Nebezpečná křižovatka před školou

Křižovatka ulic Hyacintová a Břečťanová je cestou, kterou chodí žáci místní základní školy. Bezohlední řidiči zde ale parkují, takže děti se nemohou rozhlédnout a hrozí nebezpečí, že je srazí auto. V místě navíc chybí přechod. Chodník je rozbitý. Podala jsem podnět řediteli školy, který se to rozhodl řešit. Městská část Praha 10 problém vyřešila vodorovným značením, které řidiči ignorují, takže problém se nevyřešil. Chodník a přechod pro chodce vůbec nikdo neřešil. Nebezpečí tedy přetrvává. Když jsme kontaktovala úřad městské části, bylo mi sděleno paní Čuřínovou, že už ji v této věci nemám obtěžovat.

Zaslal: Stanislava Halašková, 09.07.2018 v 02:31

Praha 10-
 
 
 
 

Břečťanová, Praha 10

Aktualizace podnětu

12.07.2018

Arnošt přidal následující aktualizace podnětu:

Jen ukázka, jak Praha 10 dodržuje to čím se na papíře tak holedbá.
Všechno pro bezpečnější silnice /bod 5/, všechno pro chůzi jako životní styl /bod 8/.
Děkuji Praho 10, děkuji místostarosto Peku.
Na přechodu Břečťanová je vidět, jak jste přešel od slov k činům!




06.08.2018

Chodci Sobě přidal následující aktualizace podnětu:

Vyřešeno. Pevně věřím, že teď už auta stát v nároží nebudou. Výtluk v chodníku a vozovce je opraven.

Ing. Daniel Čech
Vedoucí oddělení státní správy - životní prostředí a doprava
Odbor životního prostředí, dopravy a rozvoje
Úřad městské části Praha 10




14.01.2019

Stanislava Halašková přidala následující aktualizace podnětu:

Problém stále není dořešen. Auta pořád blokují místo, kudy žáci chodí do školy. Městská policie problémy s parkováním vůbec neřeší. Ač byli několikrát přivoláni, nedorazili. Je třeba nějakým způsobem zamezit parkování aut, protože touto cestou chodí žáci nejčastěji do školy a je velmi nebezpečné obcházení takto zaparkovaných vozidel.




Komunikace o řešení podnětu

Odpoveď: 09.07.2018 12:48

Dobrý den,

dílo není dokončeno, vodorovné značení bude doplněno balisetami, kontejnery budou přemístěny jinam.

S pozdravem

Ing. Daniel Čech
Vedoucí oddělení státní správy - životní prostředí a doprava
Odbor životního prostředí, dopravy a rozvoje
Úřad městské části Praha 10



Považujete odpověď za dostačující?

Odpoveď: 20.07.2018 01:37

Dobrý den,

samotné vyznačení značky V7 nezajistí rozhled, nezabrání blokování křižovatky stojícími či alespoň zastavujícími vozidly, nedonutí řidiče zpomalit a neudělá místo bezpečným a přehledným, byť by to pak mohlo malé dítě mylně předpokládat. Vytvoření přechodu tímto způsobem není za stávajícího stavebního stavu podle platných předpisů a norem možné, podle našeho názoru (SSÚ a Policie ČR) však ani potřebné (dne 30.1.2018 jsem v době 7:20 – 7:55 provedl průzkum a Hyacintovou od Jabloňové přijelo 8 aut, z toho 5 odbočovalo do leva do slepého úseku Břečťanové vyložit děti, jedno rovně, dvě do prava).

