17.04.2014 v 16:24
Ale uvědomte si, že projekt a vybudování semaforu stojí v řádu miliony, což běžní lidé netuší.
A to je už pořádný kšeft. Proto jestli něco bude, tak to bude semafor.. :-)
07.05.2014 v 11:13
Jedná se o přechod přes ulici Pod kaštany, v místě, kde přechází v ulici Jaselská, při křižovatce ulice Pelléova. Problematický je samotný fakt, že jde o čtyřprpoudou silnici, navíc je přechod z jedné strany za zatáčkou, která následuje za dlouhým rovným úsekem od ulice Korunovační. Místo proto trpí velmi častým překračováním rychlosti. Při vstupování na přechod ze strany od Stromovky není chodce dobře vidět. Není výjimkou, že do zatáčky rozjetá auta vjíždí 80-ti kilometrovou rychlostí a často zde řidiči kvůli chodcům dobrzďují na poslední chvíli. Místo považuji za velmi nebezpečné. Velmi bych si přál, aby zde byly použity nějaké prostředky pro demotivaci k rychlé jizdě.
Zaslal: Pavel Bartoník, 06.04.2014 v 20:00
Václav Kříž přidal následující aktualizace podnětu:
Na otázky mestemnakole.cz odpovídal radní MČ Praha 6 pro dopravu Ondřej Matěj Hrubeš z ODS. O Pod Kaštany řekl především: Další část je ulice Pod Kaštany, od křižovatky s Pelleovou směrem ke Stromovce, kde jsou taky 2+2 jízdní pruhy. Tam nyní nechystáme stavební řešení. Jsou tam velvyslanectví a nízká hustota obydlení. V tomto místě chystáme udělat zúžení na 1+1 jízdní pruh pro auta a cyklopruh formou dopravního značení. To by mohlo být už 2023. V budoucnu je možné i tady zvažovat stavební řešení, když najdeme podporu magistrátu. Zdroj: https://mestemnakole.cz/2023/07/co-chystaji-mestske-casti-praha-6-2/
Vážený pane Bartoníku,
místní komunikace I. třídy jsou v přímé správě odboru dopravních agend MHMP, nikoliv odvětvových útvarů městské části.
K meritu Vaší poznámky, nicméně, poznamenáváme:
Přechod pro pěší, ve stávajícím provedení, je vybaven středovým ostrůvkem, umožňujícím pěšímu (v závislosti na reálném provozu) rozdělit přecházení na dvě části. Řidiči, přijíždějící od nám. Pod kaštany, jsou o existenci přechodu informováni výstražnou dopravní značkou A 11, umístěnou ještě před křižovatkou s ul. Pelléova. Tím jsou základní bezpečnostní prvky relativně dostatečně nastaveny.
Městská část, nehledě na určitý nadstandard, iniciovala před časem na uvedené křižovatce vybudování světelné signalizace. Byla zpracována případová studie, která byla následně předložena k vyjádření všem tzv. neopominutelným orgánům. Jednotlivé připomínky byly (dle možnosti) do konečné verze projektu zapracovány. Nyní záleží na (finančních) možnostech správce světelné signalizace, kdy bude schopen odsouhlasený záměr zrealizovat. Otázkou v této chvíli je, zda i po zprovoznění přilehlé trasy Městského okruhu zde budou takové dopravní zátěže, které výstavbu světelné signalizace na daném místě učiní ještě důvodnou.
ODŽP ÚMČ 6/Fi
09.04.2014 v 23:19