26.04.2012
řidič tramvaje přidal následující aktualizace podnětu:
Při právě dokončované výměna "koberce" severní poloviny Jeremenkovy ul. od ul. V Křovinách po Podolské nábř. (= v dolní části, kde cca před 1,5 rokem proběhlo totéž v souběžné jižní polovině), doznává zbezpečnění alespoň přechod přes Jeremenkovu ulici propojující ulici Podolskou - při čemž bylo provedeno nové vodorovné DZ (dopravním značení) odpovídající popisu pana Martina Šubrta = přechod povede v obou svých polovinách (mezi chodníkem a středovým dělícím ostrůvkem) jen přes jeden jízdní pruh, vedle nějž se vždy vpravo od směru jízdy nachází pás pro podélné parkování - respektive ve směru DC viditelně výhledově pro zastávku BUS MHD l.118 plánované prodloužit v PD (pracovních dnech) přes Barrandovský most na Smíchovské nádraží. Totiž cca 15m před oním přechodem - těsně před sloupem VO (veřejného osvětlení) s umístěným DZ "zákaz odbočení vpravo" je v čerstvém asfaltovém povrchu přilehlého chodníku znatelný základ pro zastávkový sloupek MHD.
Zbývá dodat, že by ovšem bylo vhodné ještě všechny přechody zachycené v původním podnětu = (celý/rozdělený ostrůvkem na dvě poloviny) přes Jeremenkovu i ten přes Podolskou za nástupní zastávkou obratiště BUS MHD od přilehlých odstavných pásů = parkovacích míst či zastávek citybloky.
Byť vizuálně nemám tento bezpečnostní prvek rád, tak jedině ony zde by svou mobilitou odpovídají potřebám:
1.) za běžného provozu ve dvou polovinách (oddělených podélným dělícím ostrůvkem) Jeremenkovy ulice zabrání možnosti průjezdu přes přechod (respektive jeho poloviny) více jak jednoho vozidla.
2.) stejně tak by bránily častému výjezdu IAD (individuální automobilové dopravy) z ulice Podolské přes prostor nástupní zastávky obratiště BUS MHD
3.) nebezpečně blízkému parkování předním po levé straně této jednosměrné části ulice a špatnému výhledu chodců vstupujících do vozovky odtud (východu).
4.) zároveň by však umožňovaly poměrně lehkou a tedy rychlou možnost odklizení z důvodu potřeby zbousměrnění jedné poloviny Jeremenkovy ul. (např. kvůli konání nějakých závodů - např. automobilových veteránů či cyklistů, běžců apod.) v polovině druhé.
5.) při správném umístění za nástupní zastávkou obratiště BUS MHD v ul. Podolské by nebránily odtoku dešťové vody do kanalizace, jenž tam má v místě nejdůležitější vpusť.
Ovšem zároveň také musím zdůraznit (ve vztahu k bodu 2) potřebu správného umístění citybloků za přechodem v již cca rok a půl upravené jižní části Jeremenkovy = cca 1,5 až 2m za ním, aby se přes pravý okraj této části přechodu bez problémů vytáčely BUSy MHD vyjíždějící z obratiště v Podolské ul. jejím středem a nikoliv pravým okrajem (jako nyní)!
26.03.2018
KP přidal následující aktualizace podnětu:
Přechod přes Jeremenkovu ulici je změněn již od konce léta 2012, kdy je přes něj možný průjezd jen jedním jízdním pruhem (levým, v pravém pruhu zábrana). Před přechodem je zastávka autobusu 118.
Přechod přes Podolskou ulici je stále beze změny, východní strana zakrytá parkujícími vozidly (i ve vzdálenosti kratší než 5 m před přechodem a někdy i ve dvou řadách).
https://mapy.cz/s/2uVXo
18.02.2012 v 09:49