Dle sdělení TSK hl. m. Prahy a.s. (správce zřízený vlastníkem komunikace – hlavním městem Prahou) bude značení dokončeno do začátku srpna. Stanovení jsme jako příslušný orgán státní správy vydali a doručili TSK 29.3.2018, značí se z technologických důvodů až od dubna, nejprve obnova na hlavních komunikacích, pak postupně nové požadavky. Dopravní stín byl vyznačen v červnu v menším rozsahu, než jsme stanovili, TSK na můj podnět řeší reklamaci s dodavatelem. Aby bylo možno ho upravit a osadit balisety, požádal jsem o dočasný zvýšený dozor městskou policii (uhlídat jakékoli místo trvale nelze bez ohledu na to, kdo o to žádá). Po dokončení bude zajištěno to, co je v daném místě skutečně potřeba, tedy takový rozhled, aby chodci cestou ke škole mohli ze severozápadního nároží vozovku bezpečně přejít, nejlépe v nejužším místě přes Břečťanovou na jih a Hyacintovou na východ, a bude na zvážení každého, jakou trasu si zvolí.

O opravu povrchu jsme oblastní správu TSK požádali, má však jen na Praze 10 v zásobě desítky podobných podnětů, takže nelze jakkoli zaručit termín opravy.

S pozdravem

Ing. Daniel Čech
Vedoucí oddělení státní správy - životní prostředí a doprava
Odbor životního prostředí, dopravy a rozvoje



Považujete odpověď za dostačující?

Odpoveď: 12.06.2019 20:00

Vážení,

dne 16. května 2019 nám byl prostřednictvím Kanceláře ředitele Městské policie hl. m. Prahy (MP) doručen e-mail "nový komentář na portálu Chodci sobě" (viz příloha), aniž by bylo přesněji specifikováno, z jakého důvodu je informace přeposílána, a co je případně od MP požadováno.

Přestože považuji zasílání případných podnětů MP touto formou za poněkud nestandardní, situace v dané lokalitě byla strážníky místně příslušného obvodního ředitelství MP prověřena a zdokumentována. Ze zaslané zprávy od příslušného útvaru bych chtěl zmínit následující:

- šikmé čáry a patníky byly realizovány v květnu roku 2018,

- přechod pro chodce je proti patníkům a kontejnerům,

- kontejnery na tříděný odpad již měly být umístěny na jiném místě, pokud by k tomu nedošlo do druhého týdne v červnu, oznámí to strážníci příslušnému odboru Úřadu městské části Praha 10,

- vyfocený výtluk je již delší dobu vyspraven.

Kontroly dodržování stanoveno dopravního režimu provádějí strážníci MP obvyklým způsobem, a to v míře, jakou jim umožňuje aktuální stav disponibilních sil a prostředků, a pochopitelně pouze v mezích zákonných oprávnění, které jsou MP svěřeny.

S pozdravem

Stanislav Kunc

vedoucí analytické skupiny
Městská policie hl. m. Prahy
Úsek pro výkon služby



Považujete odpověď za dostačující?

Diskuze

Karel Dvořák: Žádám a prosím o zaslání tohoto podnětu na Policii České republiky, kterou tímto žádám o trvalou opakovanou každodení kontrolu na tomto místě.
Žádám o pokutování bezohledných automobilistů v maximální možné míře a také o odtahování automobilů parkujích na vodorovném dopravním značení alias zebře. Něco takového je vrchol autíčkářské drzosti.
09.07.2018 v 11:04    

Stanislava Halašková: Policie České republiky už to řešila. Uznala, že křižovatka je frekventovaná a že je třeba, aby zde byl přechod pro chodce. Praha 10 však příliš doporučení nedbala a automobily zde parkují dále a blokují tak přechod přes křižovatku.
09.07.2018 v 11:37    

Karel Dvořák: Policie to musí řešit stále a opakovaně. Důvodem je porušování platných právních předpisů v dopravě. Automobily navíc brání v řádném rozhledu do křižovatky a pak by sama policie, dopravní inženýři tam, měli si žádat samosprávu o opatření a tím je právě přechod pro chodce.
A starosta Novák by měl prošetřit chování zaměstnankyně MČ Čuříkové, zda se chová k o bčanům města v souladu s ustanovením zejména správního řádu.
09.07.2018 v 12:01    

Karel Baxa: Předpokládám, že i komunální politici z Prahy 10 přispějí k nápravě absence přechodu pro chodce.
Jistě i oni mají děti a vnoučata a jistě si uvědomují, že jsou voleni občany.
09.07.2018 v 12:13    

