V každém případě jsou ale teď na křižovatce nainstalované semafory a jen čekají na otevření tunelu, pak budou uvedeny do provozu. V tu chvíli přechodu pro chodce nic bránit nebude, proto myslím, že by bylo vhod jej zřídit. Přes Povltavskou v tomto místě v současné době lidi přecházet občas vídám. Stejně tak je SSZ na křižovatce Povltavské s opačným směrem nájezdu do Holešoviček (tj. východně od mostu Barikádníků), kde přechody existují a počítá se s nimi.
Budoucí plány na úplné ,,zdálnicování" křižovatky mi nahánějí hrůzu.
15.06.2015 v 10:41
Bohužel, navrhli jsme si do tohoto prostoru dálnici, kde bude v každém směru denně jezdit 40 000 vozidel a to skutečně už není počet, který umožňuje snadnou koexistenci s pěšími. Intenzity budou téměř odpovídat těm z D1 u Chodova a tam je opravdu složité vkládat přechody. Samozřejmě, kdyby šlo o pěší trasu využívanou stovkami lidí za hodinu, určitě by se to zvažovalo, ale zde po zrušení zastávky autobusu poklesl počet pěších ze stovek za hodinu na jednotky. Při zhodnocení rychlosti přijíždějících vozidel, bezpečnosti těch chodců, jejich počtu a ovlivňování plynulosti výjezdu z tunelu, se to prostě překlopilo do doporučení přechod zde neponechávat.
16.06.2015 v 11:27
Výhledově se má v této oblasti zkultivovat prostor okolí kolejí, propojit Pátkova ulice se zástavbou u Holešoviček a se Starou Povltavskou, protáhnout tudy autobusová linka a řada pěších vazeb tak bude odkloněna od tohoto směru. Přístup ke kurtům a nábřeží v míře, která odpovídá poptávce, je skutečně zajištěn těmi podchody. Kromě podchodů se zvažovala i lávka, ale ta nebyla úplně esteticky vhodná a měla větší ztracené spády.
14.06.2015 v 21:58