Malostranské parkoviště

Je správně, aby jeden z nejcennějších prostorů Prahy sloužil jako odkladiště aut? Jsem přesvědčen o tom, že většině Pražanů to nepřijde normální. Volná plocha, místo setkávání, trhy, lavičky, stromy, předzahrádky. Praha 1 udělala loni v dubnu dobré kroky, pěší zóna se rozšířila na Malém náměstí či spodku Václavského, zaslepila se pro auta Jindřišská. Pokračujte prosím v pozitivním trendu. Méně aut zde pomůže i plynulosti tramvají v Karmelitské a Letenské ulici. Kdy bude parkoviště na Malostranském náměstí zrušeno? Případně, co tomu brání? Otázku adresuji na Odbor dopravy MČ Praha 1.

Zaslal: Václav Kříž, 30.01.2013 v 22:45

Praha 1-

Malostranské nám., Praha 1

Aktualizace podnětu

26.05.2014

Václav Kříž přidal následující aktualizace podnětu:

Institut plánování a rozvoje pořádá 3. června v 18:00 v Tyršově domě veřejnou diskusi: Budoucnost Malostranského náměstí
https://www.facebook.com/events/1475650199337666/?ref=3&ref_newsfeed_story_type=regular



Komunikace o řešení podnětu

Odpoveď: 04.01.2014 20:09

Vážení,
spolupráci se stránkou Chodci sobě jsme přijali a uvítali jako spolupráci s možným dalším zdrojem informací o závadách na komunikacích na našem území. Víme, že nemůžeme "mít oči všude" a jsme vděčni za včasné upozornění a závadový stav. Dále se však musím omluvit - zcela jistě se nechceme stát součástí nočních diskusí (byť velmi názorných) této a ani jiné soukromé webové stránky. Jako odbor dopravy jsme zároveň silničním správním úřadem provádějícím přenesený výkon státní správy a naše stanoviska by měla konečný a závazný charakter. To však při takto vznášených dotazech nelze zajistit. I proto se budeme držet spolupráce tak, jak byla původně projednána. Pokud jde o Malostranské náměstí, obdobná interní diskuse probíhá i na půdě našeho úřadu.

S pozdravem a s přáním mnoha úspěchů v novém roce

Ludvík Czital
vedoucí odboru



Považujete odpověď za dostačující?

Diskuze

Jan Drda: Pane Kříž, že vy v dané oblasti nebydlíte? Už z fotky je patrné, že v okolí je hustá zástavba, která zrovna neoplývá parkovacími místy v podzemních garážích. A v parku by beztak jen vysedávali houmlesáci.
05.02.2013 v 16:22    

Petr Baudiš: (V oblasti nebydlím, mám tam pouze několik známých a donedávna jsem tudy chodil denně na MFFUK; teď již jen 1-2x týdně.)

Pokud někdo v takové oblasti bydlí, myslím, že je přirozené očekávat, že nebude mít auto zaparkované 50m od vchodu. Zároveň mi není úplně jasné, zda parkovací místa opravdu využívají rezidenti - jde o parkoviště placené, místní obyvatelé mají výjimku?

(O argumentu "v parku by beztak jen vysedávali houmlesáci" se dá těžko na úrovni diskutovat. Zvažte úroveň provozu v tom místě a o jak velký (resp. malý) prostor jde. Osobně bych býval jako student takové místo opravdu velice ocenil.)
05.02.2013 v 16:42    

Jan Drda: Když nebude obyvatel v místě bydlící parkovat na tomhle parkovišti, nezaparkuje nikde. Nepovažuji za přirozené bránit místním rezidentům zakazovat používat automobil. Touto filosofií stavíte každého kolemjdoucího o úroveň výš než rezidenta, to mi příjde na hlavu postavené. Student toužící po odpočinku by neměl být důvodem pro zásadní omezení života zdejších obyvatel.
06.02.2013 v 11:22    

