25.10.2017 v 08:21
Reko. musela projít schválením, na to jsou dost přísné předpisy.
25.10.2017 v 09:39
https://mapy.cz/s/29J1e
V Průběžné rozhodně nedošlo k "rekonstrukci hlavní ulice", ale pouze k rekonstrukci tramvajové trati, která nebyla zakryta pouze v úseku zastávek Nádraží Strašnice (standardní řešení, protože jinak by z trávy byla brzy pošlapaná tráva a následně bláto). Tráva použita v úseku mezi zastávkami Nádraží Strašnice a Na Hroudě nebo nedaleko v ulicích V Ošlinách a Vršovická (v obdobných šířkových poměrech) a je rozhodně nepojížditelná silničními vozidly.
26.10.2017 v 12:55
A to nemluvím o možné preferenci autobusů. které mohly vesele jezdit po TT celou Průběžnou... A zrovna tady by ani nebyl problém jejich sjetí z TT protože na Průběžné mají SSZ tramvaje pro odbočení k metru pro sebe, protože stejně auto tam neprojede a na Nádraží Strašnice má tramvaj jenom pro sebe odbočení, protože smyčka...
Za mě obrovská chyba ...
13.11.2017 v 21:05
V případě odbočení do ulice V Korytech bylo argumentováno i snížením kapacity křižovatky (při jízdě autobusu z TT vpravo do "Koryt" by musela stát všechna vozidla po Průběžné z centra / pří jízdě bus ve vozovce ale odjíždějí oba jízdní pruhy, což objektivně kapacitnější je).
14.11.2017 v 10:45
Smím se zeptat nejerudovanějších, jak to je s tou PČR? Protože výmluva na PČR je poměrně častá, at je to provoz v Radlické ulici, tak i tady.
Přitom při uvažovaném zákazu vjezdu kamionů do Prahy včetně Jižní spojky bylo médii prezentováno, že má PČR pouze poradní hlas. Přitom se z jejich pohledu jedná o naprosto stejné komunikace . Obě patří TSK.
18.11.2017 v 00:35
(1) Místní a přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích a užití zařízení pro provozní informace stanoví
c) na silnici II. a III. třídy, místní komunikaci a na veřejně přístupné účelové komunikaci obecní úřad obce s rozšířenou působností.
(2) Dotčenými orgány při stanovení místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích a užití zařízení pro provozní informace jsou
b) policie, jde-li o silnice, místní komunikace a veřejně přístupné účelové komunikace,
(3) Návrh stanovení místní nebo přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nebo užití zařízení pro provozní informace podle odstavce 1 projedná příslušný správní orgán s dotčenými orgány. Nevyjádří-li se dotčený orgán do 30 dnů ode dne doručení návrhu stanovení, má se za to, že s návrhem stanovení souhlasí.
20.11.2017 v 16:09
To chcete zabetonovat všechny koleje v Praze?
Polovina kolejí v Praze je osázená zelení, vše je podle předpisů.
Ten betonový zátaras je tam kvůli chodcům.
25.10.2017 v 02:55