28.03.2012 v 14:15
28.03.2012 v 18:32
http://www.auto-mat.cz/smetanovo-nabrezi/petice/
29.03.2012 v 13:26
29.03.2012 v 14:01
30.03.2012 v 10:30
30.03.2012 v 19:58
V místě je také preference tramvají, která do toho také vnáší trošku jiné parametry, protože tramvaj stojí často za auty a než auta před ní odjedou, semafor na tu tramvaj vzadu čeká, čímž se čekání na volno chodcům prodlužuje.
Trošku mi tam chybí častější obnovování zebry a stopčar pro vozidla, což by lépe vymezilo plochu pro přecházení a zamezilo, že auto kolikrát zastaví tak, že ho část davu musí obcházet.
31.03.2012 v 11:16
Martin Šubrt: Výborně, řešení se rýsuje: Posunout stopčáru pro auta, aby nestála až u chodců, po zhasnutí zelené pro chodce prodloužit dobu, než autům naskočí zelená. Ještě mne napadá, že by šlo rozšířit přechod, aby mohlo přecházet víc lidí najednou.
31.03.2012 v 13:06
13.04.2012 v 13:27
na váš nátlak se zvýší (nebo už zvýšila) doba volna pro chodce o 50 %, tedy z dřívějších 8 sekund na 12 sekund. Ačkoli dopravní odborníci navrhovali jiná řešení (např. prodloužit mezičas a nechat chodcům delší čas na vyklizení - viz příspěvek Martina Šubrta), byl vyslyšen názor lidu, protože ten je pro magistrátního úředníka před volbami důležitější. Žádám proto všechny stěžovatele, aby se zašli na místo činu podívat, prověřili, zda se skutečně prodloužilo volno pro chodce na 12 sekund a sem do diskuze zpětně napsali, jak se jim nová úprava líbí a zda pomohla.
Došlo totiž k tomu, že se provedla úprava "dle lidu", ale je úplně k ničemu. Nedojde k eliminaci jevu, kdy slepý dav vstupuje dlouhou dobu na červenou. Čím více takových dle vás "úspěšně vyřešených" podnětů bude, tím horší bude situace v dopravě.
Díky vám všem ;-)
30.06.2012 v 11:13
03.08.2012 v 11:24
Navrhuji zkušebně namontovat tato zařízení na všech přechodech na Plzeňské, uvidíme jestli budou víc křičet chodci nebo lidé, kteří denně jezdí třeba z Řep do centra do práce a budou stavět na každé křižovatce ;-)
03.08.2012 v 11:58
03.08.2012 v 12:10
Pochopte prosím, že smyslem mého diskutování není si zde honit ego, ale ukázat na problém lidí v ČR, kteří si většinou stěžují na něco čemu nerozumí... Vždycky je něco za něco, neříkám co je špatné, já tam ale v tramvaji stát nechci.
Berte to tak, že já když nerozumím konstrukci automobilu, tak si jako uživatel dovolím do něj pouze lít naftu a nediskutovat o jeho kontrukci na kdejakém fóru ;-)
03.08.2012 v 12:36
Zároveň bych se s Vámi vsadil, že na tomto konkrétním místě největší "provoz" tvoří právě přecházející chodci (můžu tam dneska odpoledne zajít a dodat nějaká relevantní čísla, vím, že tramvaj tam jezdí ve špičce v průměru jednou za dvě minuty) -- tudíž z hlediska prostých počtů je požadavek pro zlepšení situace chodců legitimní.
Dále to, že tramvaj před úpravou projela za semafor je sice pěkné, ale ve špičce (kde se zároveň přirozeně přepravuje nejvíce cestujících) stejně do zastávky Karlovy lázně popojížděla v koloně ZA semaforem.
Jinak věřte, že situaci tam znám alespoň jako cestující -- šest let tam jezdím dennodenně tramvají, poslední dobou hlavně na kole. A navíc to, jaké odborníci (alias mechanik) zvolili řešení není problém autora námětu...
03.08.2012 v 13:08
03.08.2012 v 14:53
Přečtěte si to po sobě, sám jste psal, že dle vás je jakési odpočítávadlo téměř bez efektu na systém řízení, já tvrdil, že to tak není a naopak je to krok zpět. Nic víc, nic míň. Víte jistě jak to chodí, za chvilku budou chtít stěžovatelé tuto "vymoženost" na každém přechodu a nastane situace, kdy se vrátíme k pevnému (rozuměj nikoli inteligentnímu) systému řízení, tedy o 20 let zpět, zatímco intenzita dopravy se již o 20 let zpátky nevrátí.
Má-li se mněsto snažit preferovat MHD na úkor IAD, odpočítávadla jsou zcela jistě krokem opačným. Na jednu stranu se řeší stížnosti řidičů, kterým vadí dlouhé čekací doby před přechody, kde často nikdo nechodí (např. večer), na druhou stranu chce někdo odpočítávadla. Tyto dva požadavky nelze skloubit a nevím už jak jinak to vysvětlit.
05.08.2012 v 17:01
11.02.2013 v 10:06
11.02.2013 v 11:28
11.02.2013 v 12:21
A že někdo troubí? Inu blbci se najdou jak mezi řidiči, tak mezi chodci, ostatně pokud chodci skáčou na červenou pod auta, tak to troubení je celkem opodstatněné.
23.01.2019 v 00:40
28.03.2012 v 11:06