Petr Baudiš: Nehledě na další pochybnosti, které jsem vznesl v předchozím komentáři, o tvrzení "když nebude obyvatel v místě bydlící parkovat na tomhle parkovišti, nezaparkuje *nikde*" (emphasis mine) značně pochybuji - v ulicích okolo je řada modrých parkovacích míst.
06.02.2013 v 11:47    

Petr Dlouhý: Jan Drda: To je naprostý nesmysl. Toto placené parkoviště rozhodně žádným rezidentům neslouží.
06.02.2013 v 23:24    

Viktor Š. : To parkoviště je trvale obsazené - po tomto způsobu využití prostoru je tedy trvalá vysoká poptávka. Byla by stejná poptávka i po místech na lavičkách?
07.02.2013 v 00:10    

Josef Schmidt: Je otázkou, jestli chceme podobnou poptávku podporovat. Viz popis tohoto parkoviště na stránkách provozovatele: http://www.vincipark.cz/parkoviste-a-garaze/garaze-detail.php?lang=cs&detail=6&localita=1&misto=Praha ... "Parkoviště je situováno v samém srdci historické části Prahy – Malé Straně. Svou polohou je výhodné pro krátkodobé parkování návštěvníků města, přijíždějících sem jak za obchodem, kulturou tak na pracovní jednání nebo na turistickou prohlídku města."
07.02.2013 v 11:07    

Václav Kříž: Tudíž poptávku po tomto typu parkování lze i v rámci centra bez problémů uspokojit na již existujících velkokapacitních a z velké míry nevyužitých parkovištích pod Staroměstskou a v garážích Slovan u Hlavního nádraží. Děkuji Josefovi a oběma Petrům za objasňování. Někteří skeptici se ale nikdy přesvědčit nedají :-)

Rád bych připomenul, že v Německu či jinde existuje Car-sharing, který je právě pro obyvatele centrálních čtvrtí výhodný. Umožňuje jim auto používat, když ho potřebují (třeba 3x do měsíce) ale nevlastnit ho. Odpadá velká část nákladů s autem spojených. Benefit pro město je právě ušetření plochy jinak zabrané málo používanými auty. Proto například Brémy tuto službu organizačně (nikoliv finančně) podporují. Ale to se týká rezidentského parkování, o které v případě našeho parkoviště nejde.

Ve staré Praze narážím i na auta "rezidentů" v modré zóně, která evidentně nesloží k dopravě ale jako reklamní plocha za 2 Kč na den.
07.02.2013 v 11:20    

Viktor Š. : Poptávku po parkování na Malé Straně lze bez problémů uspokojit nabídkou míst u Hlavního nádraží? (Viděl jste někdy plán Prahy?)
10.02.2013 v 14:04    

Petr Baudiš: Z garáží Slovan je to, myslím, na Muzeum jen moment chůze, metru A pak trvá úsek Muzeum - Malostranská 5 minut. Souhlasím, že zcela ideální to není, ale ani tak nesmyslné.
10.02.2013 v 14:32    

Jan Drda: Je to nesmyslné. Vážení, měli byste pochopit, že někdo se tam jinak než autem nedostane. Lokalita je cílem mnoha cest, ať už z jakýchkoliv důvodů. Začněte používat hlavu ;-)
11.02.2013 v 09:11    

Petr Dlouhý: Jan Drda: To je docela zajímavé, protože nevidím, že by tam byla nějaká stání vyhrazená pro ty, kteří by měly skutečně vážné problémy dostat se tam jinak, než autem - tedy invalidy.
11.02.2013 v 10:24    

honza: tak invalidé to určitě budou mít pohodlnější a levnější úžasnou MHD kde se jim skládáme stovkami milionů na výtahy, nízkopodlažní autobusy, tramvaje a bezbarierový přístup kamkoliv kam potřebuje aspoň jediný vozíčkář. :-)

Co navrhujete aby se na toto náměstí umístilo místo parkoviště, když je to tak cenný prostor?
15.02.2013 v 21:30    

