22.11.2015 v 22:26
22.11.2015 v 22:50
23.11.2015 v 10:32
Mám s tím dobré zkušenosti. Nahlášené závady se tam dají sledovat v systému, který sice není příliš přehledný a praktický, ale servis celkem funguje. Pro jednotlivé nesvítící lampy mají lhůtu 5 dní, jde-li o větší počet lamp nebo nezakrytou rozvodnici lampy, pak je lhůta pro řešení (respektive počátek řešení, tedy příjezd pracovní čety) jednodenní nebo i dvouhodinová.
Doporučoval bych vám, abyste s dispečinkem Eltodo navázali přímou spolupráci a totéž doporučovali i uživatelům Vašeho webu. Ten by se měl soustředit spíše na složitější a neprůstřelné případy, jako jsou požadavky na zřízení osvětlení v neosvětlených místech, vleklé případy nikomu nepatřícího osvětlení, ke kterému se žádný správce nehlásí, atd.
23.11.2015 v 12:26
22.11.2015 v 14:21