Zdeněk Vávra: Dobrý den, Váš podnět předložím v září na bezpečnostní komisi.
09.07.2018 v 12:23    

nováček: Malá upozornění- pan Dvořák- paní se jmenuje paní Čuřínová, zkuste to napsat správně, ano? Když už někomu radíte. A řešení dopravních situací má na starosti primárně MP nikoli PČR.
Dle zjištění ( telefonický dotaz vznesený na P 10 ) jednáse prý o nedodělek, má tam být ještě 8 ks baliset ( těch zelených sloupků ) k zabránění stání vozidel. Na starosti to má správce- Technická správa komunikací hl.m.Prahy.
09.07.2018 v 12:25    

Stanislava Halašková: Pane, Nováčku (pokud se tak jmenujete). Policie ČR řešila, na kolik na křižovatka frekventovaná a došla k názoru, že frekventovaná je. Situaci jsme řešili s ředitelem místní základní školy. Zelené sloupky jsou fajn, ale lepší by byl přechod, kde by měli žáci přednost před auty a řidiče by to donutilo zpomalit. To, že je chodník i silnice v katastrofálním stavu (jak dokazují fotografie), nikdo neřeší. To by asi bylo přednější neý sloupky.
09.07.2018 v 12:50    

nováček: Paní Halašková- jestli se tak jmenujete, Policie ČR nemá v tomto ani podporadní hlas, nedodržování dopravního značení řeší MP ( a jestli jste se obracela na nějakou hlídku PČR či na koho, nevím, oddělení dopravního inženýra jistě ne ). Vzhledem k tomu, že jste v lokalitě nová ( již je tu od Vás několik podnětů, kde píšete, že tam bydlíte Brigádníků a podobně ).
Přechod je běh na dlouhou vzdálenost, jak jste se již dozvěděla ze svých nářků dříve a nikdo vám jej nevybuduje ihned ( na toto vše jste již ve svých minulých výkřicích dostala jasnou odpověď ), tipuji tento přechod na rok 2021 a později ( buduje vlastník nikoli P10 ).
V první odpovědi jsem se snažil být slušný a pouze jsem vysvětloval, bohužel, Vy pouze naprosto nesmyslně argumentujete a ani se nedivím, že s vámi úřad "vyběhl" tak jak vyběhl ( argument, že pouze přechod pomůže a je všemocnej je opravdu nesmysl a přeji mnoho úspěchů ), nadále na mě nereagujte, já též nereaguji na ty Vaše nesmyslné podněty.
09.07.2018 v 13:13    

Karel Baxa: Adresát:
Ing. Daniel Čech
Vedoucí oddělení státní správy - životní prostředí a doprava
Odbor životního prostředí, dopravy a rozvoje
Úřad městské části Praha 10

Děkuji Vám pane ing. Danieli Čechu za sdělení potřebných informací. Ovšem to hlavní jste napsat zapomněl. A tedy Vás žádám, abyste nám sdělil závazný termín, kdy dílo bude beze zbytku dokončeno.

Dále Vás žádám, abyste se jednoznačně vyjádřil k požadavku paní Halaškové o nový přechod pro chodce. Bude či nebude? Pokud ano, kdy bude? Pokud ne, proč ne.
Doplňuji ještě její žádost na přechod pro chodce o to, aby tento přechod byl zvýšený nad vozovku a sloužil zároveň jako široký příčný práh integrovaný s přechodem pro pěší. To je řešení, které mají bezohlední automobilisté moc, moc rádi a které vede s naprostou jistotu vždy k velké bezpečnosti chodců.

Dále prosím o následující informace pro občany Prahy:
1. kdo je vlastníkem vozovek Hyacintová a Břečťanová a kdo je vlastníkem přilehlých chodníků ?
2. pokud jste odpovědnou osobou za státní správu, tak kdo je odpovědný na MČ P 10 za dopravu a správu komunikací za samosprávu?

