Jinak pevně doufám, že "zájem veřejnosti" po bezpečných přechodech bude nadále na vysoké úrovni a brzy se zde dočkáme postupně vyznačení značkou IP6 i pro auta vyjíždějící ze slepého konce komunikace, montovaných a posléze dlouhých, stavebně provedených příčných prahů, osvětlení a SSZ. A kdyby bylo potřeba a nemohli byste sehnat ty hlemýždě, obraťte se na mne, pár vám jich přinesu z vlastního chovu.
Práci čest, fotbalu zvláště.
20.02.2012 v 01:00
Bere mi chuť pouštět se do nějaké občanské angažovanosti. O to asi jde.
10.03.2012 v 15:26
Vůbec nic by se nestalo, kdyby místo přechodu nalevo byla modrá zóna a chodci procházeli mezi auty případně klidně prostorem ulice. Například by ta slepá ulice mohla být vyznačena jako obytná zóna. Navíc nejde ani o bezbariérovou trasu k budově TSK, ta vede po opačné straně budovy a po bezbariérovém přechodu k hotelu Clarion a rovněž do Haštalské ulice, kam vede i pěší trasa od tohoto "přechodu".
Je zajímavé, že pan Czital píše o přirozené trase v souvislosti s tímto zbytečným přechodem, nicméně za rohem, kde jezdí aut daleko více, už tato trasa nikam nepokračuje. Přechod přes konec Haštalské ulice je zřízen až u ulice Řásnovka za budovou TSK, ale směrem k pasáži Divadla V Dlouhé již žádný přechod nevede.
Přechod není ani přes ulici K Haštalu u Haštalské, když člověk chce jít rovně Haštalskou přes pasáž divadla a k nám. Republiky. Stejně tak přechod není na konci Hradební, když člověk chce jít od hotelu Clarion do Revoluční okolo prodejny aut (bývalé ČSA). Přechod není ani od ulice K Haštalu přes Hradební do prvního průchodu u ulice K Haštalu. Tj. pěší trasa není k dispozici ani směrem k tramvajovým zastávkám v Revoluční, ani směrem do pasáže divadla. Jediná existuje ve vazbě Řásnovka, Hradební (západní chodník) a druhý průchod z Hradební do Revoluční, který je ale už daleko za zastávkami. Tato trasa je používána zcela nejméně.
Všude v okolí tedy chodci přecházejí mezi parkujícími vozidly a dala by se do vzdálenosti 100 metrů najít nejméně 3 místa, kde by byl přechod užitečnější, nicméně existuje tu pouze přechiod, kde by přecházení mezi vozidly vůbec nevadilo, protože tu žádná nejezdí a dá se v pohodě jít i středem ulice.
18.02.2012 v 10:50