Josef Schmidt: honza: Stačí číst... Viz text podnětu: "Volná plocha, místo setkávání, trhy, lavičky, stromy, předzahrádky."
15.02.2013 v 21:39    

Honza: děkuji za rekaci, je to velice osvěžující. Velice mne mrzí, že navrhovatelé a obhájci podobných návrhu v daných lokalitách obvykle nebydlí. Představa jak instalatérovi navrhují aby zaparkoval na hlavním nádraží a ten nový bojler přivezl metrem na malostranskou a pak si to vyšlápl nahoru je opravdu zábavná. Opět rozpoznávám pouze nenávist k automobilů jinak si nedovedu vysvětlit užitečnost opatření když využitý cenný prostor změníme na prázdný prostor. Park se zde nehodí z historického hlediska, takže připadají v úvahu jen ty trhy, ale jak tam ty trhovci dovezou zboží to je mi záhadou. Jo já zapoměl, auta nechaj na hlaváku a jabka vemou v baťůžku metrem. Doporučuji zvážit přestěhování například do Číny nebo Vietnamu, tam jezdí na kole drtivá většina obyvatel a tedy se zcela jistě jedná o ráj na zemi. Kupodivu i v rajské Kodani jsou v centru parkoviště takže dokud nedojde ropa tak holt sem tam nějkaý to parkovišťátko bude.
15.02.2013 v 21:55    

Josef Schmidt: Reakce zastánců automobilů jsou taktéž vždycky velmi zábavné. :) Naprosto vždycky argumentují řemeslníky -- protože přeci 99% IAD je tvořeno řemeslníky. To, že je to přesně naopak a pro skutečně potřebnou dopravní obsluhu by stačilo 1% parkovacích míst se jim jaksi nehodí do krámu. Dále je krásné, jak se využívají jen fakta, která se hodí -- mluvilo se tu přeci také o parkovišti na Staroměstské (viz http://www.parkoviste.cz/cs/site/parkoviste_nabidky/p_garazerudolfinum.htm ), jehož umístění už nezní tak strašně absurdně jako garáže Slovan, což? (Hlavně prosím opět neargumentujte řemeslníky :) A to o té přeměně "využitého" prostoru na prázdný prostor snad ani nemá cenu komentovat. ;)
15.02.2013 v 22:20    

Petr Dlouhý: Honza: Tohle parkoviště opravdu moc dobře neposlouží ani samotným rezidentům, pro které je moc drahé, ani instalatérovi pro kterého je moc daleko od cíle, ani stánkaři, který tam kvůli němu stánek mít nemůže. Pro instalatéry by lépe sloužili místa pro krátkodobé stání (např. do 15 minut) rozmístěná rovnoměrně po centru - to by se ale parkovací politika v Praze musela řešit koncepčně.

Pro stánkaře by zase mohla sloužit nějaká parkovací kapacita, která by se tam ponechala (a třeba jim i vyhradila). Ne, skutečně nejde o to auta z celé oblasti vyhnat, ale jen trochu vyrovnat nepoměr mezi plochou kterou zabírají a která plochou je využitelná jinak.

Využití takového krásného náměstí na turisty nejnavštěvovanější trase - Královské cestě - pro zaparkování 74! automobilů. to mi přijde jako opravdu velká ostuda.
15.02.2013 v 22:30    

Viktor Š. : Pro někoho je důležité, aby si měl kde sednout na lavičku, pro někoho, aby měl kde zaparkovat.