Karel Baxa
09.07.2018 v 19:41    

Smolka P: Zřízením přechodu pro chodce, zejména pak, když se bude jednat široký příčný práh integrovaný s přechodem pro pěší, jak navrhuje pan Baxa, by se určitě předešlo úrazům či dokonce "vraždám" chodců na dosud nepřehledném a nebezpoečném místě, kde musí přecházet školácí.
Opět se zde asi "čeká" až tu někdo zajede malé dítě. Potom budou komunální politici, jako vždy, ronit krokodýlí slzy a házet to na úředníky a techniky.
09.07.2018 v 20:09    

Hájek Petr: Vážení přispivatelé a hlavně také paní Halašková, upozorňuji, že budou už brzo na podzim volby do samospráv. Přihlédněte také, až půjdete volit, jak se stavěli komunální politici a jimi řízení úředníci (paní Čuřínová) k vašim potřebám, k vašim požadavkům. Co udělali pro bezpečnost vašich dětí a vnoučat?
Informujte o svých zkušenostech své blízké a své známé. Oddělte pak ve volbách zrno od plev!
10.07.2018 v 11:34    

nováček: Nejdříve trochu vážně- komunikace a chodníky má v drtivé většině ve vlastnictví Magistrát hl.m.Prahy, správcem je Technická správa komunikací hl.m.Prahy ( lze si to tu již lehce dohledat ).
A teď trochu nevážně - o nepřehledné místo se nejedná ( stačí se podívat na mapu ), o jediné místo přecházení se též nejedná.
Osobně bych návrh doplnil o světelnou signalizaci, která by zde měla být nedílnou součástí celého projektu a zachránila by jistě též nejeden život :-)) s požadavkem na zřízení do konce prázdnin :-)).
A zároveň bych podal stížnost na chování úřednice, která se toto snažila naprostému laikovi vysvětlit, protože zde je plno odborníků nejen na mezilidské vztahy, ale i vzhledem k dopravní či volební problematice ( je bohužel škoda, že se pak ukáží jako zaslepenci ) a změnil bych to tu na dnes moderní diskuzi ohledně voleb a dalšího ( pan Hájek ví jistě asi něco více, když zde veřejně píše, že komunální politik řídí úředníky, já myslel, že se řídíme zákony, kdy je státní úředník nezávislou osobou na samosprávě ).
No, raději nic, nechám se překvapit co se tu zde ještě dozvím.
11.07.2018 v 14:07    

Stanislava Halašková: Pane Nováčku (pokud se tak jmenujete), jedná se o místo, kudy chodí děti do školy. Ano, mohly by přejít silnici a jít po druhé straně, kde je situace přehlednější, ale jsou to děti a chodí nejkratší cestou. Je to sice pro vás nelogické, ale je to tak. Nepřehledné je to proto, že děti nejsou obvykle velcí jako dospělí a přes zaparkovaná auta nevidí. Je sice fajn, že umíte hledat na mapě, ale v realně je situace trochu složitější.
11.07.2018 v 14:28    

