v souvislosti s navrženým cykloobousměrem i se stavebním stavem opakovaně žádáme TSK hl. m. Prahy o přípravu a realizaci tzv. souvislé údržby předmětného úseku chodníku Ukrajinské. V rámci té by mělo dojít k rekonstrukci jeho povrchu v celé šíři a výškovému oddělení prostoru pro auta od prostoru pro chodce (obrubou), aby nedocházelo ke střetům. Termín realizaci ale urychlit nedokážeme.
07.04.2022 v 10:55
07.04.2022 v 10:44
Ano je neaktuální- ale je na ní zase dobře patrné, jak se z chodníku stalo parkoviště. Rozumím tomu tedy správně, že současné řešení je tedy pouze provizorní? Pokud takto funguje postup práce na údržbě komunikací, je tady v této oblasti x chybějících přechodů, které rovněž na denní bázi komplikují bezpečný pohyb. Bylo by tedy možné jako v tomto případě přechody vyznačit a se stavebními úpravami počkat až na ně dojde řada?
07.04.2022 v 11:18
Přechody nelze vyznačit bez předchozích stavebních úprav, musí být už při svém zřízení bezbariérové (vyhl. 398/2009 Sb.), a pro jejich vyznačení musí být důvod - intenzita chodců vs. intenzita či rychlost vozidel v souběhu působí potíže s přecházením.
07.04.2022 v 11:33
27.07.2022 v 10:40
bohužel to vypovídá o naprosté bezkoncepčnosti řešení, k žádnému pohodlí to nepřispěje, ulicí chodím, jezdím na kole i autem několikrát denně. I kdyby tam byl cyklopruh, tak bez součinnosti protijedoucích aut se bezpečný průjezd stále neobjede. Vršovická je průjezdná bezpečněji. A jak píše pan Jaroslav, vůči chodcům, kterým zaparkovaná auta tímto způsobem zásadně znepříjemňují pohyb, je toto řešení naprosto neúměrné. To také musí být jasné každému, kdo tou ulicí alespoň jednou prošel.
S pozdravem,
Klára S.
27.07.2022 v 10:52
07.04.2022 v 11:03