Nejsem si jist, jak rozsáhlá má rekonstrukce být, ale možné řešení by bylo také posunout koleje směrem ke Karlovu mostu, jelikož ve směru výjezdu z křižovatky tam riziko zácpy nehrozí.
17.07.2015 v 15:59
26.07.2015 v 17:05
14.04.2016 v 20:50
Dle tiskové zprávy magistrátu
(http://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/magistrat/tiskovy_servis/tiskove_zpravy/magistrat_a_praha_1_chystaji_reseni.html ), která mimojiné zní: 'Opravovat se bude také most Legií, kde dojde k rozšíření vozovky tak, aby se eliminovaly problémy u Národního divadla, kde se vedle sebe nevejdou automobily a tramvaje.' Zdá se, že rozšíření vozovky bude na úkor chodníku. Ten je přitom již dosti frekventovaný. Vhodné by naopak bylo chodník v rámci rekonstrukce mostu rozšířit. Dá se očekávat, že s uzavřením nábřeží pro tranzitní automobilovou dopravu po zprovoznění tunelu Blanka dojde k poklesu intenzity dopravy v těchto místech, a proto je nesmyslné prostor pro auta rozšiřovat na úkor chodců, kterých se zde v absolutních číslech vyskytuje více než automobilů.
Zaslal: Tomáš Hnyk, 15.07.2015 v 18:20
Je to asi věc názoru.
17.07.2015 v 15:53