Pek: Je mi jako 1. místostarostovi MČ líto, že občané dosud nepochopili rozdíl mezi státní správou a samosprávou, natož aby pochopili rozdíl mezi samosprávou na úrovni Hlavního města Praha a městské části Praha 10. Pokusím se věc vysvětlit:
1) Pan pirát Hájek nemá pravdu, že komunální politik řídí úředníka. Úředník státní správy se řídí zákony a podle toho rozhoduje a nepodléhá jakékoliv politické objednávce. Je ostudou, že si pan Hájek myslí cokoliv jiného, popř. by cokoliv jiného chtěl v praxi uplatňovat- bylo by to zcela nezákonné. Nikomu z nás by se určitě nelíbilo, kdyby politici mohli svévolně upravovat rozhodnutí státní správy např. v rámci vydávaných stavebních povolení a pod.
2) Komunikace jsou svěřeny do správy TSK, a.s. Městská část, resp. její politická reprezentace, nemá žádný přímý vliv na způsob realizace a dobu realizace opatření. Zřizovatelem/akcionářem TSK není MČ, ale HMP.
3) vzhledem k tomu, že se zde opatření provádí, je snad zcela jasné, že věc se řeší, jak ostatně uvádí úředník státní správy pan Čech. Otázkou je, zda vícero jiných řešení, které by se líbilo různým přispěvovatelům, je technicky a legislativně průchodné. A to nemluvím o tom, že musí být v plánu TSK a případně by vyžadovalo projektovou přípravu a inženýring..
4) pokud děti chodí našikmo přes křižovatku a ani rodiče jim to nedokáží vysvětlit, ještě neznamená, že v tom místě pro ně lze vybudovat přechod.
5) pokud kdokoliv něco žádáte, žádejte tam, kam to patří, tj. přímo policii, příslušný úřad státní správy atp.
11.07.2018 v 17:27    

Hájek Petr: Ale, ale pane Peku!
1. komunální politik řídí všechny úředníky patřící pod samosprávu, nenapsal jsem, že komunální politik řídí státní správu a tam její úředníky!!!
2. je úplně jedno jestli vozovka je MČ P 10 nebo HMP, vlastníkem je samospráva !!!
A divil bych se, kdyby HMP nepřihlédlo na území P 10 k prioritám zdejších občanů a těmi je bezesporu život a zdraví jejich dětí a vnoučat!!!
3. do vlastnických práv k vozovce, a k vlastnickým opatřením, tedy k jejím opravám a úpravám, zda budou či nebudou, nemá státní správa vůbec co žvanit!!! Ta maximálně řeší stavební řízení.
4. výmluvy na nevychované děti, si nechte od cesty, jste tu zvolen pro občany, pro plnění jejich potřeb !!!

Doporučuji všem, aby v nadcházejících komunálních volbách oddělili zrno od plevy TOP 09 Peka.

Petr Hájek
11.07.2018 v 18:03    

Baxa Karel: Magistrát Prahy nic nevlastní, to je jen úřad.
Pane Nováčku doporučuji Vám si trochu prostudovat platné právní předpisy (lze si je snadno dohledat).
11.07.2018 v 18:20    

Stanislava Halašková: Pane Peku, děti chodí rovně. Prostě je to nejkratší cesta. Od autobusou jdu pořád rovně až dojdou ke škole. Nechápu, jak nepravdivým tvrzením, že chodí našikmo přes křižovatku, chcete hájit, že tam parkují ta vozidla. A problémem jsou rozbité chodníky. Podívejte se na ty fotky nebo ještě lépe, dojděte se podívat na to místo. Proč se tam řeší nějaké nedostatečné úpravy, když chodník a silnice jsou samá díra. Nebylo by lepší nejprve opravit komunikace a poté vymýšlet nějaká opatření?????
12.07.2018 v 09:22    

Hájek Petr: To víte paní Halašková, panu "politikovi" Pekovi TOP 09 už před nadcházejícími volbami trochu lepí a tak se stébla chytá.
A vězte, že z opravy chodníku se nedá vytlouct pro zanikající pidistraničku patřičný politický kapitál. Proto na to papaláši kašlou a raději vymýšlí oslnivé počiny typu závody Formule 1 napříč Prahou.
Jestli pak má pan Pek děti?
12.07.2018 v 10:46    

Smolka P.: Na poslední fotografii, přiložené paní Valáškovou, parkuje neoprávněně automobil SPZ 2AB 34 34 na vodorovném dopravním značení V13 zvaném "zebra".
Předpokládám, že samospráva P 10 zajistí, aby městská policie si řidiče zjistila a patřičně jeho nedodržování platných právních předpisů o provozu na pozemních komunikacích ohodnotila.
Městská policie je zřizována samosprávou!
Zajistí: pan Pek ?????
Termín: ihned
12.07.2018 v 11:25    

