Ovšem nezapomínejte, že DPP v posledních letech provádí dost rekonstrukce tram. tratí (ony to totiž opravdu potřebují - na nejednu se, vzhledem k jejich stavu, "dostalo spíš pět minut po dvanácté než v hodině dvanácté", ale soudím, že se to bere systematicky a na udržení bezpečné sjízdnosti těch tratí, co mají ještě nějaký čas - několik let sloužit v dosavadní podobě, se také dělá).
Právě zmíněné jsem uvedl zejména pro připomenutí, že při REKO TT se upravují i zastávky, aby byly co nejbezpečnější, ale i nejpohodlnější - a to i pro osoby se níženou schopností pohybu či orientace a (nejen) zastávky Poštovská či Bohemians nesplňují ani v těchto směrech současné standardy (minimální výška nástupní hrany - pro co nejmenší výškový rozdíl od podlahy ve dveřích NP vozů, minimální šířka ostrůvku - pro bezpečný nástup/výstup s kočárkem/invalidním vozíkem, bezbariérový přístup .....). Jinak vím, že jednou by mělo dojít (nenastane-li válka či konec tohoto světa), tak k uvedeným úpravám jednou musí na všech potřebných zastávkách (je jen otázkou na kterých dříve a jakých později - dovoluji si předvídat, že REKO TT ve Vršovické ulici bude za 1 až 2 roky, ale TT v Kolbence si ještě, i pro menší provoz TRAM, jistě ještě počká).
16.08.2014 v 17:50
http://www.chodcisobe.cz/praha/podnety/778/bohemians-zastavka
02.07.2014 v 17:55