urceni teto plochy jako "parkovaci zaliv" (ve skutecnosti spise bazina) jaksi jeste neznamena, ze ji verejnost nevyuziva jako chodnik (a jak rozvadi pan Rehak, cini tak proto, ze tudy je prima cesta na metro).
Ptam se Vas, proc nejednate v zajmu chodcu a obyvatel Prahy 10? Pokud toto misto *nesmi* slouzit jako chodnik, nechejte ho ohradit, pokud jako chodnik slouzit muze - a protoze uz jako chodnik dlouha leta slouzi - postarejte se o to, aby po nem mohli chodci chodit v souladu s Mezinarodni chartou chuze, ke ktere se Praha 10 prihlasila v cervnu 2010. S funkci "zalivu” ani “nastupni plochy” jakychsi vozidel se to ani v nejmensim nevylucuje.
Apeluji na Vas jako obcan Prahy 10 a danovy poplatnik tohoto statu – Vy jako urednik jste tu pro verejnost, ne verejnost pro Vas. Ocekavam od Vas konkretni reseni tohoto problemu, ne dalsi vymluvu.
24.04.2012 v 10:59
02.05.2012 v 20:13
Nechápu Váš argument, že lidé na venkově nemají chodníky ani Mezinárodní chartu chůze - zrovna tak můžete namítat, že hodně lidí v Bangladéši nemá ani boty, a my je máme. Řešte si svoje problémy na venkově, my ve městě si řešíme ty naše.
02.05.2012 v 22:09
03.05.2012 v 22:12
Přesto nemáme v úmyslu ohrazovat toto a všechna další místa, která nemají sloužit jako chodník, ostatně ani není jak (případná zábrana by se vždy dala obejít, neb musí končit minimálně 0,5 m od vozovky). Nemáme nic proti ojedinělému přístupu k zaparkovanému vozidl v zálivu přes zmiňovanou zelenou plochu.
Právě v tomto místě je připraven (a stavebně povolen) projekt přechodu pro chodce přes ulici Ke Strašnické, zelená plocha je v projektu oddělena od chodníku zvýšenou obrubou. Průchod směrem od metra k zastávkám tramvají pak bude možný po pravé straně ulice, k ulici Krupské je nutno využít jinou trasu (po schodech a chodníku pod objekty č. or 22-18, nebo ulicí Kolovratskou).
07.05.2012 v 07:39
Kdy bude Vami zminovany projekt prechodu pro chodce uskutecnen?
08.05.2012 v 17:30
Dle stanoviska TSK v letošním roce na danou stavbu neobdrželi od města peníze, takže snad příští rok...
10.05.2012 v 09:26
„Přihlášením k chartě se zavážeme, že budeme podporovat chůzi jako přirozený prostředek přepravy v městském prostředí, že budeme vyhledávat fyzické, sociální a další překážky, které ji brání a snažit se je odstraňovat,“ vysvětlil smysl připojení k chartě starosta Prahy 10 Vladislav Lipovský. (září 2010)
KECY, KECY, KECY.
10.05.2012 v 09:54
11.05.2012 v 07:14
16.05.2012 v 22:30
20.08.2012 v 22:26
Je nedůstojné nemít možnost civilizovaně chodit na frekventované trase v městské části, která se už víc než dva roky (bohužel jenom na papíře) holedbá přijetím Mezinárodní charty chůze. Zkuste si ten dokument přečíst a posoudit, nakolik je stav tohoto místa v souladu nebo v rozporu s ním.
21.08.2012 v 00:21
22.08.2012 v 19:41
Pokud si skutečně myslíte, že je nějaká reálná šance na vylepšení situace na protější straně vozovky i poté, co jste si přečetl příspěvky pana Čecha, můžete se pokusit změny prosadit, já jsem tuhle naději vzdal a chodím dál po udupané hlíně. Matky s kočárky nejsou jenom nadužívaným argumentem pro zlepšení stavu pražských chodníků, nýbrž skutečnými obyvateli rezidenčních čtvrtí a i ony užívají chodníky (případně můžete nějaké zkusit oslovit s otázkou, jak se jim po nich jezdí s kočárkem).
Rušení parkovacích míst nemá význam, souhlasím s tím, že by vyvolalo nevoli (a jak dokládají okolní chodníky, parkovat se dá - a také že parkuje - i na nich).
22.08.2012 v 21:14
04.07.2013 v 11:59
Vašich odpovědí na diskusním fóru Prahy 10 si většinou vážím pro, mezi úředníky tak chybějící, ochotu diskutuvat a stanoviska věcně vysvětlovat. Proto mě zaráží, jakým způsobem jste tento podnět doslova odbyl.
Máte sice asi pravdu, že technicky jde o parkovací záliv, ale to nemá nic společného s tím, že chůze od metra do ulice Ke Strašnické je kvůli chybějícím chodníkům nepohodlná. Chodec je nejprve u policejní stanice naveden na levou stranu vozovky, po překřížení ulice K Rybníčkům se pak ocitá v onom zálivu a musí přejít na druhou stranu, kde je ale chodník zúžen (či prakticky přerušen) na úrovni č.p. 1210. Přitom ulice je v těchto místech dost šiřoká.
Opravdu se domníváte, že toto místo nepotřebuje řešení? Nešlo by například iniciovat výměnu dlažby za tišší povrch v rámci magistrátního boje proti hluku a přitom zřídit normální chodníky, jak by se slušelo na frekventovanou pěší trasu?
24.04.2012 v 09:28