A pro někoho je hlavní zakazovat, vyhánět, rušit ...
17.02.2013 v 00:45    

RH: Nekdo zase neni schopny zvednout zadek z auta a kdyz uz chce do centra, tak sednou na tram.... Vzdyt prejet autem od mostu Legii nekam pod Letnou, treba k Manesovu mostu zabere autem ve spicce tak 30min. To ujdete pesky rychleji..
18.02.2013 v 11:46    

honza: RH:

to je nepodložené blábolení. Nemáte ani potuchy kdo, proč a odkud tam přijel a zaparkoval. To samozřejmě nebrání intelektuálovi vypustit s pusy hypotézu, že všichni tam přijeli ze nejspíš ze smíchova natruc aby tam parkovalo co nejvíc aut . Překvapuje mě, že Vám vůbec nevadí například jak je celý to náměstí zadrátovaný trolejema a že v tom krásném cenném koutku Prahy musíme poslouchat skřípění a drnčení rachotících oblud, které mimo špičku vezou pět lidí a 100m3 vzduchu.
18.02.2013 v 20:57    

Jan Drda: honza: Souhlas, na tomto webu je znát nechuť k IAD velmi výrazně. Před každým přechodem retardér, parkoviště zrušit, auta zrušit. Dotyční příspívající nedokáží pochopit, že někdo prostě MHD nemusí a pojede autem i za cenu mírného zdržení. Automobily k životu lidí patří a vždycky patřit budou, to je fakt který je nutno respektovat.
21.02.2013 v 11:39    

honza: zda auta k životu patří či ne toť otázka. Koní jsme se také zbavili, kdyby ne tak místní aktivisti budou jásat protože se po kolena budem brodit v biomase a všechno bude sluníčkové a kytičkové. Sice díky metanu by sme se globálně oteplily tak, že se o tom nezdá ani v nejčernějších snech nejosvícenějších kodaňských centrálních plánovačů, ale to je jiná otázka.
Já poukazuji na to, že přivandruje aktivista a zcela bez jakéhokoliv zjišťování chce rozhodovat o tom jak mají být omezováni a usměrňováni obyvatelé určité části města, ve které sám nebydlí a maximálně tam občas projede. Pokud obyvatele malostranského náměstí serou auta tak si můžou stěžovat sami ne? Dále tu máme podivně rozpolcený pohled na enviromentální zátěž. Zatímco relativně potichá IAD vadí a překvapivě mnohem větší kravál z tramvají je zcela ignorován.
Nejde o nic jiného než jen o tu nenávist k autům a svobodné volbě kdy, kam a kudy jejich majitelé jezdí. Sami se buzno-mati dali slyšet, že kolo je jen prostředek. To prostě vybočuje z představy levičáků, kteří chtějí vše regulovat, řídit a plánovat. Nakonec IAD není ten samotný problém, protože v jejich kodaňském ráji na zemi se autem jezdí stejně jako v Praze, jedinej rozdíl je, že místo na kolech se u nás jezdí MHD.
22.02.2013 v 00:08    

Petr Baudiš: Otazka je, co v tom pripade od tohoto webu ocekavate. Jeho cilem je upozornit ostatni obcany i samospravu na ruzna mozna vylepseni mestskeho prostredi pro jeho obyvatele. Sam bydlim v Letnanech a samozrejme "uz jsem si mohl stezovat sam" na obtiznost pesi cesty mezi Letnany a Dablicemi, se svoji samospravou vsak komunikuji ohledne jinych temat a jsem rad, ze tohle udelal nekdo za mne a jeho aktivitu rad podporim. Nevim tedy, proc by se navrhy na zlepseni mely omezovat jen na ty, kteri v oblasti bydli.

Podotykam, ze se jedna pouze o navrhy a dotazy mistni samosprave, nikdo preci neocekava a doufam ani nechce smahem a bez diskuse veci menit, jde o to tu diskusi otevrit a nekam se diky ni posunout. Zjistit, co si o tom mysli samosprava, urednici a politici a ukazat, ze o tu vec ma nekdo zajem, meli by si tedy na sve praci dat zalezet a sve postoje mit dobre podlozene (at budou jakekoliv).