Patrik: Tato diskuze (samotný podnět paní Halaškové tím nemyslím, ostatně ta jediná i v diskuzi za žádající stranu argumentuje ještě celkem věcně a slušně) je vskutku úžasná ukázka zneužití portálu Chodcisobe.cz a míchání politiky do všeho, i do toho, co s ní vůbec nesouvisí! Jen tak na okraj pane Smolko: Městská policie je zřízena na základě rozhodnutí Zastupitelstva hlavního města Prahy ze dne 26. března 1992, to se dá celkem jednoduše dohledat hned téměř na úvodní stránce MP. Zřizovatelem MP je tedy Hlavní město Praha, jak podle Vás může nějaký zastupitel jednotlivé městské části (Prahy 10) tuto organizaci úkolovat a zajišťovat kontrolu její činnosti? Odpověď zní: nijak, nebo přesněji úplně stejně jako každý jiný občan, třeba vy, tedy že zvedne telefon a zavolá tam, že tam se stalo to a to a chce to nějak řešit. Pokud jste to vy, komu tam to zaparkované konkrétní auto tolik vadí, proč to tedy neuděláte sám a úkolujete tím kde koho okolo? Je to jen proto, že nechcete být za toho, kdo někoho udává, a jiný jim být má, nebo je v tom ještě něco jiného?
12.07.2018 v 15:31    

Patrik: Ještě dodatek: nechci tady hájit žádnou konkrétní politickou stranu, ani člověka, ani jeho předchozí vyjádření, obecně politiku a politiky také moc nemusím, jen mi tak nějak lidsky vadí, když je někým někomu předhazováno a dáváno za vinu něco, co přitom nemůže (neměl by) nijak ovlivnit, nebo aspoň ne o nic víc, než ten člověk sám.
12.07.2018 v 15:51    

Helena Zítková: Pane Patriku, zřizovatelem městské policie je Praha (samospráva) a Praha je tvořena městskými částmi (samospráva), a to i Prahou 10. Ta může být cca 10%-12% velikosti a lidnatosti celé Prahy.
Věříte, že by Praha 10 vůbec neměla žádné slovo v celé Praze? A to formálně a ještě více neformálně.
Předpokládám, že slovo má, určitě má Praha 10 a tamní politici i slovo na to, aby si vyžádali vyšší pozornost městské policie tam a tam, za účelem zamezení nějakého nešvaru, nějaké nezákonnosti.
Občan, který žádá napřímo od policie nápravu, je povětšinou odkázán do ........., zadní vyměšovací části těla (samozřejmě diplomaticky-hezkým slibem neurazíš, i půl Prahy jím podělíš), asi víte kam a vzor máte, pane Patriku, ve výše zmíněné úřednici Čuříkové.
12.07.2018 v 16:47    

Patrik: Paní Zítková, máte pravdu jen částečně. V případě řešení nějakého komplexnějšího problému asi teoreticky bude mít (ačkoli by mít ani neměl) o něco větší váhu hlas nějakého zastupitele, než jednotlivého člověka, avšak v případě nahlášení přestupku jednoho konkrétního auta s konkrétní SPZ tak, jak to napsal pan Smolka, má u MP každý stejnou váhu - on, Vy, já, Pek, nebo kdokoli jiný. Netřeba úkolovat někoho něčím, co mohu úplně stejně udělat sám, tak jenom to jsem chtěl říci.
13.07.2018 v 09:31    

Zítková: Pane Patriku,
děkuji za věcnou a slušnou odpověď. Řeší se tu konkrétní požadavek, kterým je nebezpečná křižovatka a zřízení přechodu pro chodce.
Jedním doprovodným nešvarem je zločinné parkování bezohledných autíčkářů v křižovatce a ještě k tomu na vodorovném dopravním značení. Tomu je také možno zamezit trvalou a každodení kontrolou ze strany městské policie a důsledným pokutováním přestupců. Začít by se mělo u frikulína řídícího auto SPZ 2AB 34 34.
Opakovaný a každodení kontrolu opravdu zajistí pouze a jenom politická reprezentace Prahy 10, nikoliv nějaký občan, já, Patrik, Halašková, nebo Pepek Vyskoč. My se dočkáme tak maximálně hezkých slov "nejsou síly a prostředky, aler budeme se snažit".

