Navíc v tomto místě velmi často řidiči končí ve frontě ke křižovatce Italská.
Nejsou nízké náklady na toto řešení tím co brání úřadu v realizaci.
16.03.2012 v 17:44
Tak jako jsou peskováni řidiči za každou s prominutím pitomost, tak k chodcům je přistupováno nadmíru benevolentně a jejich závažné prohřešky jsou dokonce vykládány jako (samozvaný) protest proti (údajně) zbytečným SSZ. Jsem pro radikální zpřísnění dopravního chování chodců. Za úmyslnou chůzi na červenou pokuta v řádech jednotek tisíců Kč, při recidivě pak desítek tisíc Kč.
19.03.2012 v 11:20
Jan Drda: Přechod byl zrušen i z dalších důvodů. Bohužel jej občas nerespektovali i řidiči, protože jej takhle těsně za křižovatkou nečekali. Ostatně stejně se obávám fatální nehody např. na řízeném přechodu u lublaňské, kde se mi několikrát stalo, že řidič semafor zaregistroval až v okamžiku, kdy mu do dráhy vešli chodci (podotýkám na zelenou). Obecně norma (a ví proč) nedoporučuje semafory blízko od sebe, do 100 m vůbec ne.
Mimochodem, na tom Míráku přechod nezmizel před pár lety, není tam snad 15 let a tehdy určitě dominantní důvod chůze na červenou nebyla. Byť dílčí asi ano. A řízený přechod se zrušil i přesto, že ještě neplatila ta "přednost chodců", takže pro to musel být hodně pádný důvod.
Bydlím za rohem, takže si tam pamatuju řadu nebezpečných situací se semaforem a nyní i bez něj. A popravdě, budou tam asi i s tím novým ostrůvkem, který také není úplně ideální. Prostě proto, že stále více ztrácíme schopnost se jako chodci i řidiči chovat v dopravním provozu.
19.03.2012 v 22:11
03.10.2012 v 10:30
16.03.2012 v 11:13