Vyhledávejte podle: |
Bariérovost, Praha 7 |
Seřadit podle počtu hlasů |
Bariérový chodník u vchodu k dětskému lékaří
Skalecká, Praha 7
Kategorie: Bariérovost
Zasláno: 20. 12. 2014
Když se jde s kočárkem od dětského doktora na rohu Frantiska Křížka a Skalecké, je tam bariérový chodník, který asi používé nejeden rodič s kočárkem. Aspoň pro přechod přes ulici anebo pro vstup do Letné by nebylo možná špatné ten chodnik na rohu snižit, aby byl bezbarierový.
Oprava chodníku bez bezpečné alternativy pro chodce
Ovenecká, Praha 7
Kategorie: Bariérovost
Zasláno: 29. 08. 2014
V Ovenecké se opravuje jedna strana chodníku. Bez alternativy pro chodce, která by byla buď praktická nebo bezpečná. Každý den vidím chodce mezi auty (viz fotky). Provizorní (?) přechod u ulice U Studánky vede přímo do parkujících aut. Přejít přes ulici a někde najít mezeru mezi auty a pak jít přes trávník také není super alternativa s kočárkem, nebo po deští (tento týden) a i vzhledem k psím exkrementům. Chtěl bych se zeptat, zda není povinné vyznačit alternativu pro chodce, když je celý chodník uzavřen.
Výstup do vozovky v zastávce Maniny
Dělnická, Praha 7
Kategorie: Bariérovost
Zasláno: 07. 12. 2012
Tento podnět považuji za velmi závažnou chybu ve fungování hlavního města. Poukazující na špatnou komunikaci městských organizací a úředníků navzájem a s veřejností. Nevyhovujících tramvajových zastávek je v Praze téměř 50 a tohle je jedna z nich, promarněná příležitost. Rád DPP dodám seznam nevyhovujících zastávek a stručný návrh úpravy,také lokality fotky obdobných příkladů ze zahraničí. V létě 2012 zrekonstruoval Dopravní podnik tramvajovou trať. Opravovala se část vozovky pod tratí, přilehlé jízdní pruhy jen částečně a chodník vůbec. Nešlo o rekonstrukci celé ulice. Nerozumím tomu, proč nebyla stavební akce využita k úpravě zastávky. V tomto místě by se nejlépe hodila vídeňská zastávka, jaká je na Letenském náměstí. O smyslu zvýšení komfortu cestujících, zvýšení bezpečnosti a odstranění bariéry pro velkou část obyvatel snad nikdo nepochybuje. Předpokládám scénář: - Komunikace je ve správě OD MHMP - Praha 7 by si úpravu zastávky přála, má slabý vliv. - DPP na úpravu zastávky zapomněl či na ní nemá peníze - Obyvatelé Holešovic předem nebyli informováni, zda k úpravě dojde či nikoliv - MHMP nedonutil Dopravní podnik zastávku upravit Možné dva scénáře pro toto konkrétní místo: - osová vzdálenost kolejí umožňuje dostavbu vídeňských zastávek - osová vzdálenost nebyla upravena a znemožnila úpravu na 10-20 let dopředu. Cenu úpravy odhaduji na 1-2 miliony korun. Je mi jedno, zda jí má financovat DPP nebo mu na ní má přispět OD MHMP, ale podobná nevyužitá příležitost by se dle mého soudu neměla opakovat. V porovnání s cenou nového úseku metra či nové tramvaje je to zanedbatelná částka. Prosím ředitelku odboru dopravy MČ Praha 7 Miloslavu Vitáskovou, aby mi v zde v odpovědi napsala emailový kontakt na: 1) osobu odpovědnou za rekonstrukce tramvajových tratí za MHMP (předpokládám na Odboru dopravy) Vyžaduji odpovědi této osoby na této stránce. A dále kontakt na: - osobu odpovědnou za rekonstrukci tramvajových tratí na DPP - osobu odpovědnou za komunikaci s veřejností na DPP tyto dvě musí být vyrozuměny. Velmi předem paní Vitáskové děkuji, v minulosti se to dělo, a bohužel v budoucnu bude dít na jiných městských částech. Jsem přesvědčen, že to není její chyba. Otázky směřuji na osobu odpovědnou za rekonstrukci tramvajových tratí na MHMP: 1) Z jakého důvodu nebyla úprava na vídeňské zastávky provedena? 2) Kdy bude úprava provedena? 3) Umožňuje současný stav provedení úpravy? 4) Bude mít veřejnost možnost nahlédnout do dokumentací DPP, tak aby byla schopna předem těmto chybám zabránit? 5) Existuje veřejnosti dostupný plánovací dokument se seznamem všech bariérových zastávek a postupem jejich úpravy? 6) Pokud ne, kdy ho DPP vypracuje?
Bludiště podchodů v křižovatce Vltavská
Bubenská, Praha 7
Kategorie: Bariérovost
Zasláno: 21. 02. 2012
V mimoúrovňové křižovatce může chodec použít spletité bludiště špinavých podchodů. Je doopravdy těžké se zde orientovat a není to rozhodně bezpečné místo. Kdo se někdy zkusil dostat z Hlávkova mostu ke KC Vltavská, překoná vzdušnou vzdálenost asi sedmdesáti metrů podchody a přemostěním v celkové délce 290 metrů a se čtyřmi schodišti (s kočárkem nebo invalidním vozíkem je to po rampách metrů 600).Prosím postavte přechod od KC Vltavská na Hlávkův most. Tato bariéra znemožňuje projít například na ostrov Štvanice pěšky. Děkuji.