Takže pro bezpečnost, zdraví a životy malých dětí - školáků mám v tomto případě absolutní pravdu.
13.07.2018 v 11:29    

Olga Černá: Vyzývám pana místostarostu Prahy 10 Peka, aby učinil jednoznačné prohlášení k tomu, co zde zveřejnil pan Arnošt, a aby také zveřejnil termíny, které žádá pan Baxa po panu Čechovi. I pan Ing. Daniel Čech by se zde měl co nejdříve vyjádřit.
Napíše zde něco o své činnosti v tomto případu i Městská policie?
13.07.2018 v 17:55    

nováček: Pane Baxa- doporučuji prostudovat něco vám. Vlastníkem komunikací je Hl.m Praha. Zkuste to pročíst, než zase něco plácnete. Správcem je TSK, P10 vykonává pouze státní správu.
Paní Halašková- nikdo nebude dělat přechody všude tam, kde si to usmyslí nějaký ODBORNÍK jako jste Vy. Snahou rodičů má být vysvětlení a výchova dětí, Vy je bohužel učíte, že čím méně všemu rozumíte, tím více se křičí a tím se dosáhne všeho. Bohužel smutné. Nehledám jen na mapě, umím si tam dojít, zvlášť, když to nemám daleko.
A pletení pátého přes deváté s napojením voleb, je už tragikomedie hodná tohoto fora. Velice dobře se tu bavím- přechod na nesmyslném místě nebude, ať šefuje Lojza nebo Pavel a Vy paní Halašková, se můžete zase někam přestěhovat a příjemnit si život nesmyslama tam. Pletení samosprávy a státní správy :-))). Sluníčkáři spojte se.
18.07.2018 v 14:19    

Stanislava Halašková: Pane nováčku (pokud se tak jmenujete), stačí, když v té křižovatce vy a vám podobní nebudou parkovat, protože v křižovatce se prost neparkuje. A já chci, aby opravili ten chodník a aby se tam dalo projít. Vy asi moc nechodíte, tak chápu, že vás to nepálí.
19.07.2018 v 08:07    

Baxa: Pane Čechu, dobrý den přeji,
k odpovědi z 20. července s povzdechem konstatuji: Proč takto konkrétně a s termíny nešlo odpovědět už 9. července?!? Místo jen stručné, žadatele odpálkující, informace!
Dále: kdo platí, ten poroučí. Jak je možné, že TSK pracuje pomalu a nekvalitně a nedodržuje termíny?
Praha by měla ihned střihnout šéfa TSK po prémiích, odměnách a ohodnocení.
Normální investor (asi Praha) každou firmu za nedodržení sjednaného termínu bez pardonu penalizuje! A pak ať si TSK penalizuje své subdodavatele.
Jak je možné, že se tu vyjadřuje jen státní správa a ne TSK ???????
Které stavební konkrétní předpisy brání pane Čechu postavit přechod pro chodce. Prosím o jejich přesné názvy a přesná ustanovení.
26.07.2018 v 07:35    

Daniel Čech: Předpisy nebrání přechod postavit, ale za dnešního stavebního stavu vyznačit.
Postavit ho možné je, po získání stavebního povolení a při splnění podmínek vyhl. č. 398/2009 Sb., o obecných technických požadavcích zabezpečujících bezbariérové užívání staveb, a ČSN 73 6110 – Projektování místních komunikací (1/2006) a její změny Z1 (2/2010). Konkrétně § 4 odst. 1 a na něj navazující body 1.1.1., 1.2.2., 1.2.4. přílohy č. 1 a body 1.1.1., 1.2.4., 1.2.7., 2.0.1., 2.0.3, 2.1.1, 2.2.1., 2.2.3., 2.2.8. přílohy č. 2.
Z citované normy jsou to články začínající na 10.1.2 až 10.1.4.
01.08.2018 v 07:58    

