12.01.2016 v 18:13
12.01.2016 v 19:16
12.01.2016 v 19:20
12.01.2016 v 19:34
Pokud jste někam zadávala číslo 311 (což zřejmě nemělo být číslo popisné, ale číslo orientační - popisné číslo toho domu je 2809), tak asi nikoliv do popisu problému, ale do vyhledávacího okénka mapy, která vám má pomoci správně umístit ukazovátko. Jednalo-li se skutečně o jednu lampu, pak by bývalo asi bylo lepší umístit ukazovátko na místo té lampy a do popisu závady jasně a výstižně napsat, že nesvítí jedna lampa, co myslíte? (A ještě rychlejší a spolehlivější by bylo přečíst si číslo té lampy a nahlásit to přímo na http://www.eltodo.cz/hlaseni-poruch.html).
Pokud podnět formulujete tak, aby vypadal závažněji a dramatičtěji, než jaký skutečně je, tak jste sice dosáhla toho, že tam Eltodo poslalo pohotovostní jednotku, která závažné závady řeší v řádu desítek minut (a nikoliv až v termínu pěti dnů, což je obvyklý termín pro nesvítící jednotlivé lampy), ale pochopitelně tato pohotovostní jednotka tedy zřejmě zjistila, že šlo o "planý poplach" a nepravdivou zprávu. A asi chápete, že kontrolovat detailně všech 72 lamp v té ulici, pokud nikdo žádnou závadu konkrétní lampy ani nehlásil, asi nebude patřit k úkolům právě takové čety.
12.01.2016 v 20:12
12.01.2016 v 20:48
12.01.2016 v 21:38
12.01.2016 v 22:42
13.01.2016 v 18:14
15.01.2016 v 21:36
15.01.2016 v 22:01
18.01.2016 v 22:02
podnět jsem firmě Eltodo předala hned, jak přišel, a dokonce také hned volali zpět a ptali se, kde přesně je problém. Jelikož jsem nevěděla přesné místo (to se v políčku lokalizace bohužel opravdu zadat nedá, tak přesné to není, proto prosíme uživatele, aby místo upřesnili v popisu problému), řekli mi, že to tedy prověří. Pak už jsem čerpala informaci z jejich stránek o nápravě problému - vypadalo to, že vše je v pořádku. Ale asi tedy není, takže problém ráda zašlu znova - jedná se tedy minimálně o lampu u čísla 311, ano?
Děkuji
Eva Šuchmanová
Chodci sobě
13.01.2016 v 09:49
12.01.2016 v 00:10