Žádné komentáře
Přechod od metra C Pankrác k bussiness komplexu Doudlebská
Jde o exponovaný přechod, kterým denně proudí tisíce lidí z metra do práce a zpět.
Vytíženost přechodu dokládá i fakt, že na něm poměrně často nefunguje světelná signalizace (zelený panáček), nebo tlačítka pro chodce.
Řešení v podobě klasického přechodu je pro toto místo zřejmě neadekvátní, neboť kromě častého vzniku technických poruch, jsem na přechodu viděl již mnoho nebezpečných situací vznikajících lidmi pospíchajícími do práce v kombinaci s řadou dodávek spedičních firem, které přechod zdržuje.
Vhodnějším řešením by zřejmě bylo nějaké přímé propojení výstupu metra s kancelářskými budovami bez omezení silniční dopravy.
Chtěl bych tak zjistit, zda se s nějakou takovou úpravou počítá například v souvislosti s výstavbou metra D, která zřejmě do této oblasti přivede ještě větší množství lidí.
Zaslal: Jakub Kákona, 23.01.2020 v 22:10

Na Pankráci, Praha 4
Komunikace o řešení podnětu
Odpoveď: 26.01.2020 20:40
Odpověď z MHMP:
Dobrý den,
děkujeme za zaslaný podnět. Tímto byl naším prostřednictvím předán k vyjádření na příslušnou instituci. Jakmile obdržíme odpověď, budeme Vás obratem kontaktovat.
S pozdravem
tým zmente.to
Považujete odpověď za dostačující?
Odpoveď: 31.01.2020 15:13
Vyjádření Dopravního podniku hl.m. Prahy, a.s.:
"Dobrý den,
zasíláme stanovisko odborného útvaru DPP.
Vlastní podchod není nyní předmětem výstavby Metra D. Nicméně z podnětu náměstka byla zpracována studie, která obsahuje daný podchod mezi stávajícím vestibulem trasy C a budoucím novým vestibulem trasy D v objektu Gemini, který by tento problém měl odstranit. Předpokládáme, že pokud MHMP schválí tuto studii, bude finální výstavba trasy D obsahovat i tento podchod, který by mohl být zprovozněn ve stejnou dobu, jako stanice Pankrác D tj.12/2027."
Považujete odpověď za dostačující?