Baxe Karel: Děkuji pane Čechu
01.08.2018 v 18:14    

Stanislava Halašková: Děkuji pane Čechu. A co bude s druhou stranou křižovatky? Ja tam zadělaná díra, ale pořád tam zůstavají ty popelnice a auta u nich parkují, takže tam není možné projít. Děkuji za odpověď.
06.08.2018 v 10:28    

Daniel Čech: Viz předposlední věta odpovědi z 20.7.2018.
06.08.2018 v 10:39    

Stanislava Halašková: To je opravené, ale ta auta tam stále parkují. Proto se divím, že je to označené jako vyřešené, když tam to vyřešené není.
06.08.2018 v 11:52    

Pavel Bervid: A jak to prosím, pane Danieli Čechu, zařídíte, aby autíčkáří neparkovali v křižovatce, viz zde zveřejněná fografie z 14.01.2019
Uběhly již čtyři měsíce, to byste už něco mohl vědět a udělat!
Navrhuji žlutou čáru u obrubníku na druhé straně křižovatky a žádám opakované každodenní kotroly městské policie a dávat botičky, znovu a znovu botičky.
Ozvěte se nám prosím, pane Danieli Čechu, informujte zde občany Prahy 10 !!!!!!!!!!
16.05.2019 v 15:49    

Pavel Bervid: A pan Čech se stále, i k 1. srpnu 2019 neozývá!!!!!
Co žlutou čáru u obrubníku na druhé straně křižovatky? Co opakované každodenní kotroly městské policie a dávat botičky, znovu a znovu botičky ? No tak! Kolik jich bylo, tech kontrol? Co zjistily?
01.08.2019 v 16:43    

Myslíková Lála: Stanislave Kunci, vedoucí analytické skupiny, z Městská policie hl. m. Prahy, z Úsek pro výkon služby, kolik jste provedli od 1. srpna 2019 na předmětné křižovatce kontrol a s jakým výsledkem????

Vyzývám znovu, stejně jako paní Olga Černá již 13.07.2018 v 17:55, pana místostarostu Prahy 10, Peka, aby učinil jednoznačné prohlášení k tomu, zda bude namalovaná žlutá čára u obrubníku na druhé straně křižovatky.
04.09.2019 v 17:26    

Myslíková Lála: Stanislave Kunci, vedoucí analytické skupiny, z Městská policie Prahy, z úseku pro výkon služby, kolik jste prosím provedli od 1. srpna 2019 do 15. prosince na předmětné křižovatce kontrol a s jakým výsledkem????
Děkuji předem za konkrétní odpověď
15.12.2020 v 21:59    

Matěj Zika: Je 13. dubna 2021.
Jak se dnes má pan Ing. Daniel Čech vedoucí oddělení státní správy - životní prostředí a doprava?
Odbor životního prostředí, dopravy a rozvoje, Úřad městské části Praha 10
Jak se dnes má Stanislav Kunc, vedoucí analytické skupiny, Městská policie hl. m. Prahy
Úsek pro výkon služby ?
A co pan Pek?

Už tento případ vyřešili?

Je již vyznačena žlutá čára u obrubníku na druhé straně křižovatky?
Kolik policie provedla kontrol, kolik dala botiček?
13.04.2021 v 13:36    

Přidat komentář


Sledovat řešení podnětu (?)



Břečťanová, Praha 10

 

Sledovat řešení podnětu

Nechte nám svůj e-mail. Zašleme vám informace o postupu při řešení tohoto podnětu.

Podobné podněty

Vytlučená dlažba na Moskevské

Praha 10, 07. duben 2015 Vyřešený

Odpadky u kontejneru na sběr šatstva v Jahodové ul.

Praha 10, 31. květen 2017 Vyřešený

Chybějící přechod v ulici Geologická

Praha 5, 18. červen 2012 Vyřešený


Zobrazit všechny podněty