Proč, i když už pruh skončí, 95% řidičů stejně zůstává vlevo? Proč 95% řidičů se řadí za poslední auto, i když toto a dalších 5 před ním již stojí v bus pruhu, protože prostě nemohou dojet a řadit se až na konci?
Ono jde o to občas také něco povolit, ne jen zakazovat a omezovat, aby se zvýšila bezpečnost (což k tomu vůbec nemusí vést). Jelikož v Praze 6 již panuje anarchie v parkování, proč ne i zde. Dokud se budou dělat zbytečná značení, nebo dokud se nebude vyžadovat dodržování předpisů, bude to vypadat takhle.
11.12.2012 v 12:11
Prostě se muselo vykázat, že se dělá opatření, tak se na silnici namalovala tahle blbost.
11.12.2012 v 23:55
A já na fotce žádný autobus nevidím.
13.12.2012 v 10:25
S otevřením Blanky problém asi úplně zanikne.
11.11.2013 v 19:17
k Vašemu e-mailu týkající se vyhrazeného pruhu pro autobusy na ul. Milady Horákové Vám sdělujeme následující:
Vyhrazený jízdní pruh v ulici Milady Horákové je zřízen za účelem zajištění plynulého a bezpečného průjezdu autobusů, vozidel taxislužby a jízdních kol před kapacitním hrdlem, které je tvořeno SSZ křižovatkou Špejchar (resp. někdy i dále po Letenské pláni), případně SSZ přechody pro chodce u zastávek Hradčanská. S ohledem na stávající intenzity provozu je opatření potřebné nejen v přepravních špičkách. Po zprovoznění severozápadní části Městského okruhu (tunelový komplex Blanka) bude provoz v celé oblasti vyhodnocován a případně upravován.
Dodržování pravidel silničního provozu (nejen v případě vyhrazených jízdních pruhů) je zejména odpovědností každého uživatele a také záležitost dohledu, který je v kompetenci příslušných policejních orgánů. Magistrát hl, m. Prahy dlouhodobě žádá Policii ČR i Městskou policii hl. m. Prahy o zvýšení dohledu nad dodržováním pravidel provozu na pozemních komunikacích. Nerespektování pravidel částí veřejnosti nemůže být, dle našeho názoru, důvodem pro zrušení tohoto opatření, protože i v případě pouze částečného respektování má pozitivní přínos pro plynulost MHD.
S pozdravem
Ing. Monika Mandová
ředitelka odboru rozvoje a financování dopravy
Magistrát hl. m. Prahy
21.10.2014 v 12:33
Bavme se o tom, zda zrovna vedle tramvajových kolejí potřebujeme vyhrazený pruh pro autobusy. Bavme se o tom, zda bychom pro cyklisty nenašli lepší cestu, než pruh vedle velmi frekventované silnice. Bavme se o tom, zda mají mít taxíky výhodu vyhrazených pruhů. Ale hlavně se ptejme lidí, jestli město, které je zachycené na obrázku výše, je městem, ve kterém chtějí žít. A pokud snad ne, co dělají pro to, aby se jim v něm žilo lépe.
02.11.2012 v 00:57