Děláte něco užitečného pro lidi?
Ne, odstraňování soch užitečné není, opravdu pane Koláři, není.
Kolik žádostí občanů jste na Praze 6 vyřešili?
05.05.2021 v 12:23
V ulici Šárecká v místě ukončení chodníku a horního výstupu z Hanspaulského centrálního parku chybí přechod se zpomalovacím prahem umožňující bezpečně přejít na protější chodník (kde je pro přechod i připravená dlažba) a pokračovat dále ať již po chodníku nebo nahoru do dalšího parku. Místo není pro dospělé natož děti jdoucí do školy snadno přehledné, auta vyjíždějí do kopce v mírné zatáčce, z druhé stany je dlouhá rovinka a boční ulice. Navíc v tomto místě Šárecké ulice auta jezdí velmi rychle, protože předchozí i následující úsek komunikace je bez okolní zástavby. Nutnost přejít v tomto místě posiluje ukončení chodníku, dále vede již jen blátivá cestička v trávě. Nejbližší přechod na křižovatce ulice Šárecké a Na Míčánce je umístěn v zatáčce, kde je rozhled ještě horší.
Zaslal: Marie Svobodová, 04.12.2015 v 09:51
Dobrý den,níže reakce na starší podnět.
Ulice Šárecká byla správcem komunikace zařazena k celkové opravě, která řeší jak zklidnění ulice, tak pěší vazby včetně uvedeného chybějícího přechodu pro chodce. Vzhledem ke stáří podzemních vedení bude oprava provedena po realizaci jejich obnovy, která se taktéž připravuje.
S pozdravem
Ing. Jiří Beneš
referent dopravy a komunikací
Odbor dopravy a životního prostředí
Úřad městské části Praha 6
Dobrý den,
inkriminované místo se nachází v zóně Tempo 30, jež se řídí Technickými podmínkami (TP) 218. Zde se uvádí, že v tomto typu zón se přechody pro chodce zpravidla nenavrhují. I když odhlédneme od tohoto faktu, tak stále se uplatní ČSN 736110 "Projektování místních komunikací", kde se nalézá graf, na jehož jedné ose je frekvence přecházejících chodců a na druhé frekvence projíždějících vozidel. Z něj je patrné, že limitní je například poměr 400 vozidel a 200 chodců během hodiny atp. Těchto hodnot zde samozřejmě není ani zdaleka dosaženo. O umístění přechodu s ohledem na výše uvedené neuvažujeme. Navíc minulý měsíc bylo vydáno stanovení na přesun montovaných retardérů do blízkosti daného místa (mezi ramena ulice Za Hanspaulkou) spolu s jeho umístěním blíže středu vozovky, aby jednotlivé polštáře nebylo možné objíždět, což by mělo napomoci dodržování rychlostního limitu 30 km/h v tomto úseku. Dále konstatujeme, že rozhledové poměry jsou zde velmi dobré a umožňují bezpečně dokončit přecházení i v případě, kdy vozidlo překračuje rychlost o 50 km/h (tj. jede 80 km/h), což zde opravdu nebylo zjištěno.
S pozdravem
Ing. Dana Charvátová
vedoucí odboru
Odbor dopravy a životního prostředí ÚMČ Praha 6
referente dopravy a komunikací, z Odboru dopravy a životního prostředí Úřadu městské části Praha 6.
Dne 24. dubna 2017 v 21:24 hod jste nám sem na internový portál "chodci sobě" hezky napsal, co bude, co plánujete. Za to Vám velký dík.
A nyní 29. srpna 2019, tedy po více jak dvou letech nám sem prosím napište, co konkrétně je učiněno, co je opraveno, co je hotovo a jak je upozorněním a námětům paní Marie Svobodové vyhověno.
A prosím jak se starají naše politická komunální sluníčka z Prahy 6?
Sledují tento portál, kde jsou zveřejňovány požadavky také občanů Prahy 6 ????
Co prozatím volená samospráva udělala na poli požadavků občanů o opravy chodníků, o nové přechody pro chodce, o dostatečné a náležité dopravní značení, o řádnou funkci semaforů ?
Jak prosím volená samospráva prozatím vyhověla maminkám v obavách o zdraví a životy jejich dětí na přechodech a na zastávkách MHD?
Kolik žádostí občanů Prahy 6 o opravy a změny bylo vzneseno na portálu Chodci sobě od roku 2012?
Na kolik ani nebylo odpovězeno? Natož, aby byly řešeny?
Mělo by se to zkontrolovat,!!! vyhodnotit!!! a hlavně něco dělat!!!!
Pane starosto Ondřeji Koláři, to je pro Vás!!!!!
Děláte něco užitečného pro lidi?
Ne pro sebe !!
Máte hmatatelné výsledky? Proč je tolik žádostí v rámci Prahy 6 bez odpovědi?
Lála Myslíková z Liboce
29.08.2019 v 19:08