a) pokud do zastávky přížděla tramvaj (čekalo se, až odjede - preference),
b) pokud by byl interval od poslední zelené neúměrně krátký
- za mě to takto bylo ideální
Nyní je doba čekání na zelenou neúměrně dlouhá, a velmi časo se stane, že vám mezi tím ujede tramvaj (nebo i dvě) a přejít můžete až po jejím odjezdu (nebo se naopak zelená rozsvítí, když tramvaj zavírá dveře a chce odjet a musí čekat -> to mi vyloženě přijde, že je tam nějaká chyba v preferenci).
Denně vídám nebezpečné situace, kdy lidé přebíhají na červenou a bylo jen otázkou času, kdy se stane nehoda. A nehod bude přibývat - lidí, kteří odmítají dlouhý čas čekat, aby se pak dívali, jak jim po minutě čekání ještě ujede tramvaj, je dost a raději riskují - asi by to chělo, aby se tam šel někdo z MČ Prahy 3 nebo Odboru pozemních komunikací podívat.
Souhlasím s komentářem, že než takový přechod, tak by bylo lepší, kdyby tam žádný semafor nebyl, bylo by to bezpečnější
28.09.2024 v 13:15
Jako bonus bych zminil totalni rozfazovani s prechodem od zastavky smerem z centra... kdy se stane, ze tramvaj projede jednom a pak stoji na druhem...
29.09.2024 v 23:01
Navic tam chodi hodne deti, jenze maloktery dospely bude cekat 5 minut, kdyz nic nejede, takze je to strhava...
Nez takhle nastaveny semafor, tak radeji zadny. Bez semaforu alespon ridici davaji pozor, takhle tam lidi skacou na cervenou
26.09.2024 v 08:54