Muze se ukazat, ze parkoviste je v tomto miste nutne, protoze obsluhuje instituce X, Y a Z a rezidenty z ulic A, B, C - a ti navstevnici tam skutecne parkuji a neni pro ne jina moznost, jak se na misto snadno dostat potrebnym zpusobem. Nebo neni nic lepsiho, co tam misto parkoviste dat, protoze tohle a tamto je nevhodne z tech a tech duvodu. Nebo je treba nutne plochu zachovat, aby tam mohly parkovat cisterny pri haseni pozaru Hradcan, co ja vim. Takovych konkretnich argumentu se zde vsak objevilo (relativne k velebeni nezbytnosti IAD) malo (a diky za ty, ktere se objevily).
22.02.2013 v 00:25    

Honza: Váš komentář, je zcela správný. Já jsem se k tomuto témetu vyjadřoval v duchu v jakém vznikl. Zkuste ještě jednou pročíst jak to pan Kříž napsal. Ani slovo o nějakém zjišťování co je a co není potřeba. Rovnou to za cituji " většinu pražanů " rozhodnul, prostě auta jsou hnusný a hotovo. Možná by stačilo, kdyby přemluvil lidi aby si kupovaly hezčí auta. Souhlasím, některý auta hnusný jsou. Rovnou se ptá kdy bude parkoviště zrušeno a co tomu brání, ani slovo o tom zda tam náhodou třeba není potřeba. Prostě ukázkový aktivistický chování typu všichni jste mi u prdele hlavně aby bylo po mém.
Jinak jako hlavní účel tohohle webu vidím ve snadné a rychlé cestě jak místní úřady upozorňovat na závady drobné opravy a úpravy. Například chybějící přechody, rozbité chodníky, zbytečné dopravní značky a podobně. Hlubší zásahy do místních úprav patří jinam.
22.02.2013 v 00:49    

Josef Schmidt: Musím jenom konstatovat, že mě mrzí, že někteří si při diskuzi nedokáží odpustit osobní invektivy či zcela zjevné nepravdy...

Jan Drda: "A v parku by beztak jen vysedávali houmlesáci.", "Začněte používat hlavu ;-)"
honza: "tak invalidé to určitě budou mít pohodlnější a levnější úžasnou MHD", "Doporučuji zvážit přestěhování například do Číny nebo Vietnamu", "jak je celý to náměstí zadrátovaný trolejema" (viděl jste někdy satelitní snímek toho náměstí?), "místní aktivisti budou jásat protože se po kolena budem brodit v biomase", "buzno-mati", taky jste nezareagoval na jediný argument, který jsem já nebo Petr Dlouhý vznesl proti Vaší argumentaci...
Viktor Š.: "A pro někoho je hlavní zakazovat, vyhánět, rušit ..."
22.02.2013 v 22:04    

honza: a co jako pane Schmidte chcete slyšet. blábolení a sliby jako od politiků, kteří zvedají daně a přitom nám do očí tvrdí jako to zachrání ekonomiku?.

Prostě tohle je realita. Houmlesaci v tom parku vysedavyt budou, budou smrdět a žebrat na chlast. Jsou to lidi na dně a je jim všechno jedno proto se stahují na frekventovaná místa kde mají šanci něco vyžebrat.

Invalidé a MHD je ironie, bouhužel jasněji už jsem to napsat nemohl. To by potom nebyla ironie ale spíše Troškovina, že jste to nepochopil není moje chyba. Když někam zcela zakážete vjezd a uděláte tam pěší zónu tak se tam nedostanou ani ti, pro které je auto jediná volba.
Překvapivě satelitní snímek jsem viděl na mapy.cz a nevypadá to, že by bylo náměstí zacpáno auty :-) no a kupodivu ani ty ohavné dráty nejsou příliš patrné. Musíte přispět NASA na lepší foťáky aby byli vidět tramvajové dráty.

