19.02.2012 v 00:30
- "Obytné zóny se navrhují na komunikacích s malým dopravním významem." Však tam také o auto nezavadíte...
- "Drobné obchody, kostely a aktivity podobného druhu, pokud nebudou významným zdrojem nebo cílem, nebrání zřízení obytných zón." Ještěže se nepíše, co tomu brání...
- "Vedení veřejné dopravy obytnou zónou je přípustné jen v odůvodněných případech (např. školní autobusy)." Nebo školní tramvaje...
- "Nákupní střediska a větší parkoviště se v obytné zóně nenavrhují." Snad na to budou pamatovat až budou stavět ty podzemní garaáže dole na Václaváku...
- "Optimální pro návrh obytné zóny jsou komunikace s nízkopodlažní zástavbou, kde se vzhledem k absenci ploch zeleně a hřišť nedostává místa pro pobyt, setkávání obyvatel a hru dětí." Tak to je ono! Zítra ve tři odpoledne jdu hrát kopanou, kdo chce, nechť se přidá. Kdyby nikdo nepřišel, budu hrát s těmi MP, co napomínají chodce, že mají chodit po přechodu...
20.02.2012 v 00:43
24.02.2012 v 16:34
05.04.2012 v 11:38
18.06.2020 v 13:52
Z čeho konkrétně mají všichni účastníci provozu poznat, že se jedná o obytnou zónu? Je pravda, že z ulice Jindřišská je umístěna příslušná dopravní značka, ne už tak z ostatních, např. z vjedzdu od magistrály. Značení je zde celkově špatné - zatímco vozidla z Václavského náměstí mají vyznačenu přítomnost na vedlejší komunikaci dopravní značkou, vozidla z Jindřišské nemají ani příslušnou značku, ani se nemohou spolehnout na vodorovné značení, které je v katastrofálním stavu. Až tedy bude mít Váš odbor opět potřebu zasahovat do dopravní situace na Václavském náměstí, nechť uvede tyto nedostatky do řádného stavu, nejlépe bezodkladně. Také prosím zajistěte rezervaci parkovacího místa Městské policii, neboť stáním na šikmých pruzích za křižovatkou Opletalova-Václavské nám. soustavně porušuje příslušné ustanovení zákona 361/2000 Sb. (nemusím Vám předpokládám připomínat povinnost zahájit v tento okamžik správní řízení ex officio).
19.02.2012 v 00:27