Josef Schmidt

Registrovaný: 04. říjen 2012

8 celkem zaslaných 0 nově zaslaných 4 s odpovědí 4 vyřešených 0 bez odpovědi Seřadit podle počtu hlasů

Staroměstské moře - nefunkční kanál
S odpovědí

Staroměstské moře - nefunkční kanál
Břehová, Praha 1

Kategorie: Jiné
Zasláno: 30. 06. 2017

Na ulici 17.listopadu (od Právnické fakulty ke konzervatoři) proběhly pěkné rekonstrukce chodníků. Bohužel dnešní deště ukázázaly 'drobný' nedostatek na křížení s ulicí Břehová (u Fakulty jaderné) - viz foto. Buď v tomto místě kanál vůbec není nebo je ucpaný (těžko říct za současné zaplavené situace). Každopádně prosím o nápravu. Plavat můžeme na plovárně. Také na přechodu přes 17.listopadu (u ulice Břehová) někdo zapomněl sundat oranžovou pásku přes svislou značku označující přechod pro chodce (ve směru k Právnické fakultě). Zároveň by si tento zasloužil obnovu vodorovného značení... Děkuji, Josef Schmidt

Sloupky v ulici Lukášova
S odpovědí

Sloupky v ulici Lukášova
Lukášova, Praha 3

Kategorie: Jiné
Zasláno: 31. 01. 2016

Ulice Lukášova byla rekonstruována na moc pěkné miniaturní náměstíčko. V nedávné době tam ovšem přibylo asi milion sloupků (viz foto) s nejasnou funkcí. Táži se tedy, jaká je funkce těchto sloupků? Souvisí jejich (dle rozebrané dlažby zjevně ad hoc dodatečná) instalace s lednovou kolaudací (avizovanou zde: http://www.praha3.cz/noviny/zpravy/rekonstrukci-komunikace-vznikl-novy.html )? Nešlo účel, který mají sloupky plnit, zajistit i s jejich menším počtem? Případně zcela bez nich (vodorovné značení, pruh jiné dlažby, atp.)? Předem děkuji za vysvětlení, Josef Schmidt

Louže na tram zastávce Podolská vodárna (směr do centra)
S odpovědí

Louže na tram zastávce Podolská vodárna (směr do centra)
Podolské nábř., Praha 4

Kategorie: Jiné
Zasláno: 19. 08. 2015

Na tramvajové zastávce Podolská vodárna ve směru do centra se za deště na vozovce tvoří obrovské louže (viz první foto). Zábradlí je sice vyplněno oním odporným vlnitým 'plechem', nicméně ne až úplně na zem (viz druhé foto) -- touto mezerou na čekající cestující stříká poměrně značné množství vody od projíždějících aut (viz třetí a čtvrté foto). Při vyšší rychlosti zábradlí nestačí ani na výšku a voda stříká přes něj. Stejný problém je u přístřešku, kde jsou skla odsazená 10-15 cm od země. Nejlepším řešením by bylo předělat jízdní pruh tak, aby se louže u zastávky netvořila -- ať už změnou sklonu anebo vybudováním kanalizace. Provizorní (a levné...) řešení by mohlo být prodloužit výplň zábradlí až na zem.

Blokování tramvají a chodců na křižovatce Křižovnická x Kaprova
S odpovědí

Blokování tramvají a chodců na křižovatce Křižovnická x Kaprova
Křižovnická, Praha 1

Kategorie: Přechody a křižovatky
Zasláno: 01. 04. 2015

Každý den na křižovatce Křižovnická a Kaprova (Palachovo nám.) dochází ve špičce k blokování tramvají kvůli řidičům aut, kteří vjedou do prostoru křižovatky, aniž by měli kvůli zácpě ve směru na Karlovy lázně možnost ji opustit. Neškodné je stání automobilů přijíždějících z Mánesova mostu, naopak fatální jsou automobily z ulic Kaprovy a 17.listopadu. Tramvaje pak minuty čekají, než se auta uráčí prostor vyklidit. Řidiči tramvají samozřejmě také neváhají do křižovatky najet a přehradí tak přechody pro chodce. Dnešní situace byla vskutku extrémní (viz jednotlivé fotky), ale v jiné dny to není o moc lepší. V nedávné době proběhla rekonstrukce SSZ na této křižovatce; v dokumentu 'ROZHODNUTÍ O UMÍSTĚNÍ STAVBY „SSZ 1.056 Křížovnická - Kaprova“' (viz www.praha1.cz/praha1/FrontUDDownload.aspx?ID=1244359 ) je uvedeno, že proběhla instalace kamer videodetekce a indukčních smyček. Není tedy možné tyto vymoženosti nějak využít k tomu, aby SSZ auta do křižovatky nepouštěla v okamžiku, kdy není jak ji opustit? Pěkný příklad, kde to funguje je Podolské nábřeží před Vyšehradským tunelem. Předem děkuji za vyčerpávající odpověď, Josef Schmidt