Bydlím na Plzeňské, takže porovnání aut a tramvají mám a ty tramvaje mě prostě serou výrazně víc, protože auta přes noc neslyším, ale to dunění skřípání a hřmění jak se řítí z kopce mě vzbudí spolehlivě. Ovšem protože nejsme podelanej zmrdskej aktivista tak chápu že nebydlím na vesnici, ale uprostřed velkoměsta a proto akceptuji jisté nepohodlí, výměnou za to že to mám blízko do práce a za kulturou a zábavou. Já chápu že ne všicnni maj peníze nebo touhu vlastnit auto, někdo ho třeba ani nepotřebuje. Proto respektuji MHD a její preferenci ( pruhy, semafory, dotace ). Mám kvůli tomu hluku a že se bez MHD obejdu snad blokovat ty tramvaje jako šlapky blokují magistrálu? Jak říkám nejsem debil a respektuju potřeby ostatních, takže jsem si zvyknul a až mi to bude vadit hodně tak se přestěhuju jinam.

Na osvícené myšlenky pana Dlouhého je těžké reagovat, protože on prostě ví už úplně všechno. Například na zmínku o řemeslníkovi a potřebách místních obyvatel má odpověď opravdu na všechno. Nejen že už teď ví kam a co pojede dělat, dokonce už i ví jak dlouho mu to bude trvat. Jinak si nedovedu vysvětlit jeho argument, že instalatér s novým bojlerem to z tohoto parkoviště bude mít daleko do cíle a jako alternativu mu nabízí parkování na dobu 15 minut. Když už zabředával do takto konkrétní debaty, tak měl také vystrčit nos z té své kanceláře a zeptat se nějakého řemeslníka na trvání nejběžnějších orpav ve starých bytech. Já jsem instalatéra uvedl jen jako obecný příklad, že občas je také potřeba něco opravit, a že ne všechno vypadá jako dva šroubováky v kapse který se daj vozit tramvají. Taková argumentace mi prostě nestojí za další debatu, neboť tento člověk je z mého pohledu vypatlaný od reality zcela odtržený individuum, nejspíše korunovaný vysokoškolským titulem nějakého velice prospěšného humanitního oboru. Jistě, že se mohu plést, ale prostě myšlenkám se neubráním. Vídím to uplně před očima, rodiče uplný Einsteini nejlépe z karlovy univerzity. Po komunistickejch předcích vilka někde na Hanspaulce a dovolená ztrávená na kole v dánsku. Jinak celej rok zalezlej v kanclu hrabající se ve všech možnejch statistikách a tabulkách. Místo aby vylez a kouknul se jak vypadá realita.

Poslední odstavec je čirá subjektivní spekulace sám bych se divil kdyby se to protnulo s realitou ve více jak 10% a jestli jo tak aspoň vím že mám slušnej odhad :-)
22.02.2013 v 23:15    

Petr Dlouhý: No, aspoň je dobré vědět, že žádné pořádné argumenty proti neexistují, když musí protistrana používat takové podlé fauly aby to aspoň trošku působilo, že má navrch.
24.02.2013 v 17:10    

Honza: tak nakonec asi nebudu daleko od pravdy, když jediná reakce je fňukání nad fauly.
Nemám problém s diskuzí a argumenty, pokud to není ve vašem oblíbeném stylu auta jsou špatná protože jsou špatná. Například slavné nízkoemisní zóny u nás se slávou chtějí zavádět v době kdy sami němečtí vynálezci přiznávají, že ovzduší to nezlepšilo a jako takové je to opatření k ničemu. Ale sype to prachy tak to rušit nebudem. Klasický neosocialistiský přístup kdy se neúčinná opatření neruší ale prosazují dále jen proto že z toho něco kápne. Z toho je mi na blití


Kde je vyjádření k těm řemeslníkům, kteří všechno stihnou za 15minut. Kde lze nalézt stanovisko místních obyvatel a pracujících, kterým to parkovišťe vadí? Jestli vypadá podpora cyklistiky tak, že se zakážou všechny ostatní druhy dopravy tak se jukněte do zrcadla jestli se nám tam nezačíná rýsovat takový malý hitleřík, který chce všechno a všem rozkazovat. Jak jsem psal, na vlastních cyklostránkách si samozvaní odborníci na dopravu uveřejnili statistiku ze které vyplývá, že po Praze se autem jezdí zhruba stejně jako po rajské Kodani. Takže jestli chcete něco omezovat a nutit více lidí jezdit na kole budete asi muset zapátrat někde u MHD, která je oproti tomu vašemu ráji naprosto přebujelá :-) Já teda nevim, ale já osobně bych si netroufl útočit na MHD která mi nepřijde ideální ale rozhodně je na dobré úrovni.
24.02.2013 v 19:12    

