Zpevnění stezky na rohu ulic Čimická/K Ládví

Praha 8, 22. leden 2019 Nově zaslaný

Směrem od autobusů je silně vyšlapaná stezka, ze které se za mokra stává rozbahněné oraniště. Myslím, že by bylo vhodné trasu této stezky vydláždit.

Nepořádek na ulici Makedonská

Praha 9, 21. leden 2019 Nově zaslaný

Dobrý den, jedná se o místo, které je nedaleko kontejnerů a asi se tam rozfoukává nepořádek, který ale nikdo neuklízí.

Rozbitý chodník podél ul. Opatovská

Praha 11, 21. leden 2019 Zaslaný

Chodník od parkoviště u ul. V Jezírkách a Metodějova po metro Háje již potřebuje rekonstrukci. Od stromů popraskaný povrch, zvlnění a nedá se to již ani nějak obejít. Spojuje sídliště s metrem a průchod při dešti nebo mrazu je skoro nemožný(bahno, na fotce je vidět, že i trocha zamrzlé vody znemožní průjezd kočárku), přitom se jedná o frekventované místo..

Chybějící regulace obl. Podbělohorská a přechod Libínská x Nad Palatou

Praha 5, 17. leden 2019 Nově zaslaný

Okolí zastávky Podbělohorská (začátek ulice Pod stadiony a Podbělohorská v místech, kde odbočuje doleva na Vypich) je nevhodně regulováno ještě z dob, kdy v okolí nebyla rozsáhlejší zástavba. Dnešní řešení neodpovídá potřebám obyvatel ani jejich trajektoriím. Přechody jsou umístěné tak, že lidé chodí převážně mimo ně. Nejkřiklavější problém je v křížení ulic Libínská, Pod stadiony a Nad Palatou, kde dochází ke skutečně nebezpečným situacím. Jedná se o zatáčku, kde běžně přechází lidé, převážně senioři a rodiče s dětmi - cestou do místní mateřské školy anebo na Ladronku, případně si jednoduše zkracují cestu, protože nejbližší přechod je cca 200 m daleko. Ulice Podbělohorská je v nižší části směrem ke Klamovce regulována zpomalovacími prvky, v oblasti kolem zastávky Podbělohorská tomu tak již není. Situace je nepřehledná též pro automobily, především při vyjíždění z ulice Libínská doleva na Strahov. V místě jsou zrcadla, ale řidiči jsou si evidentně často nejistí, zda skutečně mohou jet. Doporučuji urychleně přehodnotit existující (dosud nerealizovaný) projekt úprav této oblasti na základě reálných trajektorií a uživatelské přívětivosti pro chodce i řidiče a také celkové zklidnění komunikace, po které vzhledem k široké a dlouhé silnici jezdí automobily velice rychle (překračují povolenou rychlost nebo dobržďují na poslední chvíli i u stávajícího přechodu, který je ze směru zhora dolů za zatáčkou a tudíž hůře viditelný). Do plánů pravěpodobně vstoupí nutná (alespoň částečná) renovace vozovky, která má v zastávkách vyjetá koryta hluboké cca 5 cm.


Nahlásit nový podnět >>