A v případě těch dvou míst se skutečně přechody nevyznačují, neboť pak by počet míst s takto vyznačenými přechody v Praze okamžitě narostl z řádu do deseti tisíc na možná sto tisíc lokalit. A již nyní je počet udržovaných přechodů téměř na hranici schopností města je značit a obnovovat. Přechody vyznačované u každého vjezdu, u každé ulice apod. jsou úplně zbytečné, nevytvářejí žádnou bezpečnost navíc, naopak spíše na takovém místě může přechod řidiče překvapit a chodec má spíše falešný pocit bezpečí. Byť samozřejmě obecně při odbočování stejně řidič musí s chodcem počítat. Na většině takových míst jede tak málo vozidel, že není nutné značením přechodu vynucovat další pravidla, než která jsou dána pro odbočování z hlavní komunikace.
13.02.2016 v 10:39
ano, signální pás je špatně, vyzýváme TSK k jeho úpravě (přerušení signálního pásu před varovným v potřebné délce), čímž bude místo pro přecházení dobře vyznačeno i pro nevidomé.
15.02.2016 v 11:31
11.02.2016 v 15:06