Josef Schmidt: honza: Vaše "čirá subjektivní spekulace" vypovídá daleko více o Vás než o nás. To s těmi 15 minutami jste špatně pochopil -- nikdo si samozřejmě nemyslí, že práce řemeslníků trvá do 15 minut -- zkuste nad tím ještě popřemýšlet. Tohle je moje poslední reakce k tomuto podnětu, více interakce s Vámi mi již netřeba. ;)
25.02.2013 v 00:33    

Tomáš: jak si to tedy s těmi 15 minutami představujete?
25.02.2013 v 09:27    

Petr Dlouhý: Honzovi odpovídat už vážně nehodlám i kdyby byly jeho další komentáře věcné sebevíc.

Tomáš: 15 minut bylo dáno jen jako příklad, tato doba je ale pro místa krátkodobého stání poměrně obvyklá. Jsou určena hlavně pro zásobování nebo rychlé vyřízení nějaké záležitosti v okolí. Jejich využití pro dělníky by asi nebylo tak obvyklé, ale možné to je. Pokud se to bude posuzovat rozumě, tak by mohli auto aktivně nakládat/vykládat mnohem delší dobu a 15 minut by se počítalo až od chvíle, kdy auto nechají samotné (v praxi se to asi většinou řeší parkovacími hodinami, což je trochu pruda, ale pořád to jde).

V bezprostřední blízkosti od parkoviště na Malostranském náměstí jsou pouze 3 domy u kterých má smysl uvažovat o využití parkoviště k zásobování - při případné úpravě náměstí nemůže být problém jim tuto možnost ponechat vhodnou výjimkou.
25.02.2013 v 10:54    

Chodci Sobě: Ano, děkujeme za informaci, už jsme podepsali a nasdíleli... Děkujeme iniciátorům tohoto bohulibého kroku a držíme palce!
26.06.2013 v 13:42    

Petr Dlouhý: Dobrý den,

mohl bych poprosit o urgenci vyjádření úřadů ohledně tohoto podnětu? Velice děkuji.
24.12.2013 v 13:21    

Václav Kříž: Primátor Tomáš Hudeček vyhlásil, že magistrát vypisuje ideovou soutěž.
http://www.youtube.com/watch?v=Z1IQD4Bwo1E
A petici podepsal i starosta Prahy 1 Oldřich Lomecký.
http://www.prazskypatriot.cz/z-malostranskeho-namesti-asi-zmizi-parkoviste-petici-podepsalo-5555-lidi-ma-ji-magistrat/
24.04.2014 v 18:47    

Josef Schmidt: Pravděpodobně už to všichni zaznamenali... ale pro jistotu: http://www.denik.cz/praha/z-malostranskeho-namesti-ma-zmizet-parkoviste-na-zacatku-cervence-20160219-tqwe.html
20.02.2016 v 11:32    

Chodci Sobě: Ano, hurá, jsme nadšeni!!
21.02.2016 v 10:11    

Petr Baudiš: Raduji se též, ale stále tiše doufám, že projekt ještě dojde nějakých změn, třeba více stromů po obvodu a laviček, a neskončí to jako tak pustá dlážděná plocha...
21.02.2016 v 12:33    

Josef Schmidt: Můj dojem z mnou pochycených zpráv je ten, že prozatím se prostě zruší parkoviště. Ta revitalizace/rekonstrukce to bude mít ještě svůj čas. :)
21.02.2016 v 19:50    

Přidat komentář


Sledovat řešení podnětu (?)



Malostranské nám., Praha 1

 

Sledovat řešení podnětu

Nechte nám svůj e-mail. Zašleme vám informace o postupu při řešení tohoto podnětu.

Podobné podněty