31
03.04.2012 v 15:57
03.04.2012 v 16:39
Stran mereni, MP meri na mistech krere jsou odsouhlaseny PCR, v podminkach musi byt i prostor pro bezpecne odstaveni vozidla a to dle vyjadreni MP je pouze na Mladoboleslavske. Sam bych mereni na Bohdanecske a Klenovske velice privital. Stejne tak kontrola nakladnich vozidel (Bohdenecska ma omezeni vjezdu pro mistni obsluhu) muze probihat pouze u Ctenickeho zamku, nebot tam mohou vozidla odstavit. MP nejsou podrizeni starosty mestske casti ci jeho zastupce, muzeme je pouze pozadat.
Improvizovane dopravni mereni probihalo tak, ze jsem si soukromne z CVUT zapujcil meric rychlosti abychom meli vubec nejaka data s kterymi bychom mohli argumentovat a podporit nasi zadost o reseni dopravni situace. Kdybych hledal jen vymluvy, jak pisete, tak bych nic takoveho nedelal. Verejna sprava musi postupovat jen v mezich zakona a to je nekdy velice zdlouhave. Sam si nekdy pripadam, ze bojuji s vetrnymi mlyny.
04.04.2012 v 09:53
04.04.2012 v 11:56
JTusim ze jedinou schvalenou zmenou po r 2006 byla zmena jednoho prostoru z nebytove plochy na bytovou na zadost najemniku, kterym vadila vecerka v dome.
04.04.2012 v 12:10
27.04.2012 v 10:04
01.06.2012 v 14:53
Dale jedname o umisteni paru zastavek v pulce Bohdanecske. V lete probehlo mistni setreni a verim, ze se nam "papirove kolecko" povede dotahnout do uspesneho konce.
01.09.2012 v 09:19
Místa na přecházení nejsou označená a chodci na nich přednost nemají. Slouží pouze pro snadnější překonání silnice.
Pro řidiče neplatí povinnost umožnit chodci nerušené přejití vozovky.
Místo pro přecházení není ideálním řešením, ale snaha se cení!
07.09.2012 v 09:58
07.09.2012 v 10:18
12.02.2012 v 14:28