17.08.2016 v 20:02
Výška chodníku taky v pořádku, akorát je v některých místech sklopená obruba kvůli vjezdům a tam zábradlí fakt nedáte. Navíc zábradlí vás jako chodce stejně před autem neuchrání, takže jsou to vyhozené peníze. Beton pro změnu sníží šířku chodníku nebo vozovky, takže taky hloupost.
Zatáčka je ale relativně mírná, tudíž žádný problém. By mě zajímalo, jestli tady opravdu dochází k nehodám, ale pochybuji.
Smíšený provoz chodů a cyklistů na chodníku naprostý nesmysl, který zřejmě vzešel z křečovité snahy pražského magistrátu a některých od reality odtržených radních městských částí za každou cenu podporovat cyklistickou dopravu v Praze. V Praze, která je samý kopec a většina lidí na cyklisty úplně kašle a přesednout z aut na kola nehodlá. Tohle je klasický důsledek snad různých pošahaných sdružení v čele s Auto-Matem cpát trasy pro cyklisty úplně všude bez rozmyslu. Zrušte tu přiblblou cestu pro cyklisty a máte po problému.
18.08.2016 v 16:35
Ono se stačí zamylet nad náklady na zřízení takové cyklostezky v milionech (nejlépe u eurodotací) a hned se zodpoví leckteré otázky..
Asi bychom se shodli i na "přesemaforování"...čím dál víc semaforů v Praze, coby lék na všechno:
opět: náklady na jeden semafor jsou několik milionů, na betonové bloky nebo retardéry jsou zlomek..
Nakonec nesmí chybět mediální "masáž" o tom, jak jsme na tom všichni zase lépe..
Osobně se chystám (námi nevolené) soudružce Merkelové a Bohoušovi jít za všechno dobro "poděkovat" příští týden do ulic.. :)
19.08.2016 v 15:20
05.03.2019 v 15:02
Chodníky mají mít řádné obrubníky s výškou minimálně 12,2 cm nad vozovkou a mají mít šířku minimálně 150 cm.
Kdy konečně Praha 14 něco zařídí ?!??
15.07.2019 v 09:46
máte pravdu, místo není ideální a máme v plánu jej řešit.
Děkuji Vám za podnět a zatím Vás poprosím o trpělivost.
S pozdravem
Václav Kříž
ÚMČ Praha 14
15